Telecom News - הסטארטאפ הישראלי ספייסיק Spaceek נמצא בעיצומו של תהליך גיוס המונים

הסטארטאפ הישראלי ספייסיק Spaceek נמצא בעיצומו של תהליך גיוס המונים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי ספייסיק Spaceek נמצא בעיצומו של תהליך גיוס המונים
הסטארטאפ הישראלי ספייסיק Spaceek נמצא בעיצומו של תהליך גיוס המונים
מאת: מערכת Telecom News, 21.10.15, 15:10חניה
 
הוא פיתח רשת חיישנים לניווט בעזרת אפליקציה לחניה ברחוב ובחניונים ללא תלות בכמות המשתמשים. הפתרון מאפשר איסוף נתונים בזמן אמת לענן מידע תוך צמצום עלויות תשתית ב-80% מול פתרונות אחרים.
 
הסטארטאפ ספייסיק (Spaceek) הוקם לפני כשנתיים ביוזמתו של איתמר מימון (מייסד משותף עם עוד 2 שותפים: אורן אלזם המנכ"ל ותמיר דלי), כדי לטפל בבעיה מוכרת וקשה - מציאת חניה במרכזי הערים. לאחר בחינה של הפתרונות הקיימים בשוק, הגיעו המייסדים למסקנה, שאין פתרון זמין ויעיל לניווט לחניה. שילוב של צוות המתמחה בפיתוח מערכות תקשורת חדשניות ואפליקציות מובייל הביא להבנה, שישנה דרך אחרת, שונה מכל הפתרונות הקיימים בשוק כיום.

עם ההבנה הזו ובגיבוי פטנט, הם יצאו לממש את רשת החיישנים החדשנית, שייחודה בשילוב של עלויות פריסה נמוכות ואחוזי דיוק גבוהים. הטכנולוגיה מבוססת על שילוב של חיישני תפוסת חניה וטלפונים חכמים ברשת מבוזרת ובכך מתאפשר שיפור בביצועי הפתרון לאורך הזמן. 

לאחר כשנה של פיתוח נפרס לראשונה הפיילוט הציבורי הראשון בכפר סבא, שמטרתו לבחון את יציבות ויעילות המערכת לאורך זמן ובתנאי סביבה קשים.

כיום, לאחר יותר מחצי שנה בשטח ולאחר מדידה ושיפור המערכת, פועל הסטארטאפ לקראת הרחבת השירות ליעדים נוספים בארץ.

מה הסטארטאפ ספייסיק מחדש?
Spaceek משנה את כללי המשחק בכל הנוגע למציאת החניה במרכזי הערים. הסטארטאפ פיתח רשת חיישנים המאפשרת ניווט בעזרת אפליקציה למקומות חניה ברחוב ובחניונים, ללא תלות בכמות המשתמשים. הפתרון מאפשר איסוף נתונים מדויק בזמן אמת לענן המידע תוך צמצום עלויות התשתית בכ-80% לעומת פתרונות אחרים בשוק.

למה עכשיו?
השוק הבשיל למהפכה של העיר החכמה. לאחרונה מושקעים משאבים בתחום זה בכלל ובתחום ה-IoT בפרט. הפתרון של ספייסיק משתלב עם מגמה זו בכך, שהוא מאפשר כיסוי של אזורי חניה שלמים וחווית ניווט בזמן אמת לחניות באופן שלא התאפשר עד כה. 

הזדמנות לכל אחד להיות חלק מהחזון...
הסטארטאפ ספייסיק צועד לקראת מהפך ומזמין את הציבור להצטרף למסע. הוא נמצאת בעיצומו של תהליך גיוס בפלטפורמת גיוס ההמונים ״אקזיט וואלי״. הפלטפורמה החדשה של אקזיט וואלי מאפשרת בפעם הראשונה בישראל לעשות גיוס המונים אמיתי, בו כל אחד יכול להשקיע ולקבל מניות בסכום השקעה קטן יחסית. הסטארטאפ כבר השלים חלק מהגיוס בשיטת גיוס זו.
 
אתר הגיוס בעברית: כאן.
 
אתר הגיוס באנגלית: כאן.
 
Spaceek



 
 
Bookmark and Share