Telecom News - LIP-LIPSNEWS-אפליקציה בחינם לצילום אירועי חדשות ומכירתם לגופי מדיה

LIP-LIPSNEWS-אפליקציה בחינם לצילום אירועי חדשות ומכירתם לגופי מדיה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצילום \ תמונות >> LIP-LIPSNEWS-אפליקציה בחינם לצילום אירועי חדשות ומכירתם לגופי מדיה
מאת: מערכת Telecom News
26/08/15,  16:06
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפשרות לציבור הרחב למכור סרטוני חדשות מקוריים לגופי מדיה. זו פריצת דרך בעולם החדשות. האפליקציה ופלטפורמת המסחר בסרטונים מביאות לכך, שמי שייקלע למקום הנכון, בזמן הנכון, ויצלם סרטון וידאו בעל ערך חדשותי, יוכל לקבל תמורתו תשלום נכבד.
שם התוכנה: LIP
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם של הסטארטאפ הישראלי LIP, שפועלת כעת בעברית ותושק בהמשך באנגלית (ותיועד לשימוש מסיבי ברחבי העולם), מאפשרת לציבור הרחב למכור בקלות סרטוני חדשות מקוריים. היא מאפשרת לבעלי סמארטפונים המצלמים סרטונים בעלי ערך חדשותי למכור אותם באופן אוטומטי ומהיר לגופי מדיה בישראל וברחבי העולם. גופי המדיה יוכלו להנות מכמות חסרת תקדים של תכני וידיאו איכותיים המגדילים את התנועה באתריהם, ונוצרים במנגנונים בנוסח הכלכלה השיתופית (sharing economy).

האפליקציה מגובה במערכת מקוונת הכוללת זירת מסחר דמויית eBay לסרטוני חדשות, בצוות עורכים מקצועי ובמחלקה משפטית. כל שעל המשתמש לעשות הוא להעלות את הסרטון לאפליקציה, להגדיר את הקטגוריה החדשותית שלו ולנקוב במחיר המבוקש. ביחד, מספקת LIP פלטפורמה דיגיטלית מלאה למסחור וידיאו, שנוצר על ידי משתמשים (UGV – User Generated Video) בתחום החדשות.

צוות חברת LIP, שכולל עורכי סרטוני חדשות, מפיץ את הסרטון לגופי מדיה רלוונטיים ומסייע למשתמשים למכור את קטעי הווידאו לגוף חדשותי אחד או יותר במחיר הגבוה ביותר האפשרי ותמורת הקרדיט ההולם ביותר האפשרי. LIP יכולה להציע למכירה את הסרטון במקביל למספר רב של גופי שידור וכך ליצור פוטנציאל הכנסות לא מבוטל עבור בעל הסרטון.

המערכת של LIP מציעה את היכולת לסנן את הסרטונים, שיעלו אליה משתמשי האפליקציה, לבחור מתוכם את הסרטונים בעלי פוטנציאל המסחור ולהנגיש אותם ישירות לגופי השידור, שיוכלו לבחור לרכוש אותם על גבי פלטפורמת סחר מקוונת. LIP גם תבטיח, שמי שיעשה שימוש מסחרי בסרטון ללא הרשאה, ימצא עצמו מתמודד עם עורכי דין, שייגבו עבור בעל הסרטון את מלוא הפיצוי המגיע לו.

בנוסף לכך, האפליקציה מאפשרת לכל משתמש המעוניין בכך לקבל התראות על אירועים חדשותיים המתרחשים בקרבת מקום, כדי שיוכל להגיע לזירת האירוע, לצלם סרטון ולמסחר אותו באמצעות LIPSNEWS. באופן זה, היא מאפשרת למשתמשים ליצור לעצמם הכנסות, שלא היו יכולות להיווצר ללא האפליקציה.

באמצעות LIP יכולים גופי מדיה לאתר ולרכוש באופן חוקי סרטוני חדשות, שנוצרו ע"י משתמשים מכל העולם. גופי המדיה יכולים לקבל התראות על סרטונים מתאימים עפ"י פרמטרים כגון מיקום וסוג האירוע. כמו כן, הם מקבלים שירות מעורכי חדשות המציעים להם רק את הסרטונים הטובים והרלוונטיים ביותר, יכולים לקבל בלעדיות על קטעי וידיאו וכן להיעזר ב-LIP כדי לטפל באופן חוקי ומסודר בכל היבטי הקניין הרוחני של הסרטונים.

הסטארט אפ LIP הוקם בסוף  2014 ע"י עו"ד ליאור להב, שעוסק בתחום זכויות היוצרים בתקשורת ומשמש כמנכ"ל החברה, וע"י אורית גליקמן, שמשמשת כסמנכ"לית המחקר והפיתוח. 


מסך LIP


מסך LIP
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share