Telecom News - ליווי פיתוח מוצרי הייטק בחינם גם מרעיונות של סטארטאפיסטים ומפתחים

ליווי פיתוח מוצרי הייטק בחינם גם מרעיונות של סטארטאפיסטים ומפתחים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> ליווי פיתוח מוצרי הייטק בחינם גם מרעיונות של סטארטאפיסטים ומפתחים
ליווי פיתוח מוצרי הייטק בחינם גם מרעיונות של סטארטאפיסטים ומפתחים
מאת: מערכת Telecom News, 11.4.16, 13:39קורס

מכללת דעת אריאל, מזמינה סטארטאפיסטים ומפתחים, שרוצים לממש את הרעיון שלהם, שדורש פיתוח מוצר מבוסס תוכנה, לפנות למכללה ולבדוק אפשרות לשת"פ בכך, שהמכללה תוביל עבורם את פיתוח האב-טיפוס במקביל ללימודים. מדובר בעיקר במוצרי תוכנה, ויש גם אפשרות של שילוב פיתוחי חומרה וזיווד.
 
מכללת דעת אריאל, מכללה ללימודי תעודה והכשרה מקצועית בת"א, מזמינה סטארטאפיסטים ומפתחים, שרוצים לממש את הרעיון שלהם, שדורש פיתוח מוצר מבוסס תוכנה (במקביל למינוף הרעיון והיזמות שאולי הם כבר עושים), לפנות למשרדי המכללה ולבדוק אפשרות לשיתוף פעולה בכך, שהמכללה תוביל עבורם את פיתוח האב-טיפוס במקביל ללימודים. מדובר בעיקר במוצרי תוכנה, ויש גם אפשרות של שילוב פיתוחי חומרה וזיווד, או אינטגרציה עם משהו שקיים בשוק.

יש גם אפשרות לחבור עם גוף היזמות של המכללה, לצורך מינוף היזמות וכתיבת תוכנת עסקית.

יש גם אפשרות להסתייע בחדירה לשוק בארץ (לפני שפונים ללקוחות בעולם). בהמשך גם שיתופי פעולה בארה"ב.

פיתוח המוצרים מתבצע ע"י תלמידי המכללה בהדרכה והנחייה של מומחים ומתכנתים בעלי ניסיון בשוק ההייטק בארץ ובעולם.

התלמידים, שיצברו ניסיון בפיתוח המוצר הבסיסי, שנמשך כשנה, יוכלו גם להשתלב כצוות פיתוח מגובש בחברת הסטארטאפ הקיימת, או שתוקם פעילות בחברה חדשה (המקושרת עם עמותת "דעת") להמשך פיתוח ושיכלול המוצר.

יעד הפרסום השיווקי של המכללה הוא במיוחד לבני ובנות הציונות הדתית וכמובן מתאים לכולם. קהל היעד הם בעלי תארים, חיילים משוחררים,  בוגרי שירות לאומי, מתעניינים בלימודי המשך ובהסבה מקצועית. הלימודים בקורסי ההייטק עונים על הצורך הגובר במשק לכוח אדם מוכשר ומקצועי בתחומי ההייטק והמחשבים.

הייחודיות של קורסי ההייטק:
1. כל תלמיד מצטרף ל"סטארטאפון "מעין סטארטאפ בתוך המכללה. פרויקט הגמר משולב בפיתוח מוצר ללקוח בארץ/בחו"ל (צוות הפיתוח מורכב מכמה תתי-צוותים, מקורסים הנלמדים בו-זמנית, שבוחרים להשתתף בחלק הרלוונטי להם בפיתוח המוצר).
2.  מינוף/העצמה של חוות הלימוד. פיתוח המוצר מתבצע במקביל ללימודים.
3.  ניסיון מעשי בפיתוח של כשנה. השתלבות בצוות פיתוח מוצר ללקוח הנמשך כשנה, מאפיון ועד הטמעה אצל הלקוח לאחר שלבי הפיתוח והאינטגרציה.
4.  לחלק מהתלמידים תהיה השתלבות אוטומטית בעבודה. המשך פיתוח ללקוח או פיתוח מוצרים דומים ללקוחות נוספים.
 
פיתוח המוצרים ישולב עם פלטפורמות הענן ופתרונות של חברות מובילות בעולם, כמו:IBM, Amazon, Microsoft, Intel, Samsung
 
מהלך כל קורס מלווה בתרגול לאחר כל נושא שנלמד. התלמיד משתתף בסדנא לחיפוש עבודה והכנה לראיונות עבודה, כולל משימות וסימולציות איך להתמודד מול בעיות/תקלות צפויות בנושאים הנלמדים (ניתן להשתתף בסדנת יזמות עם צוות הפיתוח, שהתגבש בפיתוח המוצר).
 
קורסי ההייטק לשנת 2016:
קורסי פיתוח בלימוד שפות תכנותAndroid, Java, C#(.NET)  , לצורך פיתוחי תוכנה למחשב בצד שרת (server) או צד לקוח (client), כולל אפליקציות לסמארטפון, טאבלט ושירותי ענן, וכולל שילוב עם קוד/מרכיבי הגנה מפני איומי סייבר.

קורסי פיתוח להקמת אתרי אינטרנט עיצובם וקידומם, בשימוש תוכנותPHP, CSS, HTML5    ועוד, התאמת האתר לסמארטפון וטאבלט, ושילוב עם אפליקציות מתאימות. אפשרות פיתוח של virtual reality.

קורסים נוספים הם בדיקות תוכנה QA, יישום הגנת סייבר, הטמעת ERP ו-CRM, יזמות וניהול מסחר אלקטרוני, הדפסה דיגיטלית בתלת-מימד, תיקון ותחזוקת מדפסות ותיקון סמארטפונים וטאבלטים.

קורס



 
 
Bookmark and Share