Telecom News - נחתם שת"פ בין OpenValley ל- Mesh לרשת מתחמי עבודה ברחבי הארץ

נחתם שת"פ בין OpenValley ל- Mesh לרשת מתחמי עבודה ברחבי הארץ

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נחתם שת"פ בין OpenValley ל- Mesh לרשת מתחמי עבודה ברחבי הארץ
נחתם שת"פ בין OpenValley ל- Meshלרשת מתחמי עבודה ברחבי הארץ
מאת: מערכת Telecom News, 2.6.16, 12:09שת"פ

חזון הכלכלה השיתופית מגיע גם למתחמי העבודה המשותפים: לאחר ההסכם עם המתחם  Lighthouse ברעננה מצטרף לרשת גם המתחם ברמת ישי ובקרוב יצטרף גם מתחם ברחובות.
 
חזון הרשת הפתוחה של מתחמי העבודה המשותפים קורם עור וגידים. מתחמי העבודה OpenValley מעמק יזרעאל, שנפתח לאחרונה ברמת-ישי ו-MESH ממודיעין הכריזו על שיתוף פעולה במסגרתו יוכלו היזמים מ-2 המתחמים לעשות שימוש במתקנים השונים באופן חופשי. ההסכם מצטרף לשיתוף הפעולה, שהוכרז בין Mesh לסקלרטור ברעננה, אליהם יצטרף בקרוב מתחם חדש בעיר רחובות. מטרת ההסכמים ליצור רשת נושמת הפרושה בכל רחבי הארץ ומאפשרת שיתוף במשאבים לטובת קהילת הסטארטאפים הישראלית.

חברים ב-2י הקהילות יוכלו ליהנות מתכנים משותפים, לקחת חלק באירועים סגורים לקהילות, מפגשי האימון, המנטורינג, ולהשתתף בתכניות ההאצה השונות של 2 המתחמים. כמו ,כן יתאפשר ליזמים לעשות שימוש חופשי בחללי העבודה של 2 הקהילות, המשרדים וחדרי הישיבות.

משה פורת, מנכ"ל Mesh: "יש לנו חזון של רשת פתוחה ונושמת. כמו שהידע והקוד זורם דרך הרשת כך אנו צריכים ליצור שיתופיות, שתסייע ליזמים לצמוח. הרעיון הוא לספק גמישות מרבית, שתיתן ליזמים אפשרות לצמוח. אנו מאמינים בעשיית עסקים אחרת, כזו שלא מסתגרת בתוך עצמה אלא כזו היוצרת שיתופי פעולה המועילים לכולם. הגיע הזמן, שהכלכלה השיתופית תגיע גם למתחמי העבודה ואנו מאמינים, שניתן לעשות כן, לטובת כולם".

יוסי אקרמן, נשיא אלביט מערכות לשעבר ומיוזמי מתחם ה-Openvalley: "מצאנו, שעשרות מיזמים נולדים בעמק ואנו רוצים לתת להם את כל התנאים, כדי לאפשר להם להתפתח כאן. שיתוף הפעולה עם המתחם במודיעין, יאפשר לכולנו לשתף ולמנף תכנים, שותפויות, נטוורקינג, משאבים וידע ובעיקר לדאוג להצלחתן של החברות הפועלות במתחמים. חיזוק הפריפריה היא משימה לאומית. בריחת מוחות לא מתרחשת רק בין ישראל לארה"ב אלא גם מהפריפריה לתל אביב. אנו מחויבים לתת ליזמים שלנו את האפשרות לעבוד ולהצליח קרוב לבית".

מתחם ה-Openvalley נמצא ברמת-ישי ומאכלס כיום למעלה מ-30 סטארטאפיסטים ויזמים. מתחם MESH מודיעין הוא מתחם היזמות הראשון באיזור השפלה ומרכז כ-50 סטארטאפים.
 
בתמונה מימין לשמאל: המשקיעים אופיר דובובי, משה פורת, יוסי אקרמן.

שת"פ



 
 
Bookmark and Share