Telecom News - מנכ"ל מש' התקשורת נכנע ללחץ בג"ץ בעניין ניתוק החיוג למספרי פרימיום

מנכ"ל מש' התקשורת נכנע ללחץ בג"ץ בעניין ניתוק החיוג למספרי פרימיום

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מנכ"ל מש' התקשורת נכנע ללחץ בג"ץ בעניין ניתוק החיוג למספרי פרימיום
בלעדי: מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) נכנע ללחץ, שהופעל עליו מצד ספקי שירותי המידע כולל הבג"ץ המפתיע, שהוצא נגדו אתמול, והוציא היום הוראה חדשה המבטלת את הוראתו הקודמת לחסום החל מ-1.9.15 את החיוג למספרי פרימיום בחו"ל.
מאת: אבי וייס, 2.9.15, 23:30שלמה פילבר

בהמשך לחשיפה הבלעדית שלנו מאתמול, על הבג"ץ המפתיע, שהוציא כב' השופט העליון ח. מלצר כנגד משרד התקשורת, בעניין הוראת המנכ"ל שלמה פילבר (בתמונה), לחסום החל מ-1.9.15 את החיוג למספרי פרימיום בחו"ל, מנכ"ל משרד התקשורת הבין מאוד מהר שהוא טעה.

לכן, אנו חושפים, שהוא הוציא היום (כאן) הוראה חדשה בזו הלשון: "..הריני להודיע על ביטול איסור ההתקשרות ליעדי תוכן בחיוג בינלאומי וזאת עד לכניסת האסדרה של "פרימיום בתעריף פרימיום" לתוקף ביום 11.10.15".

למה מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) הגיע למצב כזה, שבו הוא נאלץ להיכנע כל כך מהר ללחצים, שהופעלו עליו (שהוא מציין אותם במכתבו)?
שתי סיבות:
א. עבודת מטה גרועה (זה לא חדש במשרד התקשורת).
ב. הוא לא העריך נכונה את הכוחות מולם הוא מתמודד והוא לא יודע איך להתמודד איתם נכון (על נושא זה חל עלי צו איסור פרסום, ואני לא יכול לכתוב מילה מעבר למה שכתוב כאן, מה שנראה קצת לא ברור לקוראים, בלשון המעטה. אבל אני מכבד צווי איסור פרסום שמוטלים עלי ועל המידע ה"חם" הקיים ברשותי). 

מכאן, שייתכן, שגם המועד החדש של ניתוק החיוג למספרי פרימיום בחו"ל, שקבע שלמה פילבר במסמך החדש שלו (11.10.15), אינו בבחינת סוף  פסוק. 
בג"ץ



 
 
Bookmark and Share