Telecom News - מה יקרה לעולם ה-IT ולתקציבי ה-IT ב-2016? - State of IT Report

מה יקרה לעולם ה-IT ולתקציבי ה-IT ב-2016? - State of IT Report

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> מה יקרה לעולם ה-IT ולתקציבי ה-IT ב-2016? - State of IT Report
ניתוח נתונים, שנאספו מיותר מ-800 מנהלי IT ומחברות וארגונים בצפון אמריקה וב-EMEA מצביע על כך, שמנהלי IT לא יקבלו יותר תקציבים ב-2016 והם מודים, שההשקעות בתחומי השרידות והאבטחה אינן עונות לצרכים של הארגונים והעסקים.
מאת: מערכת Telecom News, 1.10.15, 10:00The State of IT 2016

ניתוח נתונים והצגת נתונים בעולמות התוכן של מנהלי ועובדי IT הם בד"כ עיסוק של חברות מחקר הגובות לא מעט כסף על הניתוחים הללו.

חברת Spiceworks האמריקאית, שמספקת פתרונות וכלים (שרובם חופשיים) למנהלי ועובדי IT בכל העולם, היא חברה, שהקימה "רשת חברתית" מקצועית, למנהלי IT ועובדי תעשיית ה-IT (רשת, שחברים בה מעל ל-6 מיליון מנהלי ומומחי קהילת ה-IT ואלפי חברות IT התומכות בקהילה).

Spiceworks החליטה לשחרר לציבור את המחקר + הסקר, שערכה לאחרונה בקרב מנהלי IT בצפון אמריקה (NA) וב-EMEA, לגבי המגמות של עולם ה-IT ותקציבי ה-IT ל-2016, והיא מציגה את הנתונים באתר שלה, בצורה פתוחה, קלה לניווט, בגישה אינטראקטיבית ומאירת עיניים. 

עייקרי הממצאים:

א. תקציבי ה-IT ב-2016 לא יגדלו. המשמעות: מנהלי ה-IT יצטרכו לעשות יותר עם פחות או יותר אותו כסף.

ב. עיקר ההוצאות על חומרה ב-2016 תהיינה על מוצרי Desktop (כמה מיושן...).

ג. 54% מהנסקרים מודים, שב-2016 לא יהיו להם מספיק משאבים כספיים כדי לתת תשובה הולמת לצרכי האבטחה והשרידות של מערכות ה-IT (דהיינו: גם ב-2016 נראה מאגרי מידע גדולים וקטנים של ארגונים נפרצים ונבזזים). 

ד. רוב ההחלטות על רכישות ב-2016 תושפענה מתופעת ה-End-of-Life) EOL). דהיינו: מהיעדר תכנון נכון של תקציבי ה-IT לטווח ארוך. דוגמה בולט לכך היא האחוז הגבוה של חברות שנמצא במחקר, שעדיין משתמשות ב-Windows XP. 

כל הניתוחים, התחזיות, התקציבים, השיקולים של מנהלי IT ומומחי IT ולאן עולם ה-IT צועד: מפורטים באתר החברה. 
 
סרטון: מי זאת Spiceworks
כמה מחקרים, תחזיות וניתוחים מעניינים נוספים (ממקורות אחרים), המתאימים למנהלי ומומחי IT:



 
 
Bookmark and Share