Telecom News - בג"ץ חדש (נוסף) כנגד שר התקשורת ומנכ"ל המשרד בעניין מספרי הפרימיום

בג"ץ חדש (נוסף) כנגד שר התקשורת ומנכ"ל המשרד בעניין מספרי הפרימיום

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> בג"ץ חדש (נוסף) כנגד שר התקשורת ומנכ"ל המשרד בעניין מספרי הפרימיום
אסף אשר ודוד בנינו הגישו ביום שני 9.11 בג"ץ נוסף (7609/15) כנגד שר התקשורת (בנימין נתניהו), מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) ועוד 20 חברות תקשורת בבקשה למתן "צו על תנאי וצו ביניים" בנימוק, שמפעילי התקשורת לא נערכו להפעלת מספרי הפרימיום החדשים
מאת: אבי וייס, 11.11.15, 09:00שלמה פילבר

בלעדי: אך בתחילת השבוע דיווחתי על המשך הכאוס במספרי הפרימיום, וכעת אנו חושפים, שהנושא הונח שוב בפתחו של הבג"ץ. העתירה החדשה (מצויה להורדה מכאן), הוגשה ע"י אסף אשר ודוד בנינו (שהיה מגיש אחד מהבג"צים הקודמים, שבהם זכה בתיקון לוחות הזמנים של יישום הרפורמה וגם נפסקו לטובתו הוצאות, אך רוב טענותיו האחרות - נדחו).

הטענה החדשה של העותרים בבג"ץ החדש היא: חברות התקשורת (20 במספר, למעשה כל חברות הסלולר, ה-MVNO והמב"ל), אינן ערוכות ליישם את הרפורמה במספרי הפרימיום בקומת מספרי 1-900 ובדגש על הקידומת 1-902. 

העותרים טוענים, שנגרם נזק בלתי הפיך וגדיעת פרנסה של מאות אנשים, תוך פגיעה בשוק שלם של משתמשים, תוך אי סדר מוחלט, ללא כללים ראויים ועיוות הצדק, לרבות פגיעה בחופש העיסוק. לטענת העותרים, חברות התקשורת לא ערוכות למתן שירות במספרי 1-902, אין להן חוזים לקישורי גומלין, אין להן מנגנונים טכנולוגיים להפעלת השירות ואין להם נהלי ושיטות להפעלת השירות הלכה למעשה. 

את תגובת משרד התקשורת לעתירה, טרם קיבלנו. 

עדכון 13.11.15. העתירה נדחתה
 
בג"ץ



 
 
Bookmark and Share