Telecom News - PocketCause-אפליקציה לתרומות למטרות חברתיות של סטארטאפ ישראלי

PocketCause-אפליקציה לתרומות למטרות חברתיות של סטארטאפ ישראלי

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> PocketCause-אפליקציה לתרומות למטרות חברתיות של סטארטאפ ישראלי
מאת: מערכת Telecom News
04/02/16,  11:26
מטרת / הייעוד של התוכנה: לשנות את עולם התרומות במובייל בשאיפה להעביר את 35 מיליארד הדולרים הנתרמים בארץ ובעולם באינטרנט אל מכשירים ניידים, לתרומות בכל עת ובכל מקום.
יוזמה של הסטארטאפ הישראלי PocketCause המתכנן ליצור מהפך בצורה שבה אנשים מתחברים למטרות החברתיות שלהם ולשנות את הדרך שבה אנשים תורמים.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Pocket Cause. לאייפון: PocketCause.
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, איפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת לאנשים מהארץ והעולם להתחבר למטרות החברתיות החשובות להם, להיחשף למטרות, שבהן תומכים החברים שלהם, ולתרום למעל ל-2 מיליון עמותות דרך הנייד בקליק אחד.

בתור רשת חברתית האפליקציה מציעה קיר חדשות עם עדכונים מכל המטרות החברתיות  ומאפשרת לעקוב, לשתף ולראות את המטרות שהחברים משתפים ותורמים להם. אפשר לשמור את פרטי האשראי בצורה מאובטחת דרך האפליקציה. 

האפליקציה משתמשת גם במשחוק ובפרסים כדי לעודד משתמשים לתרום ולשתף את החברים במטרות החשובות להם. המשתמשים יכולים להרוויח CauseCash, המטבע הווירטואלי של האפליקציה, אותו ניתן לפדות כתרומה לכל עמותה בעולם. המשתמשים יכולים גם לראות כמה תרומות נתרמו ע"י אחרים בזכות השיתוף שהם עשו. המשתמשים מקבלים גם 1% ב-CauseCash בכל פעם שהם תורמים ל-TopCause שלהם, העמותה המועדפת שלהם.

מנכ"ל הסטארטאפ הוא יונתן בן-דור.

מסך PocketCause


 
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share