Telecom News - TikTakTalk-אפליקציה היודעת מתי המנוי זמין ומיידעת מתי הוא פנוי לשיחה

TikTakTalk-אפליקציה היודעת מתי המנוי זמין ומיידעת מתי הוא פנוי לשיחה

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> TikTakTalk-אפליקציה היודעת מתי המנוי זמין ומיידעת מתי הוא פנוי לשיחה
מאת: מערכת Telecom News
09/10/15,  19:50
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפליקציה חינמית של הסטארטאפ הישראלי iChoozU, שמטרתה לראשונה בעולם, לשים סוף להמתנה לזמינות בטלפונים הניידים. היא יודעת ומיידעת את המתקשר מיד כשהנמען הסלולרי זמין לקבל את שיחתו.
שם התוכנה: TikTakTalk
קישור להורדה: בקרוב תצא גרסה לאייפון
בחינם לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאנדרואיד היא חייגן חכם, שלפני החיוג, בודקת דרך שרת ייעודי את הזמינות של המנוי אליו אתם מחייגים, גם אם אינו מופיע בין אנשי הקשר. בנוסף, גם אלה שאינם נמנים עם אנשי הקשר ידעו אם אתם זמינים לשיחה. אם אתם זמינים – השיחה תצא כרגיל. אם לא, לחיצה על כפתור Notify תקפיץ הודעה מייד כשהמנוי יהיה זמין. האפליקציה אינה דורשת הטמעה בתשתית הרשתות הסלולריות או כל פעולה טכנולוגית מצד המפעיל הסלולרי. היא מבוססת על פטנט ייחודי ועובדת מיידית עם התקנת האפליקציה על כל רשת סלולרית ובין רשתות שונות. היא מתאימה לכל משתמשי הסלולר בעולם לשיחות מקומיות ובינלאומיות, ב-3G, 4G וגם בטכנולוגיות המתקדמות יותר.

מחקרים מראים, שרק 60% מניסיונות החיוג אכן מייצרים שיחה. שאר הניסיונות מסתיימים בצליל שיחה ממתינה, צליל תפוס או לא מגיעים למנוי משלל סיבות טכניות כמו סוללה שהתרוקנה, אנטנה סלולרית עמוסה, קליטה לא טובה או סינון שיחות ע"י המנוי. האפליקציה נותנת פתרון כל עוד היא מותקנת ב-2 הטלפונים.

היא מאפשרת  לכם לנהל גם את השיחות הנכנסות. אם סימנתם סטטוס במצב "נא לא להפריע" (DND), שיחות לא ייכנסו ואיש הקשר שלכם יקבל התראה כאשר תחזרו להיות זמינים. עם זאת, תוכלו לסמן אנשים מסוימים מאנשי הקשר שעבורם כן תהיו זמינים. אופציה זו קיימת גם עבור שיחות "מופנות" (Forwarding) וגם עבור שיחות "חזור אלי" (Return calls). פונקציה זו מתאפשרת גם עבור שיחות נכנסות מכל טלפון, גם אם לא מותקנת בו אפליקציה.



מסך TikTakTalk
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share