Telecom News - תחרות סטארטאפים לחומרה, IoT ומכשירים חכמים בסין במרץ 2016

תחרות סטארטאפים לחומרה, IoT ומכשירים חכמים בסין במרץ 2016

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> תחרות סטארטאפים לחומרה, IoT ומכשירים חכמים בסין במרץ 2016
תחרות סטארטאפים לחומרה,IoT  ומכשירים חכמים בסין במרץ 2016
מאת: מערכת Telecom News, 9.2.16, 18:12נועה מוצפי

התחרות היא חלק מכנס Asia HardWare Battle 2016, בעיר צ'אנגדו, עיר הבירה של פרובינציית סצ'ואן  במרכז סין. האקסלרטור StartupEast מחפש סטארטאפים במצבEarly Stage  לחומרה ו-IoT לחשיפה בינלאומית למשקיעים וקרנות אסייתים. הרישום בעיצומו.

ב-31.3.16 תתקיים בסין תחרות בהשתתפות סטארטאפים ישראלים במצב של שלבים מוקדמים Early Stage - סיד לפני סבבRound A  מתחומי החומרה, האינטרנט של הדברים (IoT) ומכשירים מחוברים/ חכמים (Smart Devices), כחלק מהכנס Asia HardWare Battle 2016, בעיר צ'אנגדו, עיר הבירה של פרובינציית סצ'ואן במרכז סין.
 
יש לציין, שבתחרות קודמת בסוף אוקטובר זכה הסטארטאפ הישראלי טרנדי גורו שפיתח במסגרת חממת סמוראי בת"א, במקום שני בתחרות העולמית.
 
האפשרות להשתתפות סטארטאפים ישראלים בתחרות מתקיימת הודות לשיתוף הפעולה שלהאקסלרטור StartupEast עם TechNode, פלטפורמת מדיה בסין לתחום החדשנות והסטארטאפים, וכחלק ממערך שיתופי הפעולה המתרחב של StartupEast בסין.
 
כיום פועלת StartupEast במספר ערים בסין ומקיימת פעילות משותפת עם אקסלרטורים, קרנות השקעה וגופי ממשל. במהלך 2016 תפתח StartupEast מרכז ראשון בשנגחאי לטובת תמיכה בחברות הפורטפוליו היוצאות לסין, ותשיק קרן ישראלית-סינית, שתשמש כזרוע ההשקעות של החברה בסטארטאפים ישראלים נבחרים.
 
החברות הישראליות, שתיבחרנה ע"י צוות שופטים בינלאומי טרם הטיסה לסין, תיזכנה לחבילת הטבות מרשימה, לכרטיס "הכל כלול" ולאפשרות להתמודד בגמר התחרותAsiaBang  במסגרת הכנס.  
 
יונתן שיפר, מהסטארטאפ GemSense, בוגר המחזור השני של StartupEast באסיה: "מדהים לראות כמה מהר הסינים מאמצים טכנולוגיות חדשות מתחום ה-IoT   וה-Wearable. לאחר "רודשואו" בסין במסגרת התוכנית של  StartupEast  אני יכול לומר, שהחדשנות, שטבועה ביזמים הישראלים, היא יוצאת דופן וזוכה לתשבוחות באסיה ובעיקר בסין".
 
נועה מוצפי, (בתמונה למעלה), מנהלת האקסלרטור של StartupEast: "אנו מחפשים סטארטאפים, שעושיםIoT  ומפתחים טכנולוגיות מיוחדות ופורצות דרך, שהוציאו אב-טיפוס בתחומי ישראל ורק מחפשים את הפלטפורמה המתאימה לחשיפה בינלאומית למשקיעים וקרנות אסייתים. מדובר באחת התחרויות  הגדולות ביותר באסיה בתחום החומרה והIoT-  ואנו גאים להוביל את המשלחת הישראלית ולהרים תצוגת יכולת של הטכנולוגיות המדהימות, שהיזמים הישראליים יודעים לפתח".
 
ההרשמה לכנס פתוחה עד ה-15.2.16.
לפרטים נוספים והרשמה לתחרות נא לפנות לנועה מוצפי בדוא"ל: noa@startup-east.com
 
תחרות בסין
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share