Telecom News - הסטארטאפ Cellomat השיק עמדת שירות עצמי למסירה לתיקון סמארטפונים

הסטארטאפ Cellomat השיק עמדת שירות עצמי למסירה לתיקון סמארטפונים

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הסטארטאפ Cellomat השיק עמדת שירות עצמי למסירה לתיקון סמארטפונים
הסטארטאפ Cellomat השיק עמדת שירות עצמי למסירה לתיקון ושדרוג סמארטפונים
מאת: מערכת Telecom News, 18.4.16, 10:39איציק חיון

העמדה הרובוטית של הסטארטאפ הישראלי, שמשלבת רובוטיקה וממשק משתמש ייחודי, מאפשרת למסור סמארטפון לתיקון בהליך פשוט ומהיר וגם רכישת מכשירי סלולר. הסטארטאפ מציע ניתוחי בינה עסקית ואנליטיקה בזמן אמת, לפילוח של לקוחות, סוגי תקלות ותדירויות של תקלות.
 
הסטארטאפ הישראלי Cellomat, שהוקם ב-2012 וממוקם בנתניה, השלים פיתוח עמדת שירות עצמי למכשירי סלולר. העמדה, שמשלבת רובוטיקה וממשק משתמש ייחודי, מאפשרת למסור טלפון לתיקון בהליך פשוט ומהיר.

פלטפורמת השירות של Cellomat מאפשרת ללקוח לבחור מתוך תפריט במסך מגע את תיאור התקלה, או לחילופין להקליד או להקליט את תיאור התקלה. המכשיר התקול מצולם בעמדת השירות מזוויות שונות.

בעמדת השירות יכול הלקוח, עפ"י בחירתו, לקבל סמארטפון חלופי עד לקבלת המכשיר המתוקן. כמו כן, הלקוח יכול להעביר באמצעות אפליקציה ייעודית את רשימת אנשי הקשר למכשיר החלופי, הכל בהליך מהיר ופשוט. לאחר תיקון המכשיר הלקוח מקבל הודעת SMS על המזמינה אותו לקבל את מכשירו המתוקן בכל עמדת שירות של Cellomat בה יבחר.

בעולמות מכירת מכשירי הסלולר הפלטפורמה של Cellomat מאפשרת רכישה מאתר האינטרנט של מכשיר סלולרי וקבלתו המיידית בעמדת השירות. שילוב החומרה והתוכנה בפלטפורמה מאפשר למפעילי התקשורת ניהול של הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, ובכלל זה ניהול ומעקב אחרי כל מכשיר נייד מהמועד שבו הוא נמסר וכן ניהול ובקרה מתקדמים על מלאי המכשירים הסלולריים. Cellomat אף מציעה ניתוחי בינה עסקית ואנליטיקה בזמן אמת, לפילוח של לקוחות, סוגי תקלות, תדירויות של תקלות ומדדים נוספים.

הפלטפורמה הטכנולוגית של Cellomat מיועדת למפעילי תקשורת, לרשתות קמעונאות ולספקי שירות בעולם הסלולר.

הסטארטאפ חתם על הסכמים עם חברות הפצה ומפעילי תקשורת גדולים, שיאפשרו לו להציב כבר ברבעון הקרוב (הרבעון השני של 2016) את עמדות השירות הראשונות באתרי מפתח באירופה, ארה"ב ואסיה. החברה מעסיקה  15 עובדים ומגייסת עובדים נוספים.

Cellomat, שגייס כ-5 מיליון דולרים, נערך לסבב גיוס נוסף בחודשים הקרובים שיאפשר לחברה להאיץ את מאמצי השיווק והמכירות ברחבי העולם.  בין המשקיעים בחברה מצויה חברת Cellebrite הישראלית, שהשקיעה בסטארטאפ 2.25 מיליון דולרים ומשמשת כמפיצה של הפלטפורמה למפעילי תקשורת גדולים ברחבי העולם.

משקיע נוסף ובעל המניות העיקרי, המשמש כיו"ר החברה, הוא מאיר רבינוביץ', ממייסדי חברת SCR, שנמכרה לקבוצת Allflex העולמית תמורת 250 מיליון דולרים. מעצב העמדה של הסטארטאפ הוא מומחה העיצוב הבינלאומי, פרופ' רון נברו, שהוא גם בעל מניות בחברה. הסטארטאפ חתם על הסכם לייצור העמדות הרובוטיות שלו, בשלוחה הישראלית של ענקית הייצור הבינלאומית פלקס (לשעבר פלקסטרוניקס).

חברת ההזנק מחזיקה במספר פטנטים, שכבר אושרו בארה"ב ובגרמניה, פטנטים נוספים מצויים ברישום והליך PCT בינלאומי לרישום פטנטים במדינות רבות אחרות. כמו כן, החברה קיבלה אישור עבור סימן מסחרי ועיצוב העמדה.

איציק חיון, (בתמונה), מנכ"ל סלומאט: "עמדת השירות, שאנו משיקים בימים אלה בארץ ובעולם תייצר את הסטנדרט החדש לעולם השירות בתחום הסלולר, כפי שיצרו עמדות השירות האוטומטיות בעולם הבנקאות. Cellomat מהווה בשורה אמיתית לצרכנים, למפעילי התקשורת ולספקים של שירותים בתחום הסלולר.

הצרכנים ימצאו ב-Cellomat מענה לשורה ארוכה של בעיות,  מבזבוז זמן יקר לצורך ביצוע פעולות רבות במוקדי שירות ועד הטרחה הכרוכה בהגעה למרכזי ומעבדות שירות לצורך מסירת מכשיר הסלולר לתיקון, שנעשה מורכב יותר ומחייב מעורבות של מעבדה מרכזית. במקום זאת, הלקוחות מקבלים חוויית שירות נעימה, מהירה ואוטומטית הנמשכת בכ-4 דקות בממוצע. השילוב של חיסכון בעלויות הגבוהות של תיפעול מרכזי השירות והנגשת העמדות לצרכנים במרכזי תעסוקה גדולים ומרכזים מסחריים ייצר מקורות הכנסה נוספים למפעילי הסלולר, שיהנו מעמדות הפעילות ללא הפסקה 7 ימים 24 שעות ביממה.

ברמת הכלכלה הלאומית, בכל מדינה, שבה יוצבו העמדות, אנו מציעים תרומה משולשת:

ראשית,  עמדות השירות העצמי יחסכו זמן עבודה יקר לאינספור בעלי מקצוע ויתרמו בכך לשיפור פריון העבודה.
שנית, הפלטפורמה החכמה של Cellomat תחסוך נסיעות, דלק וזיהום סביבתי, שנוצרים מהגעה של כל לקוח למוקד שירות.
שלישית, Cellomat תוכל להעצים לממדים חסרי תקדים את היכולת הנגישה של צרכנים להפקיד מכשירים סלולריים למחזור, ובכך לתרום לשיפור הסביבתי, שייווצר ממחזור מסיבי של סמארטפונים ומכשירים סלולריים בכל מדינה שבה נפעל".
 
CELLOMAT



 
 
Bookmark and Share