Telecom News - חברת הסיבים לבתים Unlimited מפרסמת מפות פריסה בנתניה ובכפר-סבא

חברת הסיבים לבתים Unlimited מפרסמת מפות פריסה בנתניה ובכפר-סבא

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> חברת הסיבים לבתים Unlimited מפרסמת מפות פריסה בנתניה ובכפר-סבא
אחרי קבלת המחצית השנייה של המענק הממשלתי (סה"כ 150 מיליון ש"ח בשני תשלומים) חברת הסיבים לבתים Unlimited מפרסמת היום את מפות הפריסה שלה בנתניה ובכפר-סבא, בנוסף לפריסה למרכזי עסקים וארגונים גדולים.
מאת: מערכת Telecom News, 27.10.15, 17:40

חברת Unlimited מפרסמת היום עדכוני פריסה תחת הכותרת: "משחררים גם את נתניה וכפר סבא". להלן העדכון במלואו:

"שמחים לעדכן, שסיימנו את עבודות התכנון וקיבלנו את האישורים הנדרשים לפריסה מהעיריות. בימים אלה אנו מתחילים לפרוס את הסיבים שלנו ברחבי מספר אזורים ראשונים, שבקרוב יוכלו להתחבר לאינטרנט עוצמתי באמת.
 
1. בנתניה הפריסה תתחיל בשכונות קרית נורדאו, נאות גולדה, גבעת האירוסים, נאות שקד ונוף גלים (לחיצה על המפה מגדילה אותה).
מפת נתניה


2. בכפר סבא נפרוס את הסיבים האופטיים בשכונות מרכז העיר, בהמשך נתרחב לאזורים נוספים (לחיצה על המפה מגדילה אותה).
מפת כפר סבא

3. וכמובן – אנו לא נחים לרגע בערים, שבהן כבר יש תשתית של סיבים אופטיים. בבירת הדרום באר שבע סיימנו את הפריסה ברחבי שכונות ג', ה' ו-ט' ואנו מחברים בהן מדי יום בניינים חדשים עם לקוחות מרוצים. בשכונת נווה זאב אנו מרחיבים את הפריסה הקיימת לרחובות נוספים ומתחילים את הפריסה בשכונות ו' ו-ד'. בתל אביב ממשיכים לחבר בניינים ולקוחות בשכונות בבלי והצפון הישן, ובימים אלה הצוותים שלנו מסיימים את הפריסה גם בשכונות רמת אביב ונווה אביבים. בקרוב יחוברו בהן הלקוחות הראשונים שלנו. ברמת גן אנו מתחילים את הפריסה בשכונת הלל, יד לבנים, תל יהודה ורמת יצחק וממשיכים לחבר בניינים נוספים בשכונות הפרוסות. כמו כן, עוד בניינים ברעננה וברמת השרון מצטרפים למהפכה ומתחברים אלינו מדי יום. צוותי התכנון של אנלימיטד עובדים במרץ על תכנון הפריסה בערים נוספות – מבטיחים לעדכן בקרוב.

4. פריסה במרכזי עסקים גדולים:
אנו ב-Unlimited שמנו לנו כיעד לשחרר גם את האינטרנט לעסקים ובכך לעזור לצמיחה של העסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים בישראל. באזורי הפריסה העירוניים שלנו נמצאים עסקים רבים, החל מחנויות ומשרדים קטנים ועד חברות גדולות, שכבר התחברו אלינו. 
 
בתל אביב חיברנו את מגדלי עזריאלי ובניין אלקטרה, ובמקביל אנו מבצעים עבודות פריסה באזור קרית עתידים ורמת החייל לקראת חיבור מתחמי העסקים שם.

בחיפה התחברנו לאזור התעשייה מת"מ, פארק תעשיות היי-טק המשתרע על 220 דונם.
 
עסקים המצטרפים אלינו נהנים מיכולת להפעיל שירותי ענן מתקדמים, קצב עבודה גבוה ושיחות וידאו מהירות יותר בזכות טכנולוגיית הסיבים האופטיים המתקדמת של Unlimited, במחירים אטרקטיביים במיוחד".



 
 
Bookmark and Share