Telecom News - מסטרקארד וישראכרט השיקו בארץ שירות תשלומים דיגיטלי MasterPass

מסטרקארד וישראכרט השיקו בארץ שירות תשלומים דיגיטלי MasterPass

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מסטרקארד וישראכרט השיקו בארץ שירות תשלומים דיגיטלי MasterPass
מסטרקארד וישראכרט משיקות בארץ את שירות התשלומים הדיגיטלי MasterPass
מאת: מערכת Telecom News, 1.11.15, 12:48מסטרפס
 
מחזיקי כרטיסי אשראי של ישראכרט זוכים בהזדמנות להיות ראשונים בארץ, שיוכלו לערוך קניות ביותר מ-250,000 חנויות מקוונות בעולם מכל מכשיר כולל באמצעות הסמארטפון. זו נקודת מפנה טכנולוגית.
 
מסטרקארד וישראכרט הכריזו היום על השקת MasterPass בישראל, שירות המאפשר למחזיקי כרטיסי אשראי של מסטרקארד לערוך קניות וליהנות מחוויית תשלום מקוונת באופן בטוח, פשוט ומהיר.
 
הארנק הדיגיטלי של MasterPass שומר את פרטי הכרטיס ואת נתוני המשלוח בצורה מאובטחת, ויכול לשמור גם נתונים של כרטיסי מועדוני צרכנים. בעת ביצוע התשלום באתר באמצעות Buy with MasterPass, צרכנים לא נדרשים למלא את הפרטים האישיים שלהם שוב ושוב בכל חנות מקוונת, וכך נהנים מחוויית תשלום נוחה ומהירה יותר וכן מפחיתים את הסיכון של חשיפת מידע אישי בעת שימוש ברשתות, שאינן מאובטחות כראוי. MasterPass מאפשר לצרכנים לשלם בעזרת הארנק הדיגיטלי המועדף עליהם מכל מכשיר, וכך מספק חוויית תשלום חדשנית - פשוטה כמו הקלקה או נגיעה במסך מגע, בחנויות או באמצעות הסמארטפון.
 
MasterPass הוא שירות חדשני ובינלאומי של מסטרקארד, וישראכרט היא הראשונה, שמשיקה אותו בישראל, ובימים הקרובים השירות יהיה זמין במגוון רחב של אתרי קניות ואפליקציות מובילים, ביניהם: דומינו'ס פיצה, buy2, לופה ועוד, באמצעות MasterPass יוכלו הלקוחות לקנות ברשת בצורה מהירה, נוחה ובטוחה.
 
פתרון התשלום הדיגיטלי MasterPass פעיל ב-24 מדינות ברחבי העולם. לאחרונה הושק גם בגרמניה, בלגיה, הונגריה וטורקיה - וכעת הוא מגיע לישראל. מאז הושק בפברואר 2013, MasterPass פעיל וזמין בקרב יותר מרבע מיליון קמעונאים ברחבי העולם. מספר העסקאות, שבוצעו באמצעות MasterPass באירופה, גדל ב-6 החודשים האחרונים בשיעור ממוצע של 40% מדי חודש.
 
שירות התשלומים של MasterPass מציע לסוחרים דרך פשוטה לקבל תשלומים מארנקים דיגיטליים, שהונפקו בכל מקום בעולם, הן באתרים והן במכשירים ניידים, כמו גם בעת קנייה בחנות, ובקרוב גם באמצעות טכנולוגיית NFC או ע"י סריקת קוד QR. MasterPass מציע לבנקים, סוחרים ושותפים את האפשרות לפתח את הארנקים הדיגיטליים שלהם, ומבטיח תמיכה של רשת עולמית.
 
אנדראס המברגר, מנהל מסטרקארד ישראל: ״אנו חיים בעולם דיגיטלי, שבו הרגלי הצריכה משתנים במהירות גבוהה, וכן עדים לנקודת מפנה טכנולוגית, שלא נראתה כמותה מאז המצאת כרטיסי אשראי מגנטיים. הצרכנים יכולים כיום לנהל את הקניות שלהם באופן מקוון באמצעות הסמארטפונים שלהם, בעודם נמצאים בכל מקום. מסטרקארד יצרה פתרון תשלום דיגיטלי אשר מתאים את עצמו להרגלים החדשים, כדי להמשיך ולפשט את תהליך התשלום למען הצרכנים".
 
רונן שטיין, מנכ״ל ישראכרט: ״ישראכרט גאה להיות שותפה להשקת MasterPass של מסטרקארד בישראל. הצרכן הישראלי, נחשב לצרכן טכנולוגי מתקדם המאמץ במהירות טכנולוגיות ופלטפורמות חדשניות, שמעניקות לו ערך מוסף. השנה רכשו למעלה מ-82% מהצרכנים בישראל מוצרים ושירותים דרך האינטרנט וכעת, ישראכרט יכולה להעניק ללקוחותיה חווית קניות חדשה ולספק להם את הדרך המהירה, הבטוחה והפשוטה ביותר לקניות ברשת״.
 
 מסטרפס
 
 



 
 
Bookmark and Share