Telecom News - נחשף דיסק קשיח של 8 טרה –בתים ממולא בהליום ליצירת ענן ביתי-משפחתי

נחשף דיסק קשיח של 8 טרה –בתים ממולא בהליום ליצירת ענן ביתי-משפחתי

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> נחשף דיסק קשיח של 8 טרה –בתים ממולא בהליום ליצירת ענן ביתי-משפחתי
נחשף דיסק קשיח של 8 טרה –בתים ממולא בהליום ליצירת ענן ביתי-משפחתי
מאת: מערכת Telecom News, 2.3.16, 09:30אמיאל WD
 
מכניסים את הענן הביתה ומחברים אותו לסמארטפונים של כל בני המשפחה: חברת WD מציגה בישראל את טכנולוגיית HelioSeal החדשנית לנפחי דיסקים עצומים ואת My Cloud EX2 Ultra, פתרון אחסון המאפשר עבודה נוחה בסביבה מרובת משימות, בלי חשש לאבדן תמונות וסרטים. החלום של WD: ענן בכל משרד ובכל בית, בלי כל תלות ב-Data Centers רחוקים ויקרים. עפ"י מחקרים, כבר כיום, 30% מהמשתמשים הסלולריים נשארו בלי מקום לאחסון התמונות והסרטים שלהם, למרות כל ענני החינם. 50% לא עשו גיבוי מעולם למידע האישי והמשפחתי היקר שלהם. 
 
במפגש ראשון בישראל, שקיימה אתמול ספקית פתרונות האחסון חברת Western Digital -  WD בשיתוף היבואן הרשמי חברת בנדא מגנטיק, הציגו אמיאל וויטהבין, (בתמונה משמאל) מנהל שיווק מוצרי הדגל של החברה לאזור EMEA , ולוקא מראצי, (בתמונה למטה), מנהל אזורי, מוצרים ממותגים לאיטליה, יוון, קפריסין, מלטה וישראל, נציגי WD, שמבקרים בימים אלה בארץ, את חזון החברה להנגיש את השימוש בטכנולוגיות ענן למשתמשים הביתיים באמצעות פתרונות מתקדמים ומאובטחים לעולם המחשוב הביתי והמובייל. הם הכריזו, ש-WD תציע לראשונה פתרונות אחסון בנפח של עד 8TB בטכנולוגיה חדשנית מסוג HelioSeal.
 
WD מציגה לראשונה בארץ את פתרון My Cloud EX2 Ultra, שמציע אחסון מאובטח בענן למשתמשים ביתיים, בתמיכה מלאה בכל מערכות ההפעלה ובביצועים מהירים במיוחד. הפתרון מספק מענה למשתמשים המעוניינים בסנכרון אוטומטי של תוכן בין מספר מחשבים ומכשירים ניידים, בשיתוף קבצים ותיקיות באפשרויות גיבוי מגוונות, שמאפשרות יצירה ושימוש נוחים של ספריות התוכן הדיגיטלי.

עוד הוכרזה באירוע הטכנולוגיה החדשנית HelioSeal, שמאפשרת יעילות מקסימלית וביצועים מהירים בנפח גבוה בתפוקת מתח נמוכה. המוצר הראשון, שישווק בישראל עם טכנולוגיה זו, הוא ה-My Book 3.5" 8TB, שיחל להימכר בימים הקרובים. מחירו החל מ-1,399 ₪.
 
לוקא מראצ'ילפתרון My Cloud EX2 Ultra מעבד כפול ליבה 1.3 Ghz עוצמתי, שמאפשר העברה מהירה של קבצים. הוא מצויד בזיכרון פנימי בנפח 1GB מסוג DDR3, שמאפשר ריבוי משימות ושימוש במגוון יישומי מדיה באיכות HD

הפתרון מגיע בנפח של עד 16TB, שמבוסס על 2 מבואות בנפח 8TB כל אחת. לצד ממשק ניהול ידידותי, שמאפשר גישה מכל מקום ובכל זמן, באמצעות הרשת וע"י שימוש באפליקציה ייעודית, מציע ה-My Cloud EX2 Ultra גם רמה גבוהה של אבטחת מידע, לרבות יכולות הצפנה המאפשרות למשתמשים לבחור את רמת ההגנה על המידע והקבצים שלהם.

פתרון זה מתאים לשימוש עם מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, מחשבי לוח, סמארטפונים, טלוויזיות חכמות, קונסולות משחקים ועוד ויגיע לארץ בחודש הקרוב.

אמיאל וויטהבין: "אנו קשובים למשתמשים שלנו ובוחנים את הצרכים הייחודיים שלהם כל הזמן, בעולם הדיגיטלי המשתנה בתדירות גבוהה. אנו יודעים, שמשתמשי הענן זקוקים לפתרונות אחסון דיגיטלי מקיפים, שמספקים יכולת הזרמת נתונים שוטפת.

טכנולוגיית ה-HelioSeal יוצרת מערכת אחסון נתונים המקלה על שיגרת העבודה של משתמשי הענן ומספקת להם את השקט נפשי במסגרתו הם יכולים ליהנות מכל היתרונות של ביצועים גבוהים בסביבה מרובת משימות, מבלי לוותר על הגנה מקיפה 24/7". 

 
המוצר החדש



 
 
Bookmark and Share