Telecom News - Comm-IT והחברות הבנות Valinor ו-Dario מגייסות 30 עובדים

Comm-IT והחברות הבנות Valinor ו-Dario מגייסות 30 עובדים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> Comm-IT והחברות הבנות Valinor ו-Dario מגייסות 30 עובדים
Comm-IT והחברות הבנות Valinor ו-Dario מגייסות 30 עובדים
מאת: מערכת Telecom News, 10.3.16, 14:44גיוס

מוצעות משרות של מפתחי Web ו-Java, מומחי תקשורת, RT Embedded, סיסטם, אבטחת מידע, Data Base, Data Platform  ו-BI, אנליסטים של בסיסי נתונים SQL Server DBA אפליקטיבי ותשתיתי, מנהלי פרויקטי BI ומומחים לפתרונות בענן. פירוט המשרות ולינקים למשלוח קורות חיים בכתבה.
 
חברת Comm-IT מקבוצת מג'יק ,בית מערכות לפתרונות ושירותים בתחומי תוכנה, טכנולוגיות מידע (IT) משובצות מחשב (Embedded) ותקשורת, שהוקמה ב-2005, ומחולקת ל-3 חטיבות: חטיבת הטכנולוגיות, חטיבת התוכנה וחטיבת משובצות מחשב (Embedded), מגייסת בימים אלה כ-30 עובדים בעקבות הרחבת פעילותה. החברה, שסיימה את 2015 עם קפיצה של 10% בהכנסות, מונה כיום כ–230 עובדים, המשרדים הראשיים שלה ממוקמים בפתח תקווה והיא מפעילה סניפים בלונדון ובניו יורק.

מודל Flexible R&D ייחודי, שפיתחה Comm-IT, אחראי על החלק הארי של הגידול, שרשמה החברה בשנה האחרונה, כאשר מידי חודש יצאו לפועל בממוצע כ-3 פרויקטי פיתוח במודל זה עבור לקוחות בארץ ובעולם.

החברות הבנות של Comm-IT - Valinor ו-Dario, מגייסות גם הן עובדים, שישולבו במגוון השירותים, שהן מציעות בתחום הענן, שרשם אף הוא התחזקות ב-2015 בתוך הקבוצה.

Comm-IT מציעה סביבת עבודה דינמית עם אפשרות להשתלב במרכזי המצוינות המתקדמים שלה, שכוללים מומחים מובילים בתחומם. Comm-IT מאפשרת לעובדיה ללמוד, להתפתח, להתקדם ולהישאר בחוד החנית הטכנולוגית.

המשרות המוצעות:
  • מפתח Web. דרישות: מעל 3 שנות ניסיון בפיתוח אפליקציות web, ניסיון מוכח בפיתוח HTML5 CSS3 NodeJS, עבודה עם MVC frameworks.
  • מפתחי Java. דרישות: מעל 4 שנות ניסיון בפיתוח Java, ניסיון בפיתוח UI   ב  JavaFX, CSS, ניסיון ב-Object oriented Design. Multi-Threading Design, , ניסיון בעבודה עם Java JNI.
  • מומחה RT Embedded. דרישות: ניסיון מוכח בפיתוח בשפת C/C++   - חובה, ניסיון מוכח בפיתוח בסביבת RT Embedded – חובה, ידע מעמיק בסביבת Linux Embedded -יתרון, ניסיון בעבודה בעולם התקשורת – חובה.
  • מומחה תקשורת. דרישות: ניסיון בעבודה עם מרכזיות של סיסקו עם המרכיבים הבאים:Jabber, voice, IP , הכרות מעמיקה עם התחומים הבאים: LAN מתגים שונים כולל Cisco' Nexus (5K),WAN ,FW  של Fortinet וצ’ק פוינט,WIFI , Juniper SSLVPN, מערכת ניטור  Host Monitor.
  • מומחה סיסטם. דרישות: לפחות 3 שנות ניסיון בסביבות מבצעיות. ניסיון בהתקנה בסביבות של בסיסי נתונים ואפליקציות, ניסיון בהגדרות מערכות אחסון בתצורת SAN/NAS ופרוטוקולים  cifs,nfs,fc,iscsi, ניסיון בסביבת קלאסטר – יתרון, ניסיון בסביבת וירטואליזציה – יתרון.
  • מומחה אבטחת מידע. דרישות: ניסיון באפיון כתיבה והטמעה Hands on של המוצרים הבאים: FW, VPN (בעיקר Checkpoint, Cisco), End point security (Symantec,McAfee Active Directory + GPO, ניסיון הקשחות שרתים ותחנות PKI, HSM, עבודה עם PKI, HSM, SIEM – יתרון.
משלוח קורות חיים לכתובת: lenam@comm-it.com
 
חברת Valinor – מומחי Data Base, Data Platform ו-BI
 
לחברת Valinor מבית Comm-IT, בתחום ה-Data Platform עם התמחות בטכנולוגיות בסיסי נתונים, פתרונות Big Data, פרויקטי BI, ופתרונות ענן, דרושים מומחי בסיסי נתונים, Data Platform ו-BI.
  • אנליסט/ית בסיסי נתונים SQL Server DBA אפליקטיבי ותשתיתי. דרישות: יכולת מצוינת ליצירת קשרים עם לקוחות ורצון להשתלב בסביבה מקצועית, עשירה ומפתחת. ניסיון של 3-4 שנים לפחות בפיתוח ותחזוקת בסיסי נתונים גדולים (VLDB), ניסיון בביצוע Performance Tuning אפליקטיבי, ניסיון בעבודה בסביבת 2008/2012, ידע וניסיון  בפתרונות HA, DR, יתרון לניסיון ב-Replication וב-Oracle DBA / MySQL DBA.
  • אנליסט/ית בסיסי נתונים SQL Server DBA אפליקטיבי. דרישות: יכולת עבודה טובה עם לקוחות, שחקן נשמה מסור  עם ניסיון של 5-6 שנים לפחות בפיתוח ותחזוקת בסיסי נתונים גדולים (VLDB), ניסיון מעשי בכתיבת קוד, עדיפות לבעלי רקע ב- C# או JAVA. יתרון לרקע או ניסיון כ- Oracle DBA, ניסיון בביצוע Performance Tuning אפליקטיבי, ניסיון בעבודה בסביבת 2008/2012, ידע וניסיון  בפתרונות HA, DR, יתרון לניסיון ב-Replication.
  • בוגר/ת Data Platform / BI / DBA. דרישות: בוגר קורס ארוך DBA או BI, עם עדיפות לקורסי SQL Server / Data Platform & BI. נכונות לעבודה בשעות מאומצות, כולל לילות וסופי שבוע, יתרון לרקע או ניסיון קודם בתחום system Windows או פיתוח, יתרון לניסיון קודם מיחידות צה"ליות. מועמדים מתאימים יועברו הכשרה מעשית בחברה ויתחיבו לתקופת עבודה.
  • מפתח/ת BI מנוסה. דרישות: ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח במודול SSAS, יתרון לניסיון בהובלה או ניהול פרויקטי BI אצל לקוחות, ניסיון של שלוש שנים לפחות בפיתוח T-SQL וכתיבת שאלות מורכבות, ניסיון של שלוש שנים לפחות בפיתוח בטכנולוגיות מיקרוסופט – SSRS, SSIS, היכרות ועבודה עם כלי ויזואליזציה כגון Tableau / Qlikvew/Pyramid Analytics/Panorama, יתרון משמעותו לניסיון מעשי או היכרות עם כלי PowerBI, יתרון לניסיון מעשי בעבודה בצוותי פיתוח או מול בסיסי נתונים גדולים.
  • מנהל פרויקטים BI - דרישות: יכולת הנעת והכוונת עובדים, ניהול קשר ישיר מול צוות הפיתוח והבדיקות, עמידה בלו"ז הפרויקט, יכולות אנליטיות וחשיבה לוגית, הבנה טובה של תהליכים, ניסיון של 3 שנים ומעלה בניהול פרויקטי BI בארגונים גדולים, יתרון לבעלי ניסיון בפיתוח ותשתיות
משלוח קורות חיים לכתובת מייל: amitg@valinor.co.il
 
חברת Dario IT Solutions – מומחי Azure

לחברת Dario IT Solutions מבית Comm-IT, לביצוע פרויקטים בתחומי שליטה ובקרה, אוטומציה ומעבר לענן פרטי וענן ציבורי (Azure) בטכנולוגיות מיקרוסופט, דרושים מומחי IT הרוצים להתפתח ולהתמחות בתחום הענן.
  • Cloud Solution Architect, דרישות: יכולת למידה לבד ועבודה בצוות, ניסיון בתשתיות מיקרוסופט – MCITP, ניסיון של 5 שנים לפחות בצוות IT, ניסיון בשפות סקריפטים – PowerShell \ python, הכרות עם מוצרי system center ובפרט עם SCOM\SCCM ו-Orchestrator, ניסיון קודם ב-azure – יתרון. 
משלוח קורות חיים לכתובת: jobs@dario.co.il

עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT: "חלה עליה ניכרת בדרישה למודל Flexible R&D שלנו בפרויקטי פיתוח. המודל מספק לחברות את הדרך הקצרה, היעילה והאפקטיבית ביותר מרעיון למוצר, תוך שליטה בתקציב, חסכון בזמן והקטנת סיכונים. אנו צופים, שמגמת הצמיחה תמשיך בתחום זה גם בשנה הקרובה, וכמו גם בתחום הענן, תחום שגדל בקצב גבוה מידי שנה, עם צמיחתו האדירה של השוק".
 
קריירה



 
 
Bookmark and Share