Telecom News - חשיפה: הלו-015 יוצאת במבצעים ושירותים חדשים ללקוחות פרטיים ועסקיים

חשיפה: הלו-015 יוצאת במבצעים ושירותים חדשים ללקוחות פרטיים ועסקיים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> חשיפה: הלו-015 יוצאת במבצעים ושירותים חדשים ללקוחות פרטיים ועסקיים
ללא כל פרסום חברת Hallo 015 של רמי לוי - השקמה ומשה מאיר -NGN החלה לספק שירותי תקשורת משולבים (בנוסף לשירותי חיוג לחו"ל דרך 015) ובכלל זה: שירותי פס רחב של 100, 200 ו-1,000 מגה, מרכזיות וירטואליות בענן, אפליקציה לשיחות בינלאומיות ומספרים וירטואליים ברחבי העולם. 
מאת: מערכת Telecom News, 6.11.15,  09:30

ראשונים לדווח: ללא כל פרסום, חברת הלו-015 החלה לספק שירותי תקשורת חדשים ללקוחות פרטיים ועסקיים גם יחד. סביר להניח, שבקרוב מאוד נראה שילוב של שירותי הסלולר כ-MVNO של רמי לוי , כחלק משלל השירותים החדשים, שכבר יצאו לדרך.

מה שמוכיח שוב, שהטענה של גולן טלקום וסלקום, שהתחרות בשוק הישראלי לא נפגעה כתוצאה מהרכישה של גולן טלקום - צודקת. הטיעון הזה מוצג בבהירות במצגת הבאה, ששלחה דסק"ש (הבעלים של סלקום) לבעלי המניות, להורדה מכאן

חברת Hallo 015 היא חברת תקשורת, שנולדרה מרכישה של Hallo 015, שפשטה את הרגל, מידי כונס הנכסים שלה בסוף 2013. הרוכשים, כפי שחשפנו בזמנו הם: רמי לוי שיווק השקמה (שיש לו כעת 2 חברות עם רישיון MVNO), ומשה מאיר (בתמונה למטה) - NGN (באחזקות מיעוט, משמש כדירקטור בחברה).

משה מאיר הוא יזם סדרתי ומומחה מהמדרגה הראשונה בעולםה-VoIP ושירותי תקשורת וירטואליים. עד היום הוא יזם הקמת 6 סטארטאפים בעולם התקשורת. האחרון: הוא ייסד את חברת Flat Planet Phone, שבסיסה היה בניו-יורק לשירותי VoIP בינלאומיים, במיוחד לעסקים. כיום, הוא מוביל את הסטארטאפ החדש שלו: fone.do ומפתח את הפתרון החדש והמבטיח הזה באקסלרטור של מודיעין, פתרון המבוסס בין היתר על טכנולוגיות WebRTC. 

ההצלחה התמאפי שפורןשכת בחברת hallo 015 מיום שנרכשה ועד היום היא כתוצאה מעבודה מקצועית וקשה של הצוות בראשות המנכ"ל אפי שפורן (בתמונה משמאל) והסמנכ"ל יורם דרורי. זו הסיבה שהחברה יוצאת כעת בסדרת שירותים חדשים. 

ל-Hallo 015 יש רישיון לשירותי מב"ל (חיוג בינלאומי) מיום הקמתה והיא סיפקה שירותי חיוג לחו"ל ומחו"ל בקידומת 015. לאחרונה, החברה קיבלה רישיון משולב - "רישיון כללי אחוד", שמכיל בתוכו רישיונות ל: MVNO, מב"ל (מפעיל בינלאומי) ומפ"א (מפעיל פנים ארצי) נייח.

זה מה שמאפשר לה לצאת כעת עם השירותים החדשים הבאים (יש עוד בדרך, כפי שציינו):

א. פס רחב סימטרי על תשתית Unlimited תחת שם המותג 015FFI במחירים הבאים (תשתית+ ספק אינטרנט):
100 מגה סימטרי ב-123 ש"ח לחודש (חודש ראשון חינם, אין עלות הרשמה ואין התחייבות).
200 מגה סימטרי ב-175 ש"ח לחודש (אין עלות הרשמה ואין התחייבות).
1,000 מגה סימטרי ב-360 ש"ח לחודש (אין עלות הרשמה ואין התחייבות). 

ב. מספרים וירטואליים: רכישת מספרים וירטולאיים ב-60 מדינות בעולם. לדוגמה: מספר בניו-יורק (ארה"ב) עולה 1 דולר דמי רישום חד פעמיים ו-1 דולר לחודש. שירות מספר וירטואלי מאפשר לרוכש לקבל מספר טלפון ב-60 מדינות לבחירתו ולנתב את השיחה למספר טלפון שברשותו. שירות המספר הווירטואלי אידיאלי גם לעסקים המעוניינים להרחיב את תחומי פעילותם אל מעבר לים. ניתן להתקין מספר וירטואלי מקומי בכל מדינה אשר ברשימה ולאפשר ללקוחות לחייג למספר מקומי באותה מדינה בעלות מקומית והשיחה הנכנסת תנותב למספר זה בפשטות ובקלות.

ג. אפליקציית 015Global: אפליקציה לסמארטפון ההופכת כל שיחה בינלאומית לשיחה מקומית עם מספר וירטואלי ישראלי, עם שיחות מוזלות מחו"ל לישראל: 1 סנט לדקה לשיחה למספר קווי בישראל ו-3 סנט לדקה למספר סלולרי בישראל. אין התחייבות מראש ואין צורך ברכישת חבילה חודשית או חבילה של דקות בעת היציאה לחו"ל. משלמים רק על מה שמשתמשים. 

ד. מרכזיות בענן (Virtual PBX): שירות חדש לגמרי בישראל, שמחליף כל פתרון של מרכזיות פיזיות או וירטואליות (דוגמת IP-Centrex) שיש כיום. המרכזיה הכי בסיסית בענן עולה 39 ש"ח לחודש עבור שירותי מרכזיה מלאים (כולל Call Center) עם 4 שלוחות. זה כולל גם: הקלטות, שילוב במערכות שולחן ומשרד אחורי, שיחות ועידה ועוד. 

בהחלט התפתחות מעניינת, שתאתגר את השוק, בגלל השימוש במערכות תקשורת וירטואליות ובענן, מה שמאפשר לספק מחירים מאוד אטרקטיביים, גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים.

כיום יש כבר 12 ספקים בעלי "רישיון כללי אחוד": אקספון-018, 013-נטוויז'ן, טלזר-019, גולן טלקום, הוט מובייל, רמי לוי שיווק השקמה, השקמה NGN, פרי טלקום, סלקום תקשורת קווית, ועידן פתרונות קונפרנס, הום סלולר (נרכשה ע"י סלקום), אלון סלולר (נרכשה ע"י פלאפון). ההיקף הגדול של רישיונות חדשים מסוג "רישיון כללי אחוד" (ויהיו בקרוב עוד ספקים עם רישיון כזה), מבטיח המשך התחרות בשוק התקשורת הישראלי, בכל הסגמנטים של השוק. 
 



 
 
Bookmark and Share