Telecom News - נחנך אתר חדש לאקסלרטור Hubanana ברעננה והושק המיזם "המדגרה"

נחנך אתר חדש לאקסלרטור Hubanana ברעננה והושק המיזם "המדגרה"

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> נחנך אתר חדש לאקסלרטור Hubanana ברעננה והושק המיזם "המדגרה"
טקס הרמת הכוסית לקראת ראש השנה הפך בהפתעה גמורה לטקס השקת מתחם חדש לאקסלרטור Hubanana (הבית של הסטארטאפים ברעננה) והושק "מרחב העבודה" החדש "המדגרה", ליזמים מתחום החומרה בדגש על IoT והדפסת 3D ו"מרחב העבודה" החדש "עגורן" לעסקים קטנים. 
מאת: אבי וייס, 8.9.15, 09:10חנוכת האבנאנה ברעננה

ראש העיר רעננה זאב בילסקי, ביחד עם צוות הנהלת העיריה לרבות מיכל הירש נגרי (מנכ"לית העירייה), פרי נתיב (סמנכ"לית למינהל וקיימות) ובעלי תפקידים בכירים אחרים ובכלל זה רואי דינוביץ, ראש מינהלת עסקים רעננה, הפתיעו את בכירי החברות העסקיות, היזמים, המשקיעים והקהל הרב, שהגיע לטקס המסורתי להרמת כוסית לקראת ראש השנה, בחנוכת מתחם חדש וברמה גבוהה לסטארטאפים מכל הסוגים ברעננה

בהשקעה של מעל למיליון ש"ח שופץ מבנה ישן של מנהלת עסקים רעננה (רח' התעשייה 11 רעננה), והפכו אותו לבית של המיזמים של האקסלרטור Hubanana, ששכן עד היום במבנה ישן ביותר (שהיה קודם לכן: נגרייה).

השם המוזר של המתחם מקורו ב: 
Hub+Raanana = Hubanana.

כך, הבית של הסטארטאפים ברעננה, בראשותם של עידן מאיר, מנהל חממת Hubanana (ויזם בפני עצמו, מייסד משותף ומנכ"ל חברת Zikit) ותום זריהן, מנהל פרויקטים, Hubanana, קיבל שידרוג מאוד משמעותי וכ-25 סטארטאפים הקיימים ב-Hubanana (שמקבלים תכנית ליווי וסיוע יוקרתית מקיפה בשם JumpStart), קיבלו בהפתעה מקום חדש, מרווח ומשוכלל, ברמה המתאימה למאה ה-21. 

בנוסף, בצמוד ל-Hubanana נחנכו 2 מתחמים חדשים לעבודה (Hub):

1. "עגורן" - זו המסגרת לעסקים קטנים ברעננה, "מרחב עבודה" המופעל ע"י מינהלת עסקים בראשותו של רואי דינוביץ, 
שעומד גם בראש פורום ראשי מינהלות אזורי תעשייה ומסחר בישראלׂ, מקום המשמש כבית לעסקים קטנים ממש בתחילת דרכם. תמורת תשלום סמלי עסקים קטנים מקבלים 4 חודשי עבודה בחלל עבודה משותף עם מנטורים וסיוע צמוד של העירייה ושלל שירותים נדרשים לעסקים קטנים בתחילת דרכם.

2. "המדגרה": מרחב עבודה ליזמים בתחומי החומרה. כבר נבחרו ל"מדגרה" 4 סטארטאפים. "המדגרה" נועדה ליזמים המפתחים מוצרים של ממש, בעיקר מוצרי חומרה לטובת הקהילה, התעשייה והמסחר, כשלרשות היזמים עומדות במתחם העבודה מדפסות תלת-ממד וכלים בתחום ה-IoT ומעטפת מלווה של מנטורים וסיוע מקיף הנדרש להתפתחות המיזם בעולם החומרה. 


ראש העיר זאב בילסקי הדגיש בדבריו את החשיבות, שהוא וכל הצוות העירוני נותנים להבאת יזמים לרעננה, כל סוגי היזמים החל מסטארטאפים בתחילת דרכם וכלה בחברות ענק דוגמת טבע, שתעבור בקרוב לרעננה. לדבריו, העיר רעננה הפכה בשנים האחרונות (ותמשיך להתפתח) ל"בירת תעשיות עתידות הידע בישראל". ראש העיר הציג חוברת חדשה בה מפורטים כל תכניות הפיתוח של רעננה בדגש על תשתיות תחבורתיות, שתהפוכנה את הנגישות לעיר מקצה לקצה. מנהלת עסקים רעננה היא חוליית הקשר של העירייה עם החברות, המפעלים, העסקים והיזמים והיקף הפרויקטים, שעל הפרק, הוא פשוט אדיר, בגלל הקשר הטוב, שנוצר עם היזמים השומעים על היתרונות של רעננה

מבחר תמונות מהאירוע, (המבנה החדש טרם השקתו ואכלוסו ע"י הסטארטאפים):
המבנה הריק 1
המבנה הריק 2
הטכס
הטכס
הטכס
הטכס
התקנת המזוזה
הטכס



 
 
Bookmark and Share