Telecom News - סיסקו ובינת זכו במכרז "שירלי" של החשכ"ל בסך של כ- 100 מיליון ש"ח

סיסקו ובינת זכו במכרז "שירלי" של החשכ"ל בסך של כ- 100 מיליון ש"ח

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> סיסקו ובינת זכו במכרז "שירלי" של החשכ"ל בסך של כ- 100 מיליון ש"ח
סיסקו ובינת זכו במכרז "שירלי" של החשכ"ל בסך של כ-100 מיליון ש"ח
מאת: מערכת Telecom News, 30.12.15, 11:00אלון בן צור
 
זאת, לאספקת פלטפורמת תקשורת וטלפוניה מתקדמת לממשלת ישראל על כל זרועותיה. הממשלה קופצת דור שלם קדימה בעולם התקשורת והטלפוניה.
 
סיסקו ובינת זכו במכרז החשכ"ל (החשב הכללי במשרד האוצר), לשירות בשם "שירלי" (ר"ת: שירותי טלפוניה מנוהלים לקריות הממשלה), לאספקת פלטפורמה מתקדמת לתקשורת, טלפוניה ומוקדים, לממשלת ישראל ושלוחותיה, בסך של כ-100 מיליון ₪.
 
במסגרת ההסכם, סיסקו ובינת תספקנה לממשלה פתרון 'קצה לקצה' מנוהל בו בינת תקשורת תקים, תתחזק ותתפעל את המערך השלם של סיסקו. המכרז הוא לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות.
 
הפתרון של סיסקו ובינת כולל: פתרונות טלפוניה מתקדמים ומאובטחים מבוססי IP, שירותי ועידה, שירותי וידאו ושיתופיות אינטגרטיביים, מוקדי שירות לקוחות לכל משרדי הממשלה ולכ-70 גופים ממשלתיים נוספים.
 
הפתרון הכולל יוטמע על גבי תשתיות מחשוב ותקשורת מנוהלות (בענן) של סיסקו, שכוללות: שרתים, אבטחת מידע, נתבים ומתגים, שיוקמו ויתופעלו ע"י בינת. המכרז כולל גם אפליקציות משתמש של מסרים מידיים, נוכחות, קישוריות למערכות אופיס ואפליקציות ארגוניות מבית סיסקו.
 
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקאורן שגיאו ישראל (בתמונה משמאל): "אני גאה בזכייה במכרז אסטרטגי חשוב זה, שמהווה אבן דרך משמעותית בהנגשת שירותים מתקדמים לאזרחי ישראל, כחלק מהתפיסה הכוללת של ישראל דיגיטלית, כולל: שיפור תחום החינוך והבריאות, שירותי הרווחה ושירותים מוניציפאליים וצמצום הפערים בין המרכז והפריפריה.

זכייה זו, שמצטרפת לזכיות קודמות בתחום ה-Collaboration בארגונים גדולים, שבה ומחזקת את מעמדה של סיסקו כמובילת השוק בישראל".
 
אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת (בתמונהלמעלה): "מדובר במעבר מעולם ישן של טלפוניה ותקשורת בסיסיים לעולם חדש של שירותי תקשורת המצויים בקדמת הטכנולוגיה.

התשתיות החדשות מיועדות מצד אחד לייעל ולשפר את תהליכי העבודה בתוך משרדי הממשלה וביניהם, ומצד שני לשפר את הנגישות והזמינות של משרדי הממשלה לאזרח, בדגש על פיתוח ואספקה של  שירותים חדשים ומתקדמים מבוססי דיגיטל.

בנוסף, המעבר למודל שירותים מנוהלים יאפשר למדינה לבצע חסכון משמעותי בהקמה ובתפעול של התשתיות החדשות, ולהתמקד בפעילויות הליבה של הארגון ותמיכה בהן".
הטלפוניה הישנה
כך נראית הטלפוניה הישנה של הממשלה.....



 
 
Bookmark and Share