Telecom News - בזק משדרגת את הגלישה עד 100 מגה בחינם עם נתב חדש

בזק משדרגת את הגלישה עד 100 מגה בחינם עם נתב חדש

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק משדרגת את הגלישה עד 100 מגה בחינם עם נתב חדש
בזק משדרגת את הגלישה עד 100 מגה בחינם עם נתב חדש
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.16, 12:49גיל רוזן

לאחרונה השיקה בזק נתב אלחוטי Fiber ready, בטכנולוגיית AC. הנתב מאפשר גלישה אלחוטית במהירות של עד 1.6 גיגה ומוכן לשימוש בקצבי הגלישה הצפויים עם השקת רשת הסיבים האופטיים.

בזק משדרגת לקצבי גלישה גבוהים יותר בחינם (ולא בפעם הראשונה, או השנייה, או השלישית) את לקוחותיה (רק את לקוחותיה, לא את לקוחות "השוק הסיטונאי"....שלא יקבלו את הנתב החדש של בזק ולא את הביצועים המובטחים). החברה הכריזה היום על מהלך שדרוגים, במסגרתו היא מציעה ללקוחותיה לשדרג את קצב הגלישה לקצב הגבוה הבא אחריו, וזאת למשך לשנה. למשל, לקוח שגולש היום בקצב גלישה העומד על T40 מגה יוכל לשדרג בחינם ל-T100 מגה.

לאחרונה השיקה בזק נתב אלחוטי Fiber ready, בטכנולוגיית AC. הנתב החדש מאפשר גלישה אלחוטית במהירות של עד 1.6 גיגה ומוכן לשימוש גם בקצבי הגלישה הצפויים עם השקת רשת הסיבים האופטיים. כך, שהמעבר לקצבים הגבוהים יהיה פשוט וחלק. מהירות הגלישה האלחוטית בתקן AC גבוהה עד פי 3 ממהירות הגלישה בנתבים מתקן N. בנוסף, הנתב מאפשר חיבור ל-2 רשתות בו זמנית בתדרים נפרדים.

עד היום בזק שידרגה את קצב הגלישה בחינם למאות אלפי לקוחות. הפעם מרבית השדרוגים יתבצעו לקצבים המהירים יותר של מעל ל-40 מגה. בחברה מבקשים לציין, שיתכן ולקוח המשדרג את קצב הגלישה מ- 15 ל-40 מגה יצטרך להחליף לנתב התומך בקצב זה. כל הנתבים ניתנים ללקוחות במודל שכירות והשדרוג ללא כל עלות נוספת.

עוד מציינים בחברה, שכדי שלקוח ייהנה מקצב גלישה משודרג עליו לסנכרן את קצב הגלישה גם מול ספקית האינטרנט שלו. מומלץ ללקוחות להשוות ולבדוק אילו מספקיות האינטרנט תשדרגנה את קצב הגלישה בחינם גם כן, במקביל למהלך של בזק.

גיל רוזן, (בתמונה), סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק: "באמצעות מהלך זה בזק תעביר כמה שיותר לקוחות לקצבי גלישה גבוהים, ובמקביל תשדרג את הציוד בבתי הלקוחות לציוד Fiber Ready, שמתאים לגלישה בקצבים אולטרה מהירים. כזכור, יצאנו בניסוי שטח בטכנולוגיית ה-G.fast וכן בטכנולוגיות מתקדמות נוספות המבוססות על סיבים אופטיים, במטרה לבחון את ההיבטים הטכנולוגיים והכלכליים בהשקת קצבי גלישה של עד 1 גיגה".
 
סיבים



 
 
Bookmark and Share