Telecom News - רוני קרן מונה ל-CTO בג'ון ברייס הדרכה מחטיבת ההדרכה של מטריקס

רוני קרן מונה ל-CTO בג'ון ברייס הדרכה מחטיבת ההדרכה של מטריקס

דף הבית >> מינויים >> רוני קרן מונה ל-CTO בג'ון ברייס הדרכה מחטיבת ההדרכה של מטריקס
רוני קרן מונה ל-CTO בג'ון ברייס הדרכה מחטיבת ההדרכה של מטריקס
מאת: מערכת Telecom News, 20.10.15, 19:36רוני קרן
 
רוני קרן, (43), מונה ל-CTO בג'ון ברייס הדרכה מחטיבת ההדרכה של מטריקס. במסגרת תפקידו יוביל את הצד המקצועי-טכנולוגי בג'ון ברייס הדרכה, יהיה אחראי על פיתוח תכני הלימוד במגוון מסלולי ההכשרה והקורסים הטכנולוגיים המוצעים לקהל הרחב ולמגזר העסקי, ינהל את פעילות מנהלי התחומים הטכנולוגים וישמש כפונקציה מקצועית בפעילות מול הלקוחות.

בנוסף, הוא יהיה אחראי על הקשר המקצועי-טכנולוגי עם מרצי הקורסים של מרכז ההדרכה וישמש כמנהל מקצועי של הסמינרים והכנסים המתקיימים ע"י ג'ון ברייס הדרכה ביניהם: שבוע אורקל וכנס DevGeekWeek. הוא ימשיך להדריך ולהעביר קורסים טכנולוגיים מקצועיים במקביל לתפקידו כ-CTO.

קרן מביא איתו לתפקיד ידע וניסיון טכנולוגי מקצועי. הוא התחיל את דרכו בג'ון ברייס הדרכה לפני כ-15 שנה כמדריך בקורסי פיתוח בטכנולוגיות צד-שרת ואינטרנט לצד פעילות בתחום הפיתוח וייעוץ טכנולוגי לחברות וארגונים. לאורך שנות עבודתו בג'ון ברייס הדרכה הוא הדריך מאות קורסים בארץ ובעולם עם אלפי משתתפים.

בתפקידו האחרון הוא היה מנהל תחוםJava  ואינטרנט. במסגרת תפקיד זה הוא ריכז את כל הפעילות ההדרכתית והפיתוח העסקי בארץ ובחו"ל בתחום ה-Educational Services בנושאי Java ו-Internet Tech.

קרן הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share