Telecom News - סטארטאפ Cyber DriveWare לאבטחת מידע זכה במקום 1 בתחרות Pioneers

סטארטאפ Cyber DriveWare לאבטחת מידע זכה במקום 1 בתחרות Pioneers

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ Cyber DriveWare לאבטחת מידע זכה במקום 1 בתחרות Pioneers
הסטארטאפ הישראלי לאבטחת מידע Cyber DriveWare זכה במקום ראשון בתחרות הסטארטאפים הגלובלית Pioneers, שהתקיימה בת"א
מאת: מערכת Telecom News, 19.3.16, 18:02הזוכה בתחרות
 
 
מעל 130 סטארטאפים הגישו מועמדות, מתוכם 8 הגיעו לשלב הגמר בתחרות. החברה הזוכה תייצג את ישראל בגמר הגלובלי, שיתקיים בווינה, אוסטריה. הזוכה הסופי בתחרות יזכה ב-100,000 אירו. את הסטארטאפ הציגה האישה היחידה  (וגם עולה חדשה) מבין הסטארטאפים שעלו לגמר. הסטארטאפ התקבל לאקסלרטור Techstars-Barclays.
 
הפיינליסטים הציגו המצאות פורצות דרך בתחומים שונים, ביניהם:  IoT, Retail, Mobile Apps, Healthcare, Computer Vision וכמובן Cyber Security. הפיינליסטים הציגו את הפיתוחים להם באירוע מפואר, שהתקיים ב- 17.3.16 בת"א, שנפתח ב-10 בבוקר והתסיים אחר חצות. 

האירוע כלל הרצאות, תערוכה, מסיבה והגיע לשיאו כאשר הוכרז הסטארטאפ הזוכה, Cyber DriveWare. החברה מספקת לארגונים ותשתיות קריטיות את היכולת להגן על עצמם מפני קוד זדוני והתקפות המשבשות פעילות עסקית ולאפשר המשכיות עסקית בכל מצב. זאת, באמצעות תפיסה הנמצאת בהליך רישום פטנט, שמבוססת על מערכי סינון וניתוח ייחודי של מטה-דאטה.
 
את הסטארטאפ הזוכה הציגה יוליה סצ'קובה, (בתמונה למעלה משמאל), המציגה-אישה היחידה מבין הסטארטאפים שהגיעו לשלב הגמר. איילת נוף מנחת האירוע חלקה עם יוליה בפרגון את היותן מיעוט נשי, כשהתייחסה ליחס הנשים/גברים באירוע הזה...
 
את פסטיבל הסטארטאפים 2016 – תחרות בינלאומית מובילה (שמתקיימת מזה כעשור ב-55 מדינות), שהתקיימה לראשונה בישראל ביוזמה של CBS (ר"ת Connecting Business Start-Up), חשפנו לראשונה כאן. בשנים שעברו, יזמים ישראלים השתתפו בתחרויות שלPioneers , שהתקיימו באירופה, למשל בווינה או בברלין, עם הישגים יפים ליזמים הישראליים, מה שהוביל לקיים את התחרות גם כאן בישראל.
 
מפעל ה-Pioneers Pioneersמוכר יחסית בעולם היזמות העולמי, שכן הוא כולל קרן הון סיכון המתמחה בשלב ה-Seed, חממה/אקסלרטור ופלטפורמה רב-לאומית, שפועלת כצומת המחבר בין סטארטאפים לארגונים.

התחרות השנתית של Pioneers היא בעלת יוקרה רבה באירופה, שכן היא מתקיימת ובונה לעצמה מוניטין במוקדים רבים לרבות בגרמניה, רוסיה, סלובקיה, הונגריה, אוסטריה ואף במזרח הרחוק.

כאמור, בישראל זאת השנה הראשונה, שהתחרות מתקיימת ומאפשרת ל-Startup Nation ייצוג בגמר שיתקיים באוסטריה. 

חגי ידידיה, מייסד ומנכ"ל Cyber DriveWare: "מיד עם סיום התחרות עדכנתי את המשקיעים שלנו (קרן הון סיכון אירופית מובילה), שזכינו בתחרות ה-Pioneers. הייתי בטוח, שהם ישאלו, האם זה קשור ליצרן מערכות הסטריאו Pioneer. הופתעתי כאשר הם שאלו בתגובה האם נטוס לאוסטריה להתחרות בגמר הגלובלי? רק אז נפל לי האסימון והבנתי, שזכינו בתחרות, שבאירופה היא מותג יוקרתי ונחשב.
 
מצד אחד, לסטארטאפ B2B קשה להתחרות מול מיזמים הפונים לקהל הרחב - B2C . לכן, ראינו את עצמנו קצת כ-Underdog. מצד שני, יוליה ואני עשינו התאמות למצגת, בנינו אותה באופן קליל יותר, שמתאים לקהל הרחב ולא רק למומחי אבטחת מידע, וזה הצליח לנו. מה יכול להיות יותר קלאסי מלייצג את ה-Startup Nation עם מיזם בתחום אבטחת המידע?"
 
כיצד קרה שדווקא יוליה סצ'קובה, שהיא לא מנכ"לית החברה (אם כי היא חלק מה-Founding Team של המיזם הצעיר ומשמשת כ: VP Strategic Partnerships and R&D) ייצגה את החברה בתחרות?

יוליה: "השבוע החברה הציגה במספר אירועים ופשוט קרסנו תחת הנטל. עבדנו מבוקר ועד לילה, ישנו מעט, אכלנו בקושי ותוך כדי היינו צריכים לבצע התאמות רבות ולחדש את מצגת החברה המיושנת.

קיבלנו החלטה, שחגי ידידיה (מנכ"ל החברה) יציג את החברה באירוע המשקיעים הגלובלי, שהתקבלנו אליו, ואני אציג את החברה בתחרות ה-Pioneers. היה כאן הימור, שכן חגי מנוסה ממני בפרזנטציות ואף זכה בשנה שעברה בתחרות הסינית OTEC, שהתקיימה בתל אביב. יחד עם זאת, גם לי יש ניסיון ואף זכיתי בתחרות הגלובלית של Kaspersky בשנה שעברה (באוגוסט 2015) כשייצגתי את Cyber DriveWare באוניברסיטת MIT שבבוסטון".
 
חגי: "לפני שקיבלנו את ההחלטה, התייעצנו על כך עם מארגני האירוע וביניהם טל כתרן. באופן כללי הרגשנו פרגון לכך, שיוליה תציג והלכנו על זה".

יוליה: "ההימור הצליח. זה כבוד גדול עבורי להיות עולה חדשה ולייצג את ישראל בתחרות גלובלית. אני מאמינה, שהדבר מייצג במידה רבה גם את מדינת ישראל, שבה יש הזדמנויות רבות למגזרים השונים, בין אם מדובר בנשים, עולים חדשים או מגזרים אחרים". 
 
החברה, שזה עתה התקבלה לאקסלרטור Techstars-Barclays, מאמינה, שתמנף את הסביבה התומכת שבאקסלרטור ובכלל, כדי להתכונן כפי יכולתה ולייצג את ישראל בכבוד בגמר שבאוסטריה.
 
האם אתם הולכים כדי לייצג את ישראל בכבוד, או כדי לזכות?" שאלנו את מנכ"ל החברה. "חד משמעית כדי לזכות" עונה חגי. "ברור שיהיו בגמר הגלובלי סטארטאפים מצויינים. אולם, אנו רואים את עצמנו כאחד מהם. מי שמגיע מישראל לתחרות גלובלית של סטארטאפים, מגיע מהאקוסיסטם הטוב בעולם ליזמות. כעת עם Techstars מאחורינו, אנו מאמינים, שהסיכויים לזכייה טוב אף יותר".
  
תמונת הזוכים בתחרות – חברת Cyber DriveWare.
הזוכים בתחרות: Cyber Driveware



 
 
Bookmark and Share