Telecom News - קבוצת One1 רוכשת את חברת Dicomano Labs תמורת 12 מיליון ש"ח

קבוצת One1 רוכשת את חברת Dicomano Labs תמורת 12 מיליון ש"ח

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> קבוצת One1 רוכשת את חברת Dicomano Labs תמורת 12 מיליון ש"ח
קבוצת One1 רוכשת את חברת Dicomano Labs תמורת 12 מיליון ש"ח
מאת: מערכת Telecom News, 28.3.16, 11:00שי אוזון

קבוצת וואן1 (One1) הודיעה על רכישת חברת Dicomano Labs, שעוסקת בפיתוח SAP וביישום ומכירה בישראל של פתרונות חברת תוכנות הענן האמריקאית Servicenow.
 
בעקבות הרכישה, דיקומנו לאבס תצטרף לקבוצת וואן1 כחברה בת ותשמור על שמה והמבנה התפעולי שלה. סכום הרכישה, כפי שדווח הבוקר בהודעה לבורסה, הוא 12 מיליון ש"ח.
 
דיקומנו לאבס הוקמה ב-2008, והיא בבעלות שווה של גילי סהר המשמש כמנכ"ל החברה ואבי משען, יו"ר החברה. לחברה כ-50 עובדים המועסקים באתרי הלקוחות בפיתוח בסביבת SAP וביישום הפתרונות מבוססי הענן של Servicenow, במערך המחשוב הארגוני. גילי סהר ימשיך להוביל את דיקומנו לאבס במנכ"ל ושותף בחברה.

שי אוזון, (בתמונה) מנכ"ל קבוצת וואן1: "רכישת דיקומנו לאבס מהווה עבורנו פריצת דרך ב-2 תחומים. ראשית, בתחום יישום פתרונות Servicenow, מדובר בשלב משמעותי באסטרטגיית הכניסה שלנו לעולמות מחשוב הענן. שילוב פתרונות Servicenow, יסייע בניהול יעיל יותר של מערך המחשוב הארגוני בקרב לקוחותינו. בתחום ה-SAP, משלימה דיקומנו לאבס את הפעילות הקיימת כיום בחברת הבת שלנו אקסאקט סופט. מצאנו בדיקומנו לאבס שותפים בעלי ערכים זהים לשלנו במובן של מצויינות ושירותיות, עם מוניטין, צוות בעל ידע ומומחיות ובסיס לקוחות איכותי. אני מאמין, שהחיבור יהווה גם עבור דיקומנו לאבס קפיצת מדרגה עסקית החיונית להתפתחותה".

גילי סהר: "אנו שמחים וגאים להשתלב בקבוצת וואן1, שתקפיץ אותנו לשלב הבא בצמיחה העסקית שלנו, למגרש של השחקניות הגדולות בשוק. מהלך זה יאפשר לנו למקסם את פוטנציאל הידע והמומחיות, שאנו מביאים עמנו לקבוצה, להגיע לשווקים חדשים ולהרחיב את מערך לקוחותינו. תחומי פיתוח ה-SAP ופתרונות הענן של Servicenow מהווים פוטנציאל עסקי רב, אשר וואן1 זיהתה כמובילים אצלנו ותסייע לנו להמשיך ולמנף בהצלחה רבה, באמצעות התשתית החזקה שלה. אנו מעריכים ,שכבר במהלך 2016 נראה צמיחה משמעותית נוספת בפעילותנו ונרשום יחד הישגים חדשים".
One1 Logo



 
 
Bookmark and Share