Telecom News - איגוד האינטרנט הישראלי הקשיב לביקורת ושינה כיוון: יותר שקיפות לציבור

איגוד האינטרנט הישראלי הקשיב לביקורת ושינה כיוון: יותר שקיפות לציבור

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> איגוד האינטרנט הישראלי הקשיב לביקורת ושינה כיוון: יותר שקיפות לציבור
הצוות החדש באיגוד האינטרנט הישראלי הקשיב כנראה לביקורת, שנמתחה עליו כאן, ושינה כיוון בכמה תחומים: העלה אתר אינטרנט חדש, החליף לוגו ופתח את הגישה למסמכים, שהיו עד כה חסויים: פרוטוקולי דיוני הוועד המנהל ותקציב איגוד האינטרנט. 
מאת: אבי וייס, 25.4.16, 12:26עו"ד יורם הכהן

איגוד האינטרנט הישראלי מראה סימנים ברורים, שהוא מעוניין לעלות על פסים חיוביים מבחינה ציבורית. הצוות המוביל: עו"ד יורם הכהן - מנכ"ל (בתמונה), והנשיאה נאוה גלעד שלומוביץ, הובילו בחודש האחרון כמה מהלכים חשובים וחיוביים, שמומשו בימים האחרונים:

א. מהלך של שקיפות בכל התנהלות האיגוד ובכלל זה עלו לאתר האיגוד פרוטוקולי דיוני הוועד המנהל ומסמכים נלווים לדיונים הללו, כל הדיונים מתחילת 2016.

ב. פרסום מסמכים, שהוחזקו במשך שנים כסודיים, דוגמת התקציב השנתי של האיגוד.

בנוסף, עלה אתר חדש לאוויר, הרבה יותר נגיש וקל לניווט, והאיגוד גם החליף את הלוגו של האיגוד ללוגו שונה בעיצובו. 

הלוגו החדש נועד להדגילוגו איגוד האינטרנט הישראליש את פעילות הליבה כפי שרואים זאת ראשי האיגוד: אותיות ה-IL מייצגות את מרשם שמות המתחם בסיומת הלאומית ואת הפעילות הציבורית במרחב הישראלי, והן ממוקמות בעיגול בזיקה לפעילות הגלובלית של איגוד האינטרנט כמייצג קהילת האינטרנט הישראלית מול קהילת האינטרנט העולמית. 

כך, בישיבה האחרונה של הוועד המנהל במרץ 2016, החליטו חברי הועד המנהל של איגוד האינטרנט, על בסיס עבודת מטה של הדרג המקצועי באיגוד, כי יש לנקוט בשקיפות מרבית בכל הקשור לדיונים וההחלטות הנידונות במסגרת ישיבות הוועד, ויש לפרסם אותן לציבור ובפרט לחברי העמותה. העקרונות המנחים של פרסום ההחלטות נקבעו תוך התחשבות בגורמים כמו הגנה על צנעת הפרט בכל הנוגע למידע אישי אודות עובדי האיגוד, היבטים של אבטחת מידע וכמובן מידת העניין לציבור. כך נקבע, שפרוטוקולים ותקציב האיגוד - יימצאו באתר האיגוד - גלויים. 

 עו"ד יורם הכהן, מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי: "האתר החדש הוא סנונית המבשרת מהלך כולל של שינוי באיגוד האינטרנט. הוא ישמש כתובת לציבור הישראלי למידע בסוגיות ציבוריות הנוגעות לחיים הדיגיטליים בישראל. זו אמורה להיות גם הכתובת לילדים ולהורים ליצירת קשר עם הקו החם המסייע באירועים של בריונות ואלימות ברשת, למחנכים להורדת מערכי שיעור לשימוש בטוח באינטרנט ולעסקים קטנים ובינוניים ולקהל הרחב ללמידה בתחומים מקצועיים שונים הקשורים לנוכחותם באינטרנט. הלוגו החדש מסמל את הקשר בין האזרח והתושב ישראלי החי במרחב ה-IL באינטרנט, והגלובליות של המרשתת".

חיובי



 
 
Bookmark and Share