Telecom News - הבכיר (לשעבר) מ"הפרשה הסודית" במשרד התקשורת הגיש בג"ץ בעניינו

הבכיר (לשעבר) מ"הפרשה הסודית" במשרד התקשורת הגיש בג"ץ בעניינו

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הבכיר (לשעבר) מ"הפרשה הסודית" במשרד התקשורת הגיש בג"ץ בעניינו
"הפרשה הסודית" של משרד התקשורת מסרבת להסתיים (כבר מעל ל-5 שנים) כאשר המהלך הטרי הוא בג"ץ, שהגיש הבכיר לשעבר (שבתחילת החודש חשפנו, שהוא "הלך הביתה") נגד בית הדין הארצי לעבודה, משרד התקשורת ושני בכירים במשרד. עדכון בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 25.5.16, 19:38כב' השופטת ע. ברון

הבכיר במשרד התקשורת, שאת שמו והסיפור, שמכונה על ידי "הפרשה הסודית", אינני יכול לחשוף, בגלל "צו איסור פרסום" מוזר, שנמשך כבר מעל ל-5 שנים ומסרב להשתנות, סיים את תפקידו הבכיר בתחילת החודש (מאי 2016) במשרד התקשורת וסמכויותיו נלקחו ע"י המנכ"ל שלמה פילבר (כפי שחשפנו כאן) והערכנו אז, שהוא ימשיך במאבקו.

ואכן, הבכיר הגיש בג"ץ נגד בית הדין הארצי לעבודה (שהפך את החלטת בית הדין המחוזי בתל-אביב, כפי שחשפנו כאן), וגם נגד משרד התקשורת וכנגד 2 הבכירים האחרים הקשורים לפרשה הזו (בג"ץ 3980/16).

בבג"ץ הזה ביקש הבכיר באמצעות עורך דינו, עופר רון, גם צו ביניים וגם צו על תנאי. כב' שופטת בית המשפט העליון ענת ברון (בתמונה), שדנה בבקשת הזו, החליטה לא לתת צו על תנאי או צו בינתיים ונתנה לצדדים (דהיינו: למשיבים) להשיב על הטענות עד 4.7.16.

טרם ברור מה יוחלט בבית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ בסאגה הזו. לא היו הרבה תקדימים להתערבות הבג"ץ בהחלטות בית הדין הארצי לעבודה. כך או כך, אי פרסום פרטי הפרשה הזו יימשך, בגלל התארכות הדיונים המשפטיים הקיימים בנושא זה. 

פנינו למשרד התקשורת בשאלה: "מה עמדתכם בעניין בג"ץ 3980/16  של AB?".
תגובה לא הצלחנו לקבל. ככל שתתקבל תשובה, נעדכן בהתאם. 

עדכון 1.6.16: התקבלה התייחסות משרד התקשורת: "כפי שוודאי ידוע לך פסק הדין של ביה"ד הארצי, הנו חסוי וטרם התקבלה החלטה של בית הדין הארצי להסרת הצו. 
העתירה שאתה מציין סווגה במזכירות בית המשפט העליון כתיק חסוי לפיכך, אנו מנועים מלהתייחס לפנייתך, כמו גם ובכלל זה, לנטען בעתירה ולמבוקש במסגרתה מובן שתשובת המדינה תינתן לבית המשפט בהתאם להחלטתו."  
Bookmark and Share