Telecom News - 90 אחוז מהעסקים מתכננים להגדיל השקעות בפיתוח יישומי מובייל בשנת 2016

90 אחוז מהעסקים מתכננים להגדיל השקעות בפיתוח יישומי מובייל בשנת 2016

דף הבית >> חידושים הכרזות >> 90 אחוז מהעסקים מתכננים להגדיל השקעות בפיתוח יישומי מובייל בשנת 2016
90 אחוז מהעסקים מתכננים להגדיל השקעות בפיתוח יישומי מובייל בשנת 2016
 מאת: מערכת Telecom News, 11.12.15, 21:30רד-האט

עסקים עוברים לכיוון שיתוף פעולה במובייל, טכנולוגיית MBaaS, קוד פתוח ושפות פיתוח קלות משקל. יישומי מובייל משנים את הדרך בה מנהלים עושים עסקים על ידי המצאה מחדש של תהליכים עסקיים.
 
רד האט, ספקית של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על תוצאות סקר בשלות המובייל  ,(Mobile maturity survey)שנערך לאחרונה וגילה,  ש-90% מהמשיבים צופים הגדלת השקעות לפיתוח יישומי מובייל במהלך 12 החודשים הקרובים.
 
"סקר בשלות המובייל" של החברה ל-2015 מגלה בנוסף, כי אותם משיבים צופים, שהשקעת ארגוניהם לטובת פיתוח יישומי מובייל תגדל בשיעור ממוצע של 24% באותה תקופה.
 
סקר המובייל עוקב אחרי ממצאים, שסופקו בשנתיים האחרונות ע"י FeedHenry, ספקית פלטפורמת פיתוח יישומים, שרד האט רכשה באוקטובר 2014. 

עפ"י הסקר של FeedHenry ב-2013, רק 7% מהמשיבים מתוך 100 חברות של 1,000 עובדים או יותר בבריטניה ציינו, שלארגון שלהם הייתה אסטרטגיית יישומי מובייל, שיושמה באופן מלא.
 
עתה, 52% מהמשיבים בסקר 2015 אומרים, שיש להם אסטרטגיה מיושמת במלואה, מה שמבטא עלייה בחשיבות המובייל ובקצב פיתוח מואץ. בנוסף, כל אחד מארגוני המשיבים מתכנן לפתח בממוצע 21 יישומים ספציפיים במהלך השנתיים הבאות, גידול של 40% לעומת המספר הממוצע של יישומים, שפותחו בשנתיים האחרונות.
 
בעוד ארגונים משקיעים באסטרטגיות מובייל, הם עוברים לכיוון גישה שיתופית, בה תחום העסק יכול למלא תפקיד גדול יותר בקבלת החלטות לצד ה-IT. הם גם מבקשים לאמץ טכנולוגיות חדישות יותר ואג'יליות יותר, כדי להתמודד באופן מיטבי עם פיתוח ואינטגרציה למובייל, כמו Mobile backend-as-a-Service) MBaaS), ושפות, שהן פשוטות ומהירות lightweight) ).
 
ממצאים עיקריים של הסקר כוללים:
 
עוצמת הטרנספורמציה של המובייל גדולה ככל שארגונים בשלים יותר.
שליש (35%) מהמשיבים אומרים, שיישומי מובייל משנים את הדרך בה הם עושים עסקים ע"י המצאה מחדש של תהליכים עסקיים, ו-37% נוספים אומרים, שהיישומים משמשים בעיקר לאוטומציה של תהליכים קיימים. 224% מהמשיבים מניידים יישומי אינטרנט קיימים, דבר המראה פוטנציאל לבשלות נוספת בגישותיהם.
 
יותר משליש (37%) מהמשיבים הקימו מרכז מצוינות מובייל (MCoE) שיתופי.
ליותר ממחצית (55%) מהמשיבים, שבארגוניהם מיושמת ומבוקרת באופן מלא אסטרטגית יישומי מובייל, יש גם "מרכז מצוינות מובייל". הדבר יכול לאותת על בשלות מובייל משופרת, מאחר ש-IT ותחומים עסקיים פועלים יחד כדי לשפר פרודוקטיביות עובדים ומעורבות צרכנים.
 
ארגונים מאמצים תוכנות קוד פתוח וטכנולוגיית MBaaS.
מספר מכריע מתוך המשיבים לסקר (85%) אמרו, שתוכנות קוד פתוחות חשובות לאסטרטגיית פיתוח היישומים שלהם.
 
יתר על כן, כדי להתמודד עם אינטגרציה עם מערכות הארגון, טכנולוגיית (MBaaS) Mobile backend-as-a-Service משמשת כמעט שליש (31%) מהמשיבים. מספר זה צפוי לגדול ל -36% בשנתיים הקרובות.
 
הגיע עידן חדש של שפות פשוטות ומהירות (lightweight).
רבע (26%) מהמשיבים מתכננים להשתמש בעיקר ב- Node.js כשפת פיתוח המערכות הארגוניות שלהם בשנתיים הבאות, 15% מתכננים להשתמש בעיקר ב-Java, ו-19% ישתמשו בעיקר ב.NET . נכון לעכשיו, 71% מהמשיבים משתמשים בעיקר ב-Java בעוד 56% משתמשים ב-NET..
 
קטאל מקגלוין, סגן נשיא לפלטפורמות מובייל ברד האט, מי שהיה מנכ"ל FeedHenry: "ארגונים מבינים את החשיבות של אסטרטגיות מובייל. אנו רואים שינוי כיוון לתהליכים בשלים יותר כמו שיתוף פעולה בין צוותים עסקיים וצוותי IT וכן הכרה בחשיבות של תוכנות קוד פתוח, טכנולוגיית MBaaS ושפות פשוטות ומהירות.
 
בהתבסס על סקר 'בשלות הניידות', אנו צופים, שפיתוח יישומי מובייל יגדל במהלך השנתיים הקרובות, מאחר שעדיין יש מקום להבשלתן של גישות מובייל בארגונים".
 
מתודולוגיה ודמוגרפיה
רד האט מינתה את Vanson Bourne לבצע את הסקר בקרב 200 מקבלי החלטות IT מארגונים במגזר הפרטי עם לפחות 2,500 עובדים בארה"ב ומערב אירופה. הסקר הושלם באוקטובר 2015 ובוצע ברשת.
 
עלייה חדשה



 
 
Bookmark and Share