Telecom News - גטר טק זכתה במכרז רישות המכללה למינהל בראשל"צ ובקמפוס בני ברק

גטר טק זכתה במכרז רישות המכללה למינהל בראשל"צ ובקמפוס בני ברק

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> גטר טק זכתה במכרז רישות המכללה למינהל בראשל"צ ובקמפוס בני ברק
גטר טק זכתה במכרז רישות המכללה למינהל בראשל"צ ובקמפוס בני ברק
מאת: מערכת Telecom News, 22.1.16, 07:30WIFI

המערכת האלחוטית החדשה במסלול האקדמי המכללה למנהל נותנת פתרון מתקדם למשתמשים בהשוואה לאוניברסיטאות האחרות ומספקת חוויה אלחוטית אופטימלית לכ-12,000 משתמשים.

חברת  "גטר טק", הנציגה בארץ של Ruckus Wireless ליצור ציוד תקשורת אלחוטית, זכתה במכרז להתקנת מערכת אלחוטית חדישה במסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשון לציון וגם בקמפוס בני ברק. המערכת מאפשרת חוויה אלחוטית אופטימלית לכ-12,000 משתמשים בו זמנית ביניהם: סטודנטים, אנשי סגל אקדמי ומנהלי, סטודנטים חיצוניים של לימודי המשך וחיילים.

היקף העסקה מוערך במאות אלפי ₪. המכרז התנהל בהובלת סמנכ"ל מערכות מידע לירון טרן ומנהל צוות תשתיות ואבטחת המידע אבי בית הלחמי, של המסלול האקדמי.

גטר טק ייצגה את המכללה והאינטגרטור מול היצרן, שראה חשיבות בהטמעת מערכת אלחוטית במכללה גדולה בישראל, שמצטרפת למגוון מכללות ואוניברסיטאות, שבחרו במערכת .Ruckus Wireless

המערכת האלחוטית החדשה נותנת פתרון מתקדם למשתמשים בהשוואה לאוניברסיטאות האחרות. מדובר במערכת הכוללת את הקונטרולר החדשני של Ruckus מדגם SZ100 עם גיבוי מלא. המערכת האלחוטית היא חלק מרשת תקשורת משודרגת של המסלול האקדמי המכללה למנהל, כאשר היא מתממשקת לחומת אש חדשה ומתוחכמת.

המדובר במעל 200 נקודות גישה אלחוטיות בתקן החדש 802.11ac לרבות מספר נקודות גישה בדגם ובטכנולוגיה המתקדמת בשוק 802.11ac דור 2.

חברת 012 פרטנר ביצעה את האינטגרציה עבור המסלול האקדמי בשילוב פתרון האלחוט של Ruckus אל מערכות אבטחה ותקשורת נוספות. בנוסף, קווי האינטרנט שודרגו ל-1 ג'יגה ממצב קיים של 200 מגה.
 
המכללה למנהל



 
 
Bookmark and Share