Telecom News - מתחם עבודה חדש בקליפורניה מציע הזדמנות לסטארטאפים מישראל

מתחם עבודה חדש בקליפורניה מציע הזדמנות לסטארטאפים מישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מתחם עבודה חדש בקליפורניה מציע הזדמנות לסטארטאפים מישראל
מתחם עבודה חדש בקליפורניה מציע הזדמנות לסטארטאפים מישראל המתעניינים בארה"ב
מאת: מערכת Telecom News, 13.4.16, 21:21איציק אלקה

סטארטאפים המעוניינים להתחיל פעילות בארה"ב או להתרחב בארה"ב מוזמנים ל- Preferred Depotמיזם חדש של חברה אמריקאית בבעלות ישראלית המציע שירותי מיקור הכוללים שירותי משרד, אחסון, שינוע, הרכבות, לוגיסטיקה, שירות משפטי ופיתוח עסקי המותאמים לצרכים של כל חברה.

היזם איציק אלקה, (בתמונה), ישראלי-אמריקאי בעל ניסיון עבודה בארה"ב של 10 שנים בחברות הייטק ישראליות כמו סי.אם.טי טכנולוגיות (כיום טאלאס), סינרון/קנדלה מדיקל וחברת ויורה, זיהה את הצורך להקים חממה לחברות זרות, כדי לאפשר להן "נחיתה רכה" בארה"ב, מאחר שהחסמים העיקריים לפעילות בארה"ב הם המחיר הגבוה להקמת הפעילות והעלויות הגבוהות מאוד ביחס להכנסות בשנים הראשונות.

איציק אלקה: "יזמים ישראלים רבים שואלים כיצד ניתן ליעל את החדירה לשוק האמרקאי. חדירה לא שקולה לשוק האמריקאי יכולה לגרום נזק רב לסטארטאפים כגון הפסדים ופגיעה במיתוג המוצר. לכן, כאשר אין הסטארטאפים בטוחים בקצב החדירה לשוק ו/או בשלות המוצר, צריך לדעת איך להתייעל ולהפחית בהוצאות. לצערי, בהרבה מאוד מקרים חברות ישראליות העריכו לא נכון את העליות והסיכונים הכרוכים בהקמת פעילות בארה"ב.

לכן, אנו מציעים לסטארטאפים מישראל חיסכון משמעותי בעלויות והפחתת הסיכון הכרוך בצעד אסטרטגי משמעותי של החברה – חדירה לשוק האמריקאי. אנו מציעים אפשרות "לייצא" את מערך התפעול של החברה. כל זאת, במחיר נמוך בהרבה, לעומת המצב בו החברה עושה זאת בעצמה, מה שיאפשר ליזמים להמשיך ולהשקיע יותר בפיתוח, שיווק ומכירות".

הפתרונות, שהחברה מספקת כוללים: כתובת ומספר טלפון ייחודי, שירות לקוחות, שירותים טכניים, מוקד טלפוני, הרכבות ושירותים לוגיסטיים הכוללים: יבוא, איחסון וניהול מלאי, ,Order fulfillment מישלוחים והחזרות, שירות משפטי ופיתוח עסקי.

המיזם מאפשר למיזמים הישראלים להקים משרד בארה"ב כמעט באופן מיידי, שמתאים לגודל החברה, כמות המוצרים, התעשייה וסוג הלקוחות של החברה. כל זאת, בעלות נמוכה וללא תלות ברווח ובכמות המכירות. היות והמטרה היא להוזיל את עלויות התפעול מתוך הבנה, שהתקציב הוא מוגבל ולעזור לחברות ישראליות לשמור על תזרים מזומנים גבוה יותר, העלויות עבור השירותים משתנות מחברה לחברה ותלויות בסוג השירות המבוקש ובהקיף הפעילות בכל שלב.

איציק אלקה: "היתרון היחסי של פריפארד דיפו הוא ההיכרות הנרחבת עם העולמות העסקיים ישראל - ארה"ב. החברה היא בבעלות ישראלית ולצוות הניהול יש ניסיון בהקמת מערך תפעול בארה"ב, אירופה, דרום אמריקה ובמזרח התיכון. בנוסף, חלק גדול מעובדי החברה הם ישראלים, שעבדו בעבר בחברות ישראליות ומכירים היטב את השוק הישראלי ואת השוק האמריקאי.

החברה ממוקמת בדרום קליפורניה (Orange County) בין לוס אנג'לס לסאן דיאגו. זה אזור אסטרטגי, קרוב מאוד לנמל התעופה LAX ול-SNA ולנמל הימי לונג ביץ'. יתרונות נוספים הם המסחר בין אסיה לארה"ב כאשר נדרש לשלח סחורה, תמיכה בלקוחות החוף המזרחי ומזג האוויר שכמעט ואף פעם לא מהווה אתגר. האזור בשנים האחרונות מהווה חממה לחברות הייטק בכלל ולישראליות בפרט".

חלק מהמתחם



 



 
 
Bookmark and Share