Telecom News - יש המשך רציני לבדיחה: סלקום הודיעה שהיא בוחנת את רכישת גולן טלקום

יש המשך רציני לבדיחה: סלקום הודיעה שהיא בוחנת את רכישת גולן טלקום

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> יש המשך רציני לבדיחה: סלקום הודיעה שהיא בוחנת את רכישת גולן טלקום
בהודעה, שסלקום מסרה הבוקר לבורסה היא מדווחת, שהיא בוחנת אפשרות לרכישת גולן טלקום. סלקום מדגישה בהודעתה, שאין ודאות, שהעסקה הזו תצא לפועל. בהחלט פתרון אלגנטי ונכון (אם יתממש) לבעיה ששמה גולן טלקום.
מאת: אבי וייס, 27.8.15, 11:00גולן טלקום

בהודעה לבורסה (כאן), סלקום מדווחת על אפשרות של רכישת גולן טלקום. זאת, בהמשך להודעה מאתמול של גולן טלקום שהיא בדרך למכירה. אם הרעיון הזה יתממש, הוא בחלט פתרון סביר וראוי לפתרון הבעיה ששמה גולן טלקום. 

אם המהלך הזה יצא לפועל הוא יכול (אולי) לייתר את הרעיון של שת"פ אנטנות בין סלקום לפלאפון. כך, גם סלקום תשיג את התדרים ל-LTE, שחסרים לה (כדי להגיע ל-20 מגהרץ), תפתור את החוב הענק של גולן טלקום כלפיה וגם תפתור (כנראה) את שלל החובות של גולן טלקום, גם כלפי הרגולטור (משרד התקשורת). סלקום, למעשה, בוחנת רכישה של הלקוחות, כי גולן טלקום היא לא חברת סלולר ממשית אלא MVNO המחזיק בידיו תדרים, שסלקום זקוקה להם בתחרות ב-LTE. 

אגב, מפתיע ואולי אף מבדח, שהחברות בזק (הבעלים של פלאפון) ופרטנר לא הוציאו עד רגע זה גם הן הודעה לבורסה, כמו שסלקום עשתה, על כך שהן החלו במו"מ לרכישת גולן טלקום. שכן, גולן טלקום פנתה לכולן (במקביל), כמו כל סוחר שוצה למכור סחורה שלא שווה כל כך הרבה....

המשך יבוא בקרוב. 

עדכון 19:00: הערב שמעתי את מיכאל גולן מתראיין ברשת ב'. הוא אמר בקולו שלו, שהוא לא למכירה, פשוט לא הבינו אותו. בכוונתו להישאר חברה עצמאית ובכלל אולי הוא יקנה חברת סלולר. מדבריו הנחרצים הבנתי שני דברים מאוד חשובים: 1. ההודעה של גולן טלקום מאתמול, הייתה ונשארה בדיחה. פשוט לא הבנתי אתמול את הבדיחה. 2. גם ההודעה של סלקום מהיום היא בדיחה, כי סלקום טעתה בהודעתה לבורסה: לא סלקום בוחנת לקנות את גולן טלקום, אלא להיפך: גולן טלקום בוחנת לקנות את סלקום. אם זה לא היה אמיתי, ומושמע בקולו של מיכאל גולן בכבודו ובעצמו, הייתי אולי צוחק. אבל זה ממש לא מצחיק. זה שמשרד התקשורת שותק, כשעושים מהמשרד צחוק במשך כל כך הרבה זמן, זה גם לא כל כך מצחיק. 
 
סלקום



 
 
Bookmark and Share