Telecom News - לא צריך לצאת מ-8200: Linnovate פותחת ביה"ס לקוד פתוח בחינם ללוחמים

לא צריך לצאת מ-8200: Linnovate פותחת ביה"ס לקוד פתוח בחינם ללוחמים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> לא צריך לצאת מ-8200: Linnovate פותחת ביה"ס לקוד פתוח בחינם ללוחמים
כבר לא צריך לצאת מ-8200: Linnovate פותחת ביה"ס לקוד פתוח בחינם ללוחמים
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.16, 12:04כיתה
 
המטרה של לינווייט: להכשיר את הדור הבא של המתכנתים והמפתחים ולהעניק 10% מהמקומות בכל מחזור ללא תשלום ללוחמי צה"ל.
 
לינווייט, חברת הקוד הפתוח שמאחורי הפלטפורמה הפופולרית MEAN.io, קהילת הדרופל הישראלית ועוד מספר פרויקטי open source אחרים, פותחת את ה- Linnovate open source academy, עם חזון ייחודי, לצמצם את הפער בין לוחמים משוחררים לבין משוחררי יחידות המחשב של צה"ל.
 
ב-Linnovate open source academy ילמדו בכירי קהילת הקוד הפתוח בישראל. במחזור הראשון של ביה״ס לקוד פתוח יועברו קורסים לפיתוח אפליקציות ווב במגוון פלטפורמות בהן  Angular.js, Node.js, Mean.io, Headless frontend, Drupal ו-Wordpress. בית הספר יפתח את שעריו בספטמבר הקרוב.

את הפרטים על הקורס ניתן לקבל ב- http://www.linnovate.net/training
 
ליאור קפלן, VP R&D: "אנו מעבירים עשרות סדנאות וקורסים בשנה לחיילים וברור, שלוחמים כמעט ולא מגיעים אליהם. אנו רואים תמונה ברורה: מי שיוצא מיחידות טכנולוגיות בצה"ל זוכה ליתרון מדהים בשוק, גם הכשרה וגם ניסיון, ולעומתו, מי שסיכן את חייו כלוחם, ורוצה להשתלב בהייטק נותר מאחור. מי שאוחז במקלדת בצבא זוכה ליתרון ברור באזרחות.
 
אנו מנסים לתרום משהו לאיזון המשוואה לטובת אלה שסיכנו את חייהם ומקווים שחברות אחרות ילכו בעקבותינו. כאשר חשבנו על זה החלטנו, שאנו ננסה לעשות משהו כדי לצמצם את הפער בעצמנו, ללא צורך במלגות או הליכים מסובכים. והרעיון די פשוט: אנו עומדים לתת עשירית מהמקומות בכל קורס ללוחמים, בחינם".
 
לינוייט



 
 
Bookmark and Share