Telecom News - ניצחון נוסף (רביעי) בבג"ץ למשרד התקשורת בנושא החיוג למספרי הפרימיום

ניצחון נוסף (רביעי) בבג"ץ למשרד התקשורת בנושא החיוג למספרי הפרימיום

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> ניצחון נוסף (רביעי) בבג"ץ למשרד התקשורת בנושא החיוג למספרי הפרימיום
אתמול (יום ב', 29.2.16) הרכב 3 שופטים בבג"ץ בדיון בנושא מספרי הפרימיום (דיון רביעי במספר באותו נושא), החליט לדחות את העתירה, שניסתה לערער על תקפות המדיניות והתקנות של מספרי הפרימיום ובדגש על מספרי 1-902 ו-1-901.
מאת: מערכת Telecom News, 1.3.16, 07:30שלמה פילבר

 ב-10.12.15 הוגש בג"ץ חדש ורביעי בסדרה בעניין מספרי הפרימיום (8493/15-א), ע"י אסף אשר ודוד בנינו באמצעות עו"ד עלז מנחם ועו"ד אברהם גבריאל אברהם ממשרד מנחם, אברהם ושות', נגד שר התקשורת, משרד התקשורת (באמצעות המנכ"ל, שלמה פילבר, בתמונה), וכל חברות התקשורת (סה"כ 20 חברות).

כאמור, זה היה בג"ץ רביעי בנושא, כשכעת המיקוד, שנטען בבג"ץ הוא, שמשרד התקשורת יצא ברפורמה במספרי הפרימיום וכפה אותה על השוק, בלי שחברות התקשורת (כולן) נערכו למתן השירותים הללו ובלי שמשרד התקשורת בדק, שהשוק ערוך לרפורמה, ובמיוחד בדגש על מספרי 1-902 ו-1-901

התוצאה של הדיון שנערך אתמול (29.2.16) בבג"ץ בהרכב כב' השופטים: 
נאור מריםזילברטל צבי ומזוז מני  לא הייתה מפתיעה. הבג"ץ שוב דחה את העתירה והביא לאכזבה לעותרים ולציבור ספקי וספקיות השירותים. זה ניצחון נוסף למנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, (בתמונה), ול"קליקת הפרקליטים", בבג"ץ. ההחלטה של בג"ץ מצויה כאן, הפרוטוקול של הדיון מצוי כאן, למתעניינים. 

האם זה יהיה סוף הסאגה של הנושא הזה בבג"ץ? ממש לא. בנוסף, יש פרשיות בתוך משרד התקשורת עצמו (כנרמז למשל כאןכאן, כאן וכאן) הנמצאות בחקירה. ייתכן ו"יעופו ראשים" בתוך צמרת משרד התקשורת. אולי אנשים בכירים יועמדו לדין ואולי ייהפכו ללקוחות של שב"ס. הכל אפשרי. 

האם זה גם הסוף של סיפור "מספרי הפרימיום" בישראל? מהכרותנו רבת השנים את התחום - כנראה 
שלא. המשך יבוא... 
פסק דין



 
 
Bookmark and Share