Telecom News - החשיפה עשתה את שלה: פורסם פרוטוקול הוועדה המייעצת לקנסות

החשיפה עשתה את שלה: פורסם פרוטוקול הוועדה המייעצת לקנסות

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> החשיפה עשתה את שלה: פורסם פרוטוקול הוועדה המייעצת לקנסות
הבוקר עלה לאתר משרד התקשורת הפרוטוקול של הוועדה המייעצת לעיצומים כספיים בעניין הקנס שהוטל על הוט בעניין אי דיווח אל שינוי פירמידת האחזקות של פטריק דרהי (הבעלים של הוט). הפרוטוקול חושף את הבדיחה והטמטום של הטלת הקנס הזה על הוט.
מאת: אבי וייס, 7.6.16, 12:00עו"ד חיים ארביב

הבוקר (07.6.16) עלה לאתר משרד התקשורת (כאן), הפרוטוקול המלא של דיוני "ועדת הקנסות" שעסק בעניין הקנס על הוט-מובייל, אותו חשפנו כאן.

באתר משרד התקשורת מצויין שהמסמך עלה ב-6.6.16, ועל המסמך עצמו יש תאריך של 11.2.16. אולם, בבדיקת "מאפייני המסמך" עולה שהוא חובר ב-2.6.16, דהיינו: ממש מייד לאחר פרסום החשיפה שלי. בלי פרסום המסמך הזה, הקנס הוא בלתי חוקי, כפי שציינתי בחשיפה. כך שהחשיפה עשתה את שלה, בעצם הפרסום שלה.

בפרוטוקול שפורסם, אפשר לראות בקלות שהוא הוא לא יותר מאוסף פיברוקים שלא מסתיים (ועו"ד חיים ארביב, בתמונה, ממשיך להוביל את הוועדה הזו בצורה שגויה ומופקרת), פרוטוקול שיש בו עיסוק אובסיבי בניקוד חסר משמעות שנמחק בטוש שחור בגוף הפרוטוקול עצמו (הסבר מלא לתופעה המוזרה, המטומטמת והמבדחת הזו, של מחיקת מספרים חסרי משמעות בטוש שחור בפרוטוקול, תופעה שמבוססת על שקר קודם, כאילו הוט היא לא "חברה ציבורית", מצוי כאן).

בעיון בפרוטוקול נחשפות נקודות מאוד מהותיות:
  • קבוצת הוט דיווחה (ברגע שנודע לה) למשרד התקשורת על השינוי במבנה שרשרת האחזקות של פטריק דרהי ב-5.10.14
  • משרד התקשורת לא העיר (אז) שום הערה על הדיווח הזה והעביר אותו לאחר בדיקה לאישור וחתימת שר התקשורת.
  • שר התקשורת דאז (גלעד ארדן) אישר בחתימת ידו את השינוי באחזקות ללא כל הערה (מה שחייב שינוי בנוסח הרישיון של החברות בקבוצת הוט), וזה קרה ובוצע ביום 11.11.14.
אז איך ביוני 2016 מעז מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) להטיל קנס על הוט על מחדל שכביכול בוצע ב-2014 ועבר אישור וחתימה של שר התקשורת ב-2014בלי שום הסתייגות של השר והמשרד? 

דהיינו: ברור שמדובר כאן בפיברוק ואבדן דרך מוחלט של מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר), שחתם על הבדיחה ההזויה הזו ששמה: קנס על הוט בגין אי דיווח על שינוי האחזקות של פטריק דרהי. פשוט מביש ומעציב גם יחד. 



 
 
Bookmark and Share