Telecom News - פיתוח של אינטל ישראל יאפשר לפאבלטים של גוגל להציע מציאות מדומה

פיתוח של אינטל ישראל יאפשר לפאבלטים של גוגל להציע מציאות מדומה

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> פיתוח של אינטל ישראל יאפשר לפאבלטים של גוגל להציע מציאות מדומה
שת"פ: פיתוח של אינטל ישראל יאפשר לפאבלטים של גוגל להציע מציאות מדומה
מאת: מערכת Telecom News, 18.8.15, 14:10טנגו של גוגל
 
אינטל הודיעה היום בסן פרנסיסקו, שטכנולוגיית ,Intel RealSense שמאחוריה 6 מהנדסים ישראלים, תהיה חלק מפרויקט הסמארטפונים המסקרן של גוגל, טנגו.

אינטל משתפת פעולה עם גוגל בעידוד החדשנות לחיישני עומק ניידים באמצעות שילוב פרויקט Tango של גוגל עם טכנולוגיית RealSense של אינטל כדי ליצור ערכת פיתוח לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד. ערכת הפיתוח של Intel RealSense, שמכילה את Project Tango של גוגל מאפשרת חוויות חדשות, לרבות ניווט בתוך בניינים ולמידת שטח, מציאות מדומה, סריקת תלת-ממד ועוד. ערכת המפתחים תשוחרר למפתחי אנדרואיד נבחרים עד סוף השנה.
 
במסגרת פרויקט זה, הסמארטפונים של גוגל יאפשרו למפות בתלת ממד את הסביבה שלנו באמצעות סריקה תלת ממדית. הטמעת ערכת הפיתוח של טנגו, שמאחוריה טכנולוגיית מחשוב תפיסתי של אינטל, תעניק ערך מוסף  למפתחי אנדרואיד, שמעתה יוכלו להציע למשתמשים חוויות חדשות, ניווט בתוך מבנים, מציאות רבודה, אפליקציות מציאות וירטואלית, סריקה תלת ממדית, צילום תמונות עומק או וידאו עומק, מדידת אובייקטים עם הסמארטפונים ועוד. 
 
הזווית הישראלית היא, שקבוצת מהנדסים ישראלים מקבוצת המחשוב התפיסתי של אינטל חיפה היא זאת העומדת מאחורי טכנולוגיית RealSense Technology, שתשולב בערכת הפיתוח, שגוגל תציע למפתחים, שירצו לפתח אפליקציות לטנגו. כך שלמעשה, מפתחי אנדרואיד מכל העולם, שיעשו שימוש בערכת הפיתוח טנגו, ישתמשו בטכנולוגיה, שפותחה בארץ. התמיכה בטנגו של RealSense Technology פותחה ע"י 6 מהנדסים ישראלים ובראשם אמיר בוסני.
 
 קבוצת המחשוב התפיסתי עוסקת באחד התחומים הטכנולוגיים החמים, זיהוי מחוות גוף ותנועות באמצעות תלת ממד. רוב פעילות הפיתוח שלה מבוצעת בחיפה וירושלים.

החברה מאמינה, שמחשוב תפיסתי צפוי לחולל מהפכה באופן, שבו אנשים נמצאים באינטראקציה עם מחשבים באשר הם. ערכת פיתוח התוכנה של אינטל מאפשרת למפתחים לפתח אפליקציות סביב יכולות כמו זיהוי פנים מקרוב, ניתוח פנים, מעקב אחר אובייקטים דו ותלת ממדיים וזיהוי דיבור. זו רק ההתחלה – מכאן הטכנולוגיה רק תלך ותשתכלל בזכות קהילת מפתחים, שתיקח את התחום הזה ותגרום לו להתרומם ותפתח אפליקציות רבות ופתרונות יצירתיים, הרבה מעבר למה שאינטל חזתה תחת תחום המחשוב התפיסתי.
 
בחברה מציינים, שערכת הפיתוח של טנגו על סמך טכנולוגיית RealSense מיועדת להגיע למפתחי אנדרואיד עד תום 2015. סמארטפונים, שישתמשו בטכנולוגיית RealSense, יספקו תמונת עומק ברזולוציית VGA של 60 פריים לשנייה (60FPS).  בשילוב עם חיישני גירוסקופ ומד תאוצה עם מצלמת אינטל לתלת ממד, יוכלו הסמארטפונים עם טכנולוגיית טנגו להציע אפליקציות וחוויות שימוש חדישות.

לדברי החברה, הסמארטפונים, שיתמכו בפרויקט טנגו, יעשו שימוש במעבד Atom x5 Quad-Core Z8500 processor, של 6 אינץ' מסך (פאבלט), עם עובי 8.2 מ"מ ומשקל 164 גר'.

אינטל מרחיבה את מגוון ההזדמנויות למפתחים במקביל להתרחבות המחשוב לכל תחומי החיים:

טכנולוגיית RealSense תהיה זמינה על מגוון רחב של פלטפורמות ותפתח יותר הזדמנויות למפתחים ליצירת חומרה ותוכנה בעלות תחושת עומק. בנוסף למערכות ההפעלה Windows ו-Android, המפתחים יוכלו להשתמש בטכנולוגיית RealSense גם על Mac OS X, ROS, לינוקס, Scratch, Unity, XSplit, OBS, Structure SDK , OSVR, Unreal Engine 4 וכמובן Project Tango של גוגל. בנוסף, כמה מפתחים, בהם Razer, XSplit ו-Savioke הכריזו על פלטפורמות, ציוד היקפי ופתרונות חדשים אחרים המבוססים על טכנולוגיית RealSense.
סמארטפון עם 3D



 
 
Bookmark and Share