Telecom News - פייסבוק הגיעה למיליון משתמשים ב-TOR המשמשת כגישה ל"רשת האפלה"

פייסבוק הגיעה למיליון משתמשים ב-TOR המשמשת כגישה ל"רשת האפלה"

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות הפורומים והבלוגוספרה >> פייסבוק הגיעה למיליון משתמשים ב-TOR המשמשת כגישה ל"רשת האפלה"
פייסבוק הגיעה למיליון משתמשים ב-TOR המשמשת כגישה ל"רשת האפלה"
מאת: מערכת Telecom News, 23.4.16, 12:16אבטחה בפייסבוק

משתמשים אלה בוחרים להשתמש ב-TOR מסיבות הקשורות לשמירת הפרטיות, האבטחה והביטחון. לפני 3 חודשים אפשרה פייסבוק את הגישה באמצעות סמארטפונים אנדרואיד.

פייסבוק החלה ב-2014 לאפשר גלישה ברשת החברתית גם באמצעות TOR – The Union Router, שמאפשרת גלישה אנונימית ומשמשת גישה ל"רשת האפלה". היא יצרה את הכתובת https://www.facebookcorewwwi.onion כדי לאפשר גישה מאובטחת יותר לפייסבוק.

בינואר 2016 איפשרה פייסבוק את השימוש הזה של Facebook Over TOR בסמארטפונים אנדרואיד באתר הנייד https://m.facebookcorewwwi.onion, באמצעות Orbot: Tor for Android.

ביוני 2015 השתמשו ב-TOR כדי להיכנס לפייסבוק 525,000 בני אדם וכעת הודיעה פייסבוק, שמספרם של אלה המשתמשים בפייסבוק באמצעות TOR הגיע למיליון בני אדם – עליה של כ-100% ב-10 חודשים האחרונים.

Alec Muffett מהנדס תוכנה לתשתיות מאובטחות בפייסבוק אמר אמש, שאנשים הבוחרים להשתמש ברשת החברתית באמצעות  TOR עושים זאת מסיבות הקשורות בשמירת הפרטיות, האבטחה והביטחון. הוא הוסיף, שחשוב לפייסבוק לספק שיטות שימוש בצורה מאובטחת למרות שיש שימוש נרחב ב-TOR אצל גורמי פשיעה מצד אחר אבל גם אצל אקטיביסטים במשטרים דיקטטוריים מצד שני. כל אחד יכול להשתמש ב-TOR אם הוא רוצה אנונימיות.

בנוסף, כדי להגן על הפרטיות של הגולשים מומלץ להשתמש לכל מטרה בפיתרון NordVPN, שיש לו חיבור ישיר לשרתי TOR בחיבור VPN מוצפן ומוגן באופן מושלם. חברת NordVPN התקינה פתרון אבטחה מוחלט ברמה צבאית: שרת הצפנה לגולשים בישראל כדי לספק גלישה מאובטחת, מוגנת ובטוחה בכל רחבי רשת האינטרנט בסלולר ובקווי, לכל מקום בעולם, במחיר מצחיק ובכיסוי לכל מערכות ההפעלה הניידות והנייחות. הכתבה - "ההגנה המושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף" - כאן.


TOR בפייסבוק

 



 
 
Bookmark and Share