Telecom News - המהפך בעולם הטלוויזיה בארה"ב עלה שלב: אושר שהממירים יהיו של הלקוחות

המהפך בעולם הטלוויזיה בארה"ב עלה שלב: אושר שהממירים יהיו של הלקוחות

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> המהפך בעולם הטלוויזיה בארה"ב עלה שלב: אושר שהממירים יהיו של הלקוחות
התכנית של יו"ר ה-FCC להעביר את הכוח לידי הצרכנים באמצעות הפיכת הממירים של חברות הכבלים, בזק והלוויין למוצרים "פתוחים" בבעלות הלקוחות עלה שלב, כאשר בהצבעה דרמטית של 3 מול 2 בהנהלת ה-FCC אושר להפיץ שימוע בנושא. 
מאת: אבי וייס, 21.2.16, 08:00טום וילר

לפני כחודש נחשפה (כאן) תכניתו של יו"ר ה-FCC (ר"ת: Federal Communications Commission) - טום וילר (בתמונה), שהחליט לשנות את הרגולציה הקיימת בארה"ב לפיה הממירים של חברות הכבלים והלוויין הן רכוש החברות.

התכנית שלו היא, שהממירים יענו על "תקנים פתוחים" והלקוחות יוכלו לרכוש אותם בשוק החופשי ולכן גם יוכלו לנוע באופן חופשי בין החברות, כשבמיוחד הכוונה שלו היא לאפשר ללקוחות לנוע לכיוון ה-OTT עם אותם ממירים. 

בסוף השבוע החולף, הנהלת הנציבות אישרה ברוב של 3 מול 2 להפיץ שימוע בנושא וכעת יש 60 יום לכל מי שמעוניין, להגיב על השימוע כשלאחריו תיערך שוב הצבעה על הנוסח הסופי.

סביר להניח, שגם אחרי ההצבעה הסופית יימשך מאבק משפטי ובקונגרס נגד התכנית הזו (מאבק שכבר החל, בתמיכה צעקנית של הרפובליקאים, שרואים בעניין זה סוג של 'מזימה סוציאליסטית' של ממשל ברק אובמה). מתנגדיה טוענים כעת (בין היתר), שמדובר ביישום מזימה של גוגל להשתלט על עולם הטלוויזיה, כמו שהיא כבר השתלטה על עולם האינטרנט. 

יש המזכירים ל-FCC את הכשלון הקודם לפתוח את הממירים ולאפשר ניידות עם הממירים בגישה, שנקראה בזמנו CableCARD, גישה שכשלה בשלב היישום, כשכיום מדברים על תקן מחליף לה בשם AllVid, שחוזים לו סוף דומה. 

 
צפייה בטלוויזיה



 
 
Bookmark and Share