Telecom News - משנה למנכ"ל בזק, רן גוראון, מונה למנכ"ל פלאפון

משנה למנכ"ל בזק, רן גוראון, מונה למנכ"ל פלאפון

דף הבית >> מינויים >> משנה למנכ"ל בזק, רן גוראון, מונה למנכ"ל פלאפון
משנה למנכ"ל בזק, רן גוראון, מונה למנכ"ל פלאפון
מאת: מערכת Telecom News, 29.10.15, 13:02רן גוראון
 
דירקטוריון בזק אישר היום את מינויו של המשנה למנכ"ל בזק, רן גוראון, לתפקיד מנכ"ל פלאפון. הוא יחליף בתפקיד את מנכ"ל פלאפון גיל שרון, שהודיע על פרישתו ביום ראשון האחרון.

גוראון, מוותיקי המנהלים בשוק התקשורת, החל את דרכו כמנהל שיווק בסלקום, משם התקדם לתפקיד סמנכ"ל השיווק של ברק וב-2006 עבר לתפקיד סמנכ"ל השיווק של בזק ולאחר מכן מונה למשנה למנכ"ל החברה.

ב-10 השנים האחרונות הוא הוביל והיה שותף למהלכים פורצי דרך בבזק, בין היתר, בהפיכתה לחברה הממוקדת בעולמות האינטרנט, בניהול מהלך המיתוג המחודש של בזק, ובמגוון מהלכים, בראשם השקת רשת ה-NGN.

שאול אלוביץ, יו"ר בזק: "רן הוא מנהל מצוין, בעל חשיבה אסטרטגית, יכולות שיווקיות יוצאות מהכלל והיכרות רבת שנים ומעמיקה עם שוק התקשורת הישראלי. אני משוכנע, שהוא  יוביל את פלאפון בהצלחה, תחת תנאי השוק המאתגרים הקיימים היום".

גוראון: "אני רוצה להודות ליו"ר בזק ולדירקטוריון החברה על שנתנו בי את האמון, ולמנכ"ל בזק, סטלה הנדלר על התמיכה והעבודה המשותפת בשנים האחרונות. אני רואה בקבלת התפקיד אחריות כבדה. מהיכרותי עם פלאפון, מדובר בחברה מצוינת המורכבת מעובדים ומנהלים מעולים, כשיחד נמשיך להוביל אותה לשיאים חדשים".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share