Telecom News - עובדי הוט מובייל מחריפים את הצעדים הארגוניים

עובדי הוט מובייל מחריפים את הצעדים הארגוניים

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> עובדי הוט מובייל מחריפים את הצעדים הארגוניים
עובדי הוט מובייל מחריפים את הצעדים הארגוניים
מאת: מערכת Telecom News, 11.4.16, 13:02שביתה

"בזמן ש-Hot Mobile עוסקת ב'לקרוץ' ללקוחות גולן טלקום, היא שוכחת את העובדים שלה מבית".

עובדי HOT Mobile מחריפים את הצעדים הארגוניים, שהחלו בחברת הסלולר בשבוע החולף. הרקע למהלך הוא מבוי סתום אילו נקלע המו"מ בין ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת החברה, על הסכם קיבוצי ראשון.

החל מהיום כל אגף התפעול בחטיבת מערכות המידע בחברה החל בשביתה, ולא תינתן תמיכה בתקלות ניידוּת. מחלקת הנדסת רשת ומחלקת תפעול הרשת תישבותנה אף הן ותקלות ברשת לא תטופלנה. כמו כן, מטה השירות בחברה ישבות. במקביל, העובדים יקיימו הפגנות מחאה במרכזי השירות השונים ברחבי הארץ ובמטה החברה ביקום.
 
צעדים אלה יתווספו לשיבושים שהחלו כבר בשבוע שעבר, שכחלק מהם לא מתקיימות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.
 
נזכיר, ש-340 עובדי הוט מובייל התארגנו בהסתדרות באפריל 2014 והצטרפו לאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והייטק בראשות יקי חלוצי. בראש ועד העובדים עומד אופיר בר-גיל. מאז 2014 התקיים מו"מ להסכם קיבוצי. ביולי 2015 הוכרז סכסוך עבודה בחברה, על רקע המבוי סתום במו"מ, במסגרתו הקפידה הנהלת הוט מובייל להציג עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד-צדדיים בחברה, מהלכים, שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם התעסוקתי.
 
יקי חלוצי: "בזמן שהוט מובייל עוסקת ב'לקרוץ' ללקוחות גולן טלקום, היא שוכחת את העובדים שלה מבית. ככה לא מתנהלת חברה שרוצה לנצח בתחרות על לבם של לקוחות הסלולר. לא יהיה שקט בהוט מובייל עד שלא יהיה הסכם קיבוצי  ראוי לעובדי החברה״.
 
אתמול הודיעה קראה הוט מובייל ללקוחת גולן טלקום להצטרף להוט מובייל באותו מחיר שהם משלמים בגולן טלקום כפי שדיווחנו – כאן.

עדכון 12.4.16, 10:08: החרפה נוספת בצעדים הארגוניים: החל מהיום תושבת חטיבת המכירות. הופסק חיבור מנויים חדשים - מהיום לא יינתן מענה ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים, יופסק חיבור מנויים חדשים ולא יתבצע איקטוב פעיל של לקוחות.

עדכון 13.4.16, 11:09מהיום ישביתו העובדים את אגף הכספים בחברה הכולל את מחלקת הטיפול המשפטי, צוות בקרת גבייה ואשראי ומחלקת גבייה מלקוחות אסטרטגיים. כתוצאה מכך, עלולים להיווצר עיכובים במשלוח החשבוניות החודשיות ללקוחות. לצד זה יושבתו מחלקת התפעול, מחלקת מערכות המידע בחברה ומחלקת ה-Dataברגעים אלה מקיימים העובדים הפגנה במטה החברה ביקום.

עדכון 8.8.16, 15:14: 
הוכרזה שביתה בהוט מובייל בעקבות מבוי סתום במו"מ: עובדי הוט מובייל המשתייכים לזרועות פעילות מרכזיות בחברה, ישביתו החל ממחר את אגפי ההנדסה, מערכות המידע והלוגיסטיקה. במסגרת השיבושים הצפויים: תופסק העבודה על מיזם שיתוף הרשתות עם חברת פרטנר ולא תטופלנה תקלות בתהליכי ניוד מחברות מתחרות.



 
 
Bookmark and Share