Telecom News - שלום לשם המותג EMC ברוך הבא המותג: Dell Technologies

שלום לשם המותג EMC ברוך הבא המותג: Dell Technologies

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> שלום לשם המותג EMC ברוך הבא המותג: Dell Technologies
שלום לשם המותג ,EMC  ברוך הבא המותג: Dell Technologies
 מאת: אבי וייס, 3.5.16, 02:25ג'ון טוצ'י
 
ג'ון טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC הודיע, שהוא מסיים את תפקידו עם השלמת המיזוג בין DELL ל-EMC. מייקל דל, היו"ר והמנכ"ל של Dell הכריז על השם החדש של החברה המאוחדת, שהוא יעמוד בקרוב בראשה: Dell Technologies. יש כאן איחוד כוחות לכניסה לעידן ה-IoE, כאשר HP מאבדת נתחי שוק לענקית הממוזגת.
 
ביום 2.5.16 בכנס EMC World 2016 המתואר בהרחבה כאן, הטיל ג'ון טוצ'י, (בתמונה) יו"ר ומנכ"ל EMC את הפצצה בנוכחות של קרוב ל-12 אלף משתתפים מהם מעל ל-300 עיתונאים: "זו הפעם האחרונה שאני מופיע על הבמה בפני לקוחות ושותפי EMC.

אני מפנה את הבמה למייקל דל, שינהיג את החברה המאוחדת. תודתי לכל מי שליווה אותי וסייע לי להביא את EMC למה שהיא כיום: מובילת שוק עולמית.
 
יש עדיין המתנה של כמה שבועות ספורים לאישורים של מספר רגולטורים בעולם למיזוג, ולאחר מכן תיערך ההצבעה הסופית במועצת המנהלים של EMC, שתאשר את כל הצעדים, שסיכמנו עליהם.
 
לעשרות אלפי לקוחות דל ו-EMC זו בשורה מאוד טובה. נוצר בשוק כוח ה-IT הגדול ביותר שהיה אי פעם וכולו מרוכז לטובת הלקוחות.
 
רבים שואלים אותי למה עם דל ולמה כעת? זה מוביל מיד לניתוח מה קורה בתעשייה שלנו. אנו באמצע המהפכה הדיגיטלית האדירה, שמשמעותה Connected Devices. מדובר במיליארדי מכשירים שיהיו מחוברים לרשת, שמייצרים Data בכמויות הולכות וגדלות בגדילה אקספוננציאלית.
 
זה משנה את כל עולם המחשוב, שאנו מכירים ומשנה את הכל. אנו, כמו כל התעשייה, צריכים להתאים את עצמנו לכיוון החדש ולפתח פתרונות חדשים. המיזוג עם דל מאפשר ליצור דבר חדש בשוק, זה מה שהשוק מצפה לו.

ממשובים, שעשינו בקרב לקוחות, מעל 80% נלהבים מהאפשרויות, שתיפתחנה עבורם, מהשת"פ החדש, שיוצא מאוד בקרוב לדרך. אין ארגון בעולם, שלא נמצא בשלב זה או אחר של מודרניזציה של מערכות המחשוב וה-Data Centers שלו. זה המענה לצורך, שהוא יקבל מהחברה הממוזגת".
 
מייקל דל (בתמונהמייקל דל משמאל), יו"ר ומנכ"ל דל: "תודתי לג'ון טוצ'י ולצוות הנפלא שלו, על כל מה שהוא עשה ב-EMC. אנו היינו חברים במשך שנים ונישאר חברים. זה לא דבר שהולך לאיבוד ואני מקשיב לכל העצות שלו.
 
ביחד אנו עולים בקרוב על הבמה הבינלאומית להציג את הטכנולוגיות, שתובלנה את העסקים והארגונים להצלחה ולעתיד טוב יותר. זו מהפכה העוברת על כולם.

מה שהיה נכון לפני 15 שנה הופך למוצג מוזיאוני. עד 2031 הכל יוכפל פי אלף ומה שיש היום ייחשב למוצג מוזיאוני. קשה להאמין מה מהירות ההתפתחות של תעשיית ה-IT.

אנו בדרך לעידן ה-IoE וצ'יפים יהיו בכל מקום, גם על ובתוך הגוף שלנו בתוך המזון שלנו. זה האתגר, שאנו עומדים בפניו וזה האתגר של הדור שלנו. לכן אנו מאחדים כוחות, כדי להיכנס לעידן ה-IoE.
 
אנו חיים בעולם של אפשרויות אין סופיות. לכן, צריך לאחד כוחות ולתת ללקוחות שליטה על כל שרשרת הערך של המידע, מהצ'יפ ועד לרשת, ל-Data Center וליישומים וגם עד לרמת שורת הקוד בכל יישום. זה מה שהלקוחות שלנו מבקשים וזה אנו בונים ומפתחים עבורם.
 
גם לקוחות, שמבקשים לשמור על השקעות העבר דוגמת מערכות ERP, מבקשים מאתנו דרך להוריד את העלויות, להתייעל ולשפר את ביצועי הארגון. כך, שהפתרונות מכוונים לכל פלחי השוק.
 
אנו יוצאים למסע כדי להיות השותפים הטובים ביותר של הארגונים בעולם. אנו נעזור להם לעבור בצורה חלקה לעולם הדיגיטלי. זה עבורם מסע, גם עבורנו.
 
אנו מובילים בכל תחום, שבו אנו עוסקים, והיכולת שלנו יוצרת כוח חדש בשוק, שאין לו מתחרים. ביום שאחרי המיזוג נהיה גדולים בהרבה מ-HP, שהיא המתחרה הראשית שלנו. HP הולכת בדרך הפוכה לגמרי משלנו: היא התפרקה לחלקים והצטמצמה בכל תחום. אנו הולכים ומאחדים כוחות, מרחיבים תחומי פעילות, מרחיבים ערוצי הפצה ומספקים הרבה יותר פתרונות ללקוחות. לכן, נתחי השוק שלנו הם בעלייה ויעלו עוד, ו-HP מאבדת את נתחי השוק שלה לטובתנו.
 
אחת הבעיות המרכזיות, שמטרידות לקוחות שאני מרבה לדבר איתם, זו בעיית האבטחה. יש לנו בחברה המאוחדת את כל הפתרונות למתן אבטחה והגנת סייבר ברמה הכי טובה הקיימת כיום בעולם לארגונים. אני מבטיח לכם, שנהיה החברה המובילה בעולם גם בתחום האבטחה.
 
ב-21 תחומים בהם אנו עוסקים, אנו במקום ראשון לפי הדירוג של 'ריבוע הקסם' של חברת המחקר גרטנר. כעת אנו מרחיבים את תחומי הפעילות בחברה המאוחדת ונהיה ראשונים בכל תחום שניכנס אליו.
 
קבוצת Dell חזקה בתחום ה-Mid Market וקבוצת EMC חזקה בתחום ה-Enterprises. ביחד, ניתן פתרון לכל שכבות השוק. זו סינרגיה נהדרת. נהיה החברה החזקה ביותר בשוק עם האנשים הטובים ביותר, מרוכזים 100% בצרכים של הלקוחות שלנו. זו התרבות שלנו בדל ויש לנו תרבות זהה לחלוטין לזו של EMC.
 
החברה המאוחדת תיקרא Dell Technologies, שהדגש הוא על חדשנות וטכנולוגיות. זה השם שיתחיל להיות בכל מקום, יום לאחר האישור הסופי של המיזוג. השם EMC יישמר בחטיבת הפתרונות לארגונים (Dell EMC Enterprise Group). נשמור על כמה חברות עצמאיות (המבנה הארגוני החדש נחשף כבר על ידינו ומפורט כאן), כדי לשמור על המותגים המובילים ויכולת החדשנות.
 
אני עוסק במחשבים כבר יותר מ-31 שנה. עבורי המיזוג הזה הוא אתגר גדול, הגדול ביותר שהיה לי אי פעם בחיים. אני מאוד נרגש ובטוח בהצלחה המהלך הזה.
 
ערוצי ההפצה והאינטגרטורים שלנו בדל ושל EMC מזה כמה שנים, כבר ביצעו את המיזוג שאנו מבצעים כעת: הם מוכרים ומתקינים מזה כמה שנים פתרונות דל ו-EMC ביחד. כך, שכלפי הערוצים שלנו וגם כלפי הלקוחות, לא יהיו שום קשיים במיזוג, כי זה מה שהערוצים עושים ממילא עבור הלקוחות, כבר כמה שנים.
 
אנו כחברה פרטית, נוכל לנהל את החברה הממוזגת בצורה שונה וטובה יותר מחברה ציבורית, מפני שנוכל להיות יותר יצירתיים, יותר גמישים ויותר תחרותיים, עם פוקוס מלא צרכי הלקוחות, נעסוק בטיפוח המוטיבציה של העובדים וחתירה להתקדמות בכל תחום".
 
דיוויד גולדן, (בתמונה משמאדיוויד גולדןל), מנכ"ל EMC II ובקרוב מנכ"ל Dell EMC Enterprise Group: "העולם של העננים מכל הסוגים הוא בסדר גודל של 2.7 טריליון דולרים לשנה הקרובה. כך, שיש כאן הזדמנות יוצאת מן הכלל עבורנו, לסייע לארגונים לבצע מודרניזציה של מרכזי המיחשוב שלהם ולעבור לפתרונות ענן המתאימים להם.
 
אני מאמין, שהעולם הולך ל-Multi-Cloud. לכל ארגון יהיו כמה עננים. זו המציאות כבר היום בארגונים רבים. היקף ה-Data Centers שיש בארגונים הוא עצום ויש לנו נוכחות משמעותית בשוק הזה. אנו מכירים את הלקוחות ונמצאים איתם בקשר רציף. לכן, נוכל לסייע לארגונים להתקדם ולעבור למודל של עננים מעורבים. הכרזנו בכנס זה על עשרות מוצרים ופתרונות חדשים, שאין למתחרים בנו, פתרונות, שנועדו בדיוק לצורך הזה של הארגונים.
 
העתיד שנראה כרגע ריאלי עבור רוב הארגונים: המידע המאוד חשוב ודחוף יהיה בענן מקומי וכל השאר בעננים מרוחקים, חלקם ציבוריים. כך, שאני מאמין, שהגישה ההיברידית היא שתשלוט בשוק בעשור הקרוב ואנו מכינים את כל מה שנדרש לארגונים לעידן הזה".

הכותב הוא אורח EMC בכנס EMC World 2016 בארה"ב.
 
הכל בענן



 
 
Bookmark and Share