Telecom News - מאסטרקארד תשיק תשלומים מסמארטפון מבוססי זיהוי ביומטרי של תווי פנים

מאסטרקארד תשיק תשלומים מסמארטפון מבוססי זיהוי ביומטרי של תווי פנים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מאסטרקארד תשיק תשלומים מסמארטפון מבוססי זיהוי ביומטרי של תווי פנים
מאסטרקארד תשיק תשלומים מסמארטפון מבוססי זיהוי ביומטרי של תווי פנים
מאת: חיים חביב, 2.5.16, 17:44תשלומים בסמארטפון

הפתרון, שמכונה בתקשורת "תשלום סלפי", מאפשר קבלת שירות מאובטח במכשירים ניידים. זו אספקת אבטחה משופרת במקום להסתמך רק על  חיישני טביעת האצבע במכשיר, ואפשרות לאימות מתקדם במיוחד בעסקאות בעלות סיכון.

חברת Daon האמריקאית-אירית, שמיוצגת בישראל ע"י תחום הסייבר של NessPRO, הודיעה, שמאסטרקארד תשיק שירות הזדהות חדשני באמצעות פלטפורמת  IdentityX של Daon כאחת מטכנולוגיות האימות של מערכת MasterCard Identity Check.

הפתרון, שמכונה בתקשורת "תשלום סלפי", מאפשר קבלת שירות מאובטח במכשירים ניידים (כגון סמארטפון). השירות מאבטח תשלומים מקוונים ויישומי בנקאות ניידת באמצעות זיהוי פנים, טביעת אצבע, זיהוי קולי, זיהוי מיקום ועוד.

השירות כולל אבטחה רב-שכבתית: הצפנת מכשיר, מיקום גיאוגרפי, ואימות ביומטרי. הטכנולוגיה מאפשרת לצרכנים לבצע תשלומים מקוונים בצורה נוחה ומאובטחת, ומספק כלי רב עוצמה להגנה מפני הונאות. לסוחרים מסייע הפתרון בהפחתת נטישה של עגלת קניות בעת רכישה ובכך מסייע ליצירת הכנסות.

טום גריסן, מנכ"ל Daon: "החברה משתתפת עם מאסטרקארד במאמץ לספק למחזיקי הכרטיסים דרך קלה, נוחה ובטוחה להזדהות בצורה מקוונת. פלטפורמת IdentityX תוכננה עם מבט לעתיד, תוך אפשרות לאינטגרציה קלה של שיטות ביומטריות חדשות כשהן הופכות לזמינות, ולאספקת אבטחה משופרת במקום להסתמך רק על  חיישני טביעת האצבע במכשיר, דבר המאפשר אימות מתקדם במיוחד בעסקאות שיש בהן סיכון".

בוב ריני, סגן נשיא בכיר בתחום פתרונות הזהות במסטרקארד: "אנו עובדים כבר זמן מה כדי למזג את הידע והניסיון עם מיטב הטכנולוגיה ברחבי העולם במטרה להפוך את הקניות באינטרנט לקלות יותר. הניסויים האחרונים בקרב צרכנים הראו את היתרון שבשילוב הפלטפורמה של Daon, כאשר צרכנים העדיפו בצורה גורפת אימות ביומטרי על פני סיסמאות משום שהוא קל ובטוח לשימוש. אנו מצפים לפרוס הקיץ את Identity Check בארה"ב, קנדה ובריטניה".

דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO המייצגת את Daon בישראל: "מדובר במהפכה בתחום הקניות המקוונות באינטרנט, שתאפשר רמה גבוהה ביותר של חוויית לקוח ושל ביטחון ומניעת הונאות. פלטפורמת ההזדהות של Daon, באמצעות הסמארטפון, מתחילה להיות מיושמת גם ע"י ארגונים שונים בישראל". 



 
 
Bookmark and Share