Telecom News - קווי התוכן (בעיקר חרדיים) שפעלו במספרי סלולר רגילים-שודרגו בטלזר לנייחים

קווי התוכן (בעיקר חרדיים) שפעלו במספרי סלולר רגילים-שודרגו בטלזר לנייחים

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> קווי התוכן (בעיקר חרדיים) שפעלו במספרי סלולר רגילים-שודרגו בטלזר לנייחים
חשיפה: אתמול אחר הצהריים טלזר-019 קיבלה אישור משרד התקשורת להפעיל את "הרישיון האחוד" שלה בתחום הקווי (מפ"א), מה שמאפשר לה החל מהיום להעביר את כל "קווי הנייעס" ושירותי המידע האחרים שפעלו במספרים סלולריים רגילים - למספרים קוויים.
מאת: אבי וייס, 20.8.15, 10:35טלזר

חשפנו כאן כיצד הבג"ץ דחה את 2 הערעורים על רפורמת מספרי הפרימיום (שיחות למספרי פרימיום בקומת 1-900 ושיחות למספרי פרימיום במספרים סלולריים רגילים - שיטה שנאסרה החל מ-18.8.15).

החברות שסיפקו שירותי מידע במספרי סלולר רגילים (בעיקר במגזר החרדי, מה שמכונה "קווי הנייעס", אך גם כמה חברות שפעלו לספק שירותי מידע לציבור שאינו דוקא חרדי) ,נלחצו מאוד. זאת, משום שהרפורמה של מספרי 1-900 נכנסת במלואה לתוקף רק ב-1.9.15. הם פחדו "להישאר באוויר" במשך חודש וחצי בלי יכולת לספק את השירותים הללו. שלמה פילבר, מנכ"ל המשרד, גם מיהר לסגור את כל הפרצות שחיפשו מפעילי הקווים הללו בתקנות (כפי שחשפנו כאן). 

חברת טלזר-019 הציעה לחברות הללו לעבור למתן שירות באמצעות הקווים הנייחים של טלזר, בקידומת 079, או בקידומת של מספרי הפרימיום בקומת ה-1-900. יותר מ-10 מפעילי שירותי מידע נענו להצעת טלזר להעביר את השירות לקווים הנייחים של טלזר, כמותר בתקנות החדשות, בהמשך לרישיון החדש מסוג "רישיון אחוד" שטללזר קיבללה אך לאחרונה ממשרד התקשורת.

אולם, לפני יומיים, קיבלו כל מנהלי הקווים הודעה מטלר שמשרד התקשורת לא מאשר את חיבור הקווים כי טלר טרם קיבלה "אישור הפעלה" ממשרד התקשורת, אישור שהוא נלווה וחלק מהפרוצדורה של "הרישיון האחוד" החדש שקיבלה טלזר לאחרונה. 

לכן, פניתי לטלזר ושאלתי את טלזר-019 האם הכל נתקע, בגלל משרד התקשורת.

תגובת עזריה סלע, מנכ"ל טלזר-019: "קבלנו רישיון למפ"א ושכחנו לבקש 'אישור הפעלה'. נאלצנו לנתק את הקווים ע״פ בקשת המשרד, והובטח לנו שברגע שנגיש את הבקשה לאישור הפעלה, המשרד ידון ויעשה מאמצים לתת אישור הפעלה במיידית וכך עשה המשרד. 
המשרד עשה אתמול את כל המאמצים ובסוף היום קבלנו 'אישור הפעלה'.
בהזדמנות זו אנחנו רוצים להודות למנכ״ל המשרד שלמה פילבר ולסמנכ״ל הפיקוח שמילה מימון ולאגף הרישוי במשרד- עוזי לוי.
אנו מזמינים את כל הציבור להתחבר לחברת טלזר 019 ולקבל את השרות הטוב ביותר בשוק. בברכת שנה טובה לכל עם ישראל."

כך, הבעיה הזו נפתרה מהר מאוד ע"י טיפול נמרץ ומהיר, די יוצא דופן, כפי שמציין מנכ"ל טלזר בתודות שלו לבעלי התפקידים במשרד התקשורת. לדבריו, בעלי התפקידים הבכירים במשרד עשו מעל ומעבר וחרגו מהפרוצדורות האיטיות שהחוק מאפשר להם, וממש הגיבו מהר ולעניין ופתרו מיידית את הבעיה שנוצרה.

כך, "קווי הנייעס" ממשיכים, במספרים הנייחים החדשים שמפעילי השירותים קיבלו מטלזר-019, שמדווחת במקביל על הצלחה בגיוס מנויים בהצעה האטרקטיבית שלה (כך לדבריה) במסגרת "השוק הסיטונאי" (של 53 ש"ח לחודשיים הראשונים, לכל מהירות ולאחר מכן מחירים אטרקטיביים, בלי הגבלת זמן).
טלפונים



 
 
Bookmark and Share