Telecom News - הסטארטאפ Spotify מאחסן כ-16 מיליון שירים בשרתי הענן של AWS

הסטארטאפ Spotify מאחסן כ-16 מיליון שירים בשרתי הענן של AWS

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> הסטארטאפ Spotify מאחסן כ-16 מיליון שירים בשרתי הענן של AWS
הסטארטאפSpotify  מאחסן כ-16 מיליון שירים בשרתי הענן שלAWS
מאת: מערכת Telecom News, 26.5.16, 17:44SPOTIFY

אפליקציית Spotify זמינה עבור מערכות הפעלהWindows  ו-Mac OS ופלטפורמות מובייל.

שירות המוזיקה המקוון Spotify, שמציע גישה מיידית לכ-16 מיליון שירים, הודיע על שימוש בשירות האחסון Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) של AWS.

אפליקצייתMusic  Spotify זמינה עבור מערכות הפעלהWindows  ו-Mac OS כמו גם לאנדרואיד ולאייפון. משתמשיSpotify  יכולים לבחור בין גרסה חינמית נתמכת באמצעות פרסום, למנוי חודשי המאפשר להם ליהנות משירות מוזיקה ללא חשיפה לפרסום, במגוון רחב של מכשירים ניידים.

2 המסלולים מאפשרים למשתמשים ליהנות מגישה מיידית לאחת מספריות המוזיקה הגדולה בעולם, לאתר, לצרוך ולשתף מוזיקה במספר פלטפורמות של רשתות חברתיות, כולל פייסבוק.

מאחר שמטרתה של  Spotifyהיא לסייע לאנשים להאזין לכל סוג מוזיקה, שהם רוצים, בכל מקום ובכל זמן, החברה  ניצבת בפני אתגר תמידי של הצורך לא רק לקטלג שירים פופולריים בהווה ובעבר, אלא גם כאלה שישוחררו בעתיד. כך,  מוסיפהSpotify  לקטלוג שלה כ-20,000 רצועות מוזיקה מדי יום.

כדי להתמודד עם כמות התוכן העצומה המאוחסנת ב-Amazon S3, Spotify יצרה מערכות ארגוניות מתקדמות מבוססות Python . בנוסף, Amazon CloudFront מספקת את אפליקציות Spotify  ועדכוני תוכנה למשתמשים. כחלק מהתפתחות זאת, החברה בוחנת לעתים קרובות אפשרות שילוב שירותים חדשים לתוך מערך יכולות AWS הקיים שלה.SPOTIFY
 
Spotify מתחזקת מערכת בעלת יכולת תגובה מהירה. בעוד הקמת מערכת אחסון חדשה דרשה בעבר מספר חודשי הכנות, מערכת כזאת יכולה להתקבל מיידית באמצעות AWS. למרות שהחברה אינה יכולה לנבא תמיד את הלהיט הבא בעולם המוזיקה, התשתית שלה יכולה להתאים עצמה מיידית לכל שינוי בביקושי משתמשים.

אמיל פרדריקסון, מנהל פעילויות ב- Spotify: "היינו זקוקים לפתרון אחסון היכול להתרחב במהירות רבה, ללא המתנה ממושכת לשדרוגים. זה הוביל אותנו לאחסון ענן ובשוק זה, Amazon Simple Storage (S3) לאחסון בהיקף גדול הוא המוצר בשל ביותר. Amazon S3 מאפשר לנו להיות בטוחים ביכולתנו להרחיב אחסון במהירות, תוך שמירה על שרידות נתונים גבוהה.

כפי שאופנות מוזיקה משתנות בקביעות, כך Amazon Web Services (AWS) מסייעת לSpotify-  ברציפות, להעריך את התשתית שלה כדי לעמוד ביעדיה העסקיים. ע"י הסרת המגבלות הכרוכות בפתרונות מפיתוח עצמי, מתאפשרים לנו סבבי פיתוח ופריסה מהירים יותר.

היכולת לעבור מתכנון ארכיטקטורת מערכת ודרישות קיבולת, למערכת מקוונת ופועלת תוך זמן קצר, היא פנטסטית. אנו מודעים היטב לעבודה הרבה ולהכנות הממושכות הכרוכות בהקצאת קיבולת דרושה, בין אם מדובר באחסון, שרתים או רשתות תקשורת. לכן, אנו מבינים את הערך העצום שיש לנו ביכולת לצמצם כל זאת לפנייה אחת לממשק AWS".
SPOTIFY



 
 
Bookmark and Share