Telecom News - אמזון ווב סרוויסס (AWS) השיקה מרחב עבודה למפתחים ,יזמים ולקוחות

אמזון ווב סרוויסס (AWS) השיקה מרחב עבודה למפתחים ,יזמים ולקוחות

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> אמזון ווב סרוויסס (AWS) השיקה מרחב עבודה למפתחים ,יזמים ולקוחות
אמזון ווב סרוויסס (AWS) מעמיקה אחיזתה בישראל והשיקה מרחב עבודה למפתחים, יזמים ולקוחות
מאת: חיים חביב, 2.3.16, 18:30יפהר אמזון - AWS
 
חברת שירותי הענן הענקית אמזון - AWS הציגה הבוקר בישראל בפני עיתונאים את מיזם ה- AWS Pop-up Loft , שהושק בתל אביב ויפעל ב-3 השבועות הקרובים. ה- AWS Pop-up Lofts משמשים מרכזי ומרחבי עבודה ייחודיים למפתחים, יזמים, סטודנטים, לקוחות ולכל המעוניינים להתנסות ולעבוד עם שירותי הווב המגוונים של אמזון - AWS.
 
בעקבות הצלחת המיזם בעולם, בסן פרנסיסקו, ניו יורק, לונדון וברלין, הושק הבוקר ה- AWS Pop-up Loft  גם בתל אביב ויפעל עד 21.3.16.
 
AWS יצרה במרכז ת"א (רח' לילינבלום 23, "בית  המידות") מרחב ייחודי והרכיבה לוח אירועים עשיר, שיאפשר למבקרי הלופט להתכנס תחת קורת גג משותפת, להתחבר עם כל קהילות המפתחים והיועצים ולהעשיר את ידיעותיהם במהלך 3 השבועות של הפעילויות. המשתתפים יבואו ל- AWS Pop-up Loft כדי ללמוד, לתכנת, להיפגש, לעבוד באופן שיתופי, לשאול שאלות ולהתרועע עם עמיתיהם.
 
ברשימת הפעילויות, שכבר נקבעו מראש: למעלה מ-100 מפגשים טכניים ועסקיים, פגישות יעוץ 1:1 עם ארכיטקטים של פתרונות ותמיכה מ-AWS, מעבדות התנסות אישית ופגישות עם הצוות והמנחים של AWS Activate  וצוות התמיכה הטכנית.
 
כבר הבוקר ניתן היה להתרשם מהריכוז הגבוה של יזמים שאפתנים, ש'עלו לרגל' ל-AWS Pop-up Loft לצד מגוון סטארטאפים ולקוחות AWS בישראל. בין אלה מנהלי הפיתוח של הסטארטאפים Gett, Earnix  ו-Ineractive, שהשתתפו ב'שולחן עגול'.

הראל יפהר, מנכ"ל AWS  ישראל, (בתמונה), סקר את יתרונות הענן, לרבות הקניית גמישות מירבית לשינויים קיצוניים במודל העסקי במהלך חיי המוצר/שירות, תוך הבטחת תמיכה חזקה מ'קצה לקצה' ללקוחות החברה, חדשנות גבוהה וגיבוי בלתי מתפשר מ- 12 מרכזי Data Center ענקיים הפזורים ברחבי העולם (טוקיו, סינגפור, ניו-יורק, בקרוב הודו ועוד), שמבטיחים גיבוי איכותי וביצועי תקשורת מיטביים (Latency).
 
יפהר גילה, שהחברה, שהחלה לפעול בישראל רק לפני שנתיים עם עובד יחיד, עוסקת עתה בגיוס עובדים חדשים לשירותיה. בתשובה לשאלת Telecom News לא שלל יפהר את האפשרות, שהחברה תבחן הקמת דטה סנטר ('ענן') בישראל, בהתאמה לצרכי הלקוחות והביקושים בשוק.
 
בפעם הראשונה בישראל זכו אורחי הלופט להתנסות בשירות AWS Direct Connect בקצב של 1 ג'יגה סימטרי, בחיבור ישיר בין הלופט וה-AWS Data Center באמצעות הכבל התת-ימי של חברת Tamares Telecom  - ספקית שירותי קישוריות Data מהירים על גבי תשתית הכבל התת ימי של טמרס מישראל למרכזי תקשורת בינלאומיים, בבעלות המשקיע היהודי פויו זבלודוביץ.
 
במסגרת האירוע הכריזו החברות טמרס טלקום ואימיינד על מבצע היכרות מיוחד, שמיועד ללקוחות עסקיים משתמשי אמזון ווב סרוויסס וחברות חדשות.
 
במסגרת המבצע, תיהננה החברות משירות דיירקט קונקט של 100 מגה סימטרי בחיבור ישיר מבית הלקוח לשרתי הדטה סנטר של אמזון בדבלין, על גבי תשתית הסיבים הבינלאומית של טמרס טלקום לחודש היכרות ללא עלות ולמנוי חודשי מופחת לתקופה של שנה.
 
החיבור הייעודי לכל לקוח, מאובטח ומנוטר, וישמש את הלקוחות לעבודתם המשותפת בפיתוח בענן, ניהול וסנכרון מסדי נתונים וגישה מהירה לאפליקציות ענן. מומחי אימיינד יבצעו את המהלך הטכנולוגי של שילוב המערכת, והחיבור בין הלקוח לדטה סנטר של אמזון, על  תשתית טמרס טלקום.
 
לקבלת מידע נוסף אודות  AWS Pop-up Loftבתל אביב, בקרו באתר האינטרנט
 
AWS TLV



 
 
Bookmark and Share