Telecom News - Fortinet ו-VMware הכריזו על פתרון אבטחת סייבר למרכזי נתונים

Fortinet ו-VMware הכריזו על פתרון אבטחת סייבר למרכזי נתונים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> Fortinet ו-VMware הכריזו על פתרון אבטחת סייבר למרכזי נתונים
Fortinet ו-VMware הכריזו על פתרון אבטחת סייבר למרכזי נתונים מבוססי תוכנה
מאת: מערכת Telecom News 14.10.15, 16:10הכרזה

פורטינט לפתרונות אבטחת סייבר עתירי ביצועים הכריזה היום בכנס VMware בברצלונה על הדור הבא של חומות אש בעל חלוקה פנימית בשם FortiGate VMX (NGFW/ISFW).

ה-FortiGate VMX בשילוב עם פלטפורמת וירטואליזציית הרשת של  VMware NSX מאפשרים לארגונים להפוך את אבטחת המידע המתקדמת במרכזי נתונים מבוססי תוכנה (Software Defined Data Center - SDDC) לאוטומטית.

פורטינט פיתחה את ה-FortiGate VMX בשיתוף פעולה עם VMware כדי למנף באופן מלא את היכולות של פלטפורמת וירטואליזציית הרשת VMware NSX, שמאפשרת ללקוחות את ההוספה, הפריסה והתזמור של FortiGate VMX לאוטומטיים, ועי"כ להגן מפני איומים בתוך סביבות מרכזי הנתונים שלהם.

פרצות אבטחה, שפורסמו לאחרונה בהבלטה, הדגישו את הצורך בפתרונות אבטחה מורחבים מעבר לאסטרטגיות הגנת קצה מסורתיות ומקטעי רשתות פנימיות, המסייעים למנוע את ההתפשטות המהירה של איומים ברגע שהם בתוך מרכז הנתונים. VMware מספקת גישת SDDC לאבטחת רשת עם מיקרו-סגמנטציה, שמבודדת תקשורת ברחבי רשתות, שאינן מקושרות, שולטת בתקשורת בתוך הרשת ומשתלבת עם שירותי אבטחה מתקדמים, כמו ה-ISFW-Internal Segmentation Firewalls של פורטינט.    

אלון גולדפיז, מהנדס מערכות בכיר בפורטינט ישראל: "FortiGate VMX מדגים את המחויבות שלנו לשותפות עם VMware ולמערכת האקולוגית".
 
 



 
 
Bookmark and Share