Telecom News - נבחרו 3 הסטארטאפים הזוכים בתחרות הסטארטאפ-אופן 2015 בישראל

נבחרו 3 הסטארטאפים הזוכים בתחרות הסטארטאפ-אופן 2015 בישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נבחרו 3 הסטארטאפים הזוכים בתחרות הסטארטאפ-אופן 2015 בישראל
נבחרו 3 הסטארטאפים הזוכים בתחרות הסטארטאפ-אופן 2015 בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 9.9.15, 20:05לשתות
 
החברה, שזכתה במקום הראשון ב-Startup Open, תיכנס אל מדד 50 החברות המבטיחות בעולם ותייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית.
 
בתחרות הסטארטאפ-אופן בישראל זכתה חברת לשתות.LISHTOT  פיתחה טכנולוגיה לבדיקת איכות מים, שעונה על השאלה "לשתות או לא לשתות?" על המקום. הטכנולוגיה שלה מזהה חיידקים, מתכות כבדות, חומרי הדברה, רעלים ועוד, והבדיקה כולה לוקחת 2 שניות. המוצרים של לשתות לא רק יצילו חיים במדינות מתפתחות אלא גם יעזרו לאנשים במדינות מפותחות.
 
היום יש מקרים רבים במדינות מפותחות - עד עשרות מקרים ביום בארה"ב ובקנדה, שאנשים מתבקשים להרתיח את מי השתייה לפני השימוש. הודעה זו יוצאת כיום בערך 36 שעות לאחר תחילת האירוע של זיהום המים. לשתות מבטלת את פער הזמן הזה ונותנת לאנשים את היכולת לדעת בזמן אמת האם המים שלהם ראויים לשתייה או לא.
 
במקום השני בתחרות זכתה חברת SmartLogic, שפיתחה מערכת לחיזוי תקלות במכונות יצרניות כדי למנוע תקלות בלתי צפויות ובכך להגדיל תפוקות הייצור של מפעלים.
 
במקום השלישי זכתה חברת InnerEye, שפיתחה מערכת לזיהוי מטרות ויזואליות בעזרת שילוב יכולות המח האנושי וראייה ממוחשבת.
 
התחרות היא אחת התחרויות הגדולות בעולם עם מעל ל-60 מדינות משתתפות. כולן חברות בגוף רשת היזמות העולמי (Global Entrepreneurship Network). הגמר בישראל התקיים בבית הנסן - מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה בירושלים.
 
שופטי התחרות: אלה מטלון (פורום MIT ליזמות), מיקי ברנע (ברנע ושות'), סתו ארז (הרשות לפיתוח ירושלים), פרופ' ניראון חשאי (מרכז אספר ליזמות באוניברסיטה העברית), יהושע לוינברג (גילת לוויינים), נועם בנד (אלגומייזר), אבי אנגל (פילת מדיה), גיל הכט (קונטיניואיטי סופטוור) ומיקי שיינבך (אפטרדוקס).
 
גיל שורקה, רכז ארצי של רשת היזמות העולמית בישראל (GEN): "אנו גאים ושמחים להביא את תחרות הסטארט-אפ אופן לישראל זו השנה השנייה. בכל שנה מתמודדים מיזמים יוצאי דופן וכך גם השנה, אני מאחל לחברה הזוכה המון הצלחה".
 
התחרות הארצית היא בשיתוף של רשת היזמות העולמית בישראל, יחד עם משרד ברנע ושות', הרשות לפיתוח ירושלים, JNext, עיריית ירושלים ופורום MIT ליזמות בישראל.
 
התחרות

 



 
 
Bookmark and Share