Telecom News - מחקר עולמי חדש מגלה: צרכנים מבקשים דרכים חדשות לביצוע תשלומים

מחקר עולמי חדש מגלה: צרכנים מבקשים דרכים חדשות לביצוע תשלומים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> מחקר עולמי חדש מגלה: צרכנים מבקשים דרכים חדשות לביצוע תשלומים
מחקר עולמי חדש מגלה: צרכנים מבקשים דרכים חדשות לביצוע תשלומים
מאת: מערכת Telecom News, 7.9.15, 21:59תשלומים
 
המחקר הראשון בעולם בנושאי קמעונאות, שמבוסס על ניתוח 1.6 מיליון שיחות במדיה החברתית, שערכה מסטרקארד, מגלה רצון וציפיה, שקמעונאים יטמיעו טכנולוגיות תשלום חדשות.
 
צרכנים מכל העולם דורשים שינוי בחוויית הקניה שלהם. כך מתגלה במחקר של מסטרקארד. הקמעונאים נמצאים תחת לחץ גובר לאמץ טכנולוגיות תשלום חדשות, כדי למלא אחר הדרישות הגוברות מצד צרכנים לחדשנות ופשטות בדרכי התשלום. 
 
"מחקר ההאזנה החברתי העולמי" הוא מחקר ראשון מסוגו בשיתוף מסטרקארד וחברת המחקר פריים (PRIME Research), שניתח מיולי 2014 עד יוני 2015 מעל 1.6 מיליון שיחות ברשתות חברתיות (טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, פורומים,  Weibo, גוגל+ ויוטיוב) בנושא קמעונאות וקניות. הנתונים מוצגים בצורה מרוכזת באינפוגרפיה בתחתית הכתבה. לחיצה על התמונה מגדילה אותה. 

המחקר נערך ב-61 שווקים לצורך הבנת חווית הקניה של הצרכן. המחקר מזהה מספר מגמות מרכזיות, שאמורות לספק לקמעונאים תובנות חדשות והבנה מעמיקה על קהלי היעד שלהם. ממצאים עיקריים מהמחקר מצביעים על כך, שקמעונאים חווים שינוי בציפיות הצרכנים ונדרשים לספק חוויות קניה עשירות יותר.

ממצאים עיקריים, שזוהו ב"מחקר ההאזנה החברתי העולמי" של מסטרקארד, כוללים:
  • נוחות באמצעות חידושי טכנולוגיה: המחקר מצא, שהנושא, שמעורר את השיח הגדול ביותר, היה נושא החידושים וההשקות בשוק התשלומים. הופעתם של תשלומים דיגיטליים חדשים הובילה לשיח החיובי הרב ביותר, תוך מתן דגש על נוחות קניה (77%), במיוחד בשוק התיירות. צרכנים הדגישו את העדפתם לא להצטייד בארנק לכל נסיעה או טיול, ורצונם לשלם דרך הטלפון הנייד.
  • להיות מתוגמל: כאשר מדובר בקניות, הנושא, שנדון באופן החיובי ביותר על פני המדיה החברתית, היה נושא התגמולים וההטבות. צרכנים הביעו התלהבות בהטמעת טכנולוגיה חדשנית כדוגמת NFC לצורך קבלת הטבות בעת ביצוע התשלום.
  • דרישה לקבלת תשלומים:  במקום השלישי ציינו הלקוחות את הקמעונאים. שמקבלים (או לא מקבלים) דרכי תשלום חדשות. צרכנים דנו בהרחבה על רצונם, שהקמעונאים ישלבו מערכות תשלום חדשניות.
צרכני הלבשה היו הלהוטים ביותר בדרישתם לקבלת אפשרויות תשלום חדשות העושות שימוש בטכנולוגיות NFC ובתשלומים מהנייד.
 
כמו כן, המחקר הראה, שטוויטר היא פלטפורמת המדיה החברתית הגדולה ביותר בכל הנוגע לשיחות על קניות באינטרנט.
 
קרלוס מנדז, מנכ"ל שווקים בינלאומיים במסטרקארד: "בכל פעם שמתבצעת השקה של טכנולוגיית תשלומים חדשה, זיהינו גל גואה של שיחות במדיה החברתית, שמשקף נאמנה את הביקוש והרצון של הציבור לקבלת דרכים יותר נוחות לתשלום. זה מראה לנו עד כמה מהווה ביצוע התשלום חלק משמעותי בחוויית הקניה. הצרכן מתאכזב כאשר התשלום איננו אישי, מהיר וקל."
אינפוגרפיה



 
 
Bookmark and Share