Telecom News - הושק האקסלרטור Mesh ברחובות– הסניף השני אחרי המרכז במודיעין.

הושק האקסלרטור Mesh ברחובות– הסניף השני אחרי המרכז במודיעין.

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הושק האקסלרטור Mesh ברחובות– הסניף השני אחרי המרכז במודיעין.
הושק האקסלרטור Mesh ברחובות – הסניף השני אחרי האקסלרטור הגדול שבמודיעין
מאת: אבי וייס, 15.7.16, 11:03משה פורת
 
מתחם היזמים Mesh מיוזמתו של משה פורת המפעיל כבר היום 1,500 מ"ר במודיעין, התרחב לרחובות במתקן הצמוד למכללת פרס. המתחם החדש כולל 500 מ"ר של משרדים, חללי עבודה משותפים, חדרי ישיבות והרצאות, עם אפשרות לשהיית יזמים ללא הגבלת זמן, באווירה כפרית-אקדמית וחברתית. נפתחה ההרשמה ליזמים ומפתחים למתחם החדש.
  
מתחם האקסלרטור Mesh רחובות נחנך אמש בטקס רב רושם, בהשתתפות יזמים, משקיעים, מנטורים, סגן ראש העיר רחובות ומנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיות והחלל. מתחם רחובות, שממוקם בקמפוס המרכז האקדמי פרס, מצטרף למתחם Mesh במודיעין, שמאכלס כ-50 חברות ב-3 השנים האחרונות מאז שהושק.
 
משה פורת, (בתמונה), מנכ"ל Mesh: "אחרי 10 חודשים של חזון אנו מגשימים היום את החזון הלכה למעשה. Mesh זו משפחה, שמתרחבת ממודיעין לרחובות.
 
המקום יהפוך את האזור בו אנו נמצאים למתחם שוקק חיים עם פעילות סביב השעון. אני מקווה, שהעירייה תצטרף בקרוב למתחם עם יוזמת Streests Hub וכמובן שנהיה חלק מקהילת הסטודנטים והמרצים במערכות האקדמיות הנהדרות הקיימות ברחובות.  
 
אני מתרגש לראות איך מהלך, שהחל עם ציור על מפית קם והופך למציאות. יש לי שותפים לדרך הזו ובלעדיהם המהלך הזה לא היה יכול לצאת לדרך. אני חייב גם להודות למשפחתי ובמיוחד לאשתי ול-3 ילדיי, שקיבלו אותי בעליות ובמורדות, שמהלך הזה כרוך בו.
 
קהילת ההיטק, היזמות וההון סיכון של ישראל היא המקדמת את ישראל בחזית העולמית ואני מאמין וגם מגשים את הצורך, שיש עלינו חובה ליצור עולם הייטק מחוץ למדינת תל-אביב. התחלתי במימוש החזון הזה במודיעין, כעת ברחובות ואני עושה זאת בשת"פ עם יזמים דומים לרבות Lighthouse מרעננה ו-OpenValley מעמק יזרעאל (רמת ישי).
 
אנו פתוחים לאכלוס החל מהשבוע הקרוב ואני קורא ליזמים להגיע אלינו, הם יקבלו בית חם, ללא הגבלת זמן ועם קהילה מחבקת ומשפחתית, שתוביל אותם להגשמת החלומות שלהם, שהם גם החלומות שלנו".
 
ב- Mesh רחובות יפעל חלל עבודה משותף, חדר ישיבות וכ-20 משרדים. המתחם יספק שירותי מנטורינג עסקי, גישה להשקעות ומשקיעים ואירועים בתחום הטכנולוגיה ויהווה חממת סטארטאפים עצמאית, שמאפשרת ליזמים להתחיל ולפרוח. כמוכן, מצטרף המתחם החדש לרשת השיתופית הארצית, שמשה פורת מפתח, ודיירי המתחם יוכלו אף הם ליהנות מתוכניות המנטורינג, חדרי הישיבות ופרויקטי האקסלרציה השונים המופעלים ב-3 מתחמי הרשת הנוספים המצויים בהסכמי השיתופיות.
 
Mesh ממשיכה לגייס חברות למתחם והיא מתמקדת כיום בתחומי הביג דאטה, סייבר, מחשוב לביש, רובוטיקה ו-IoT.
 
משה פורת: "Mesh היא חברת מתחממשה פורתי היזמות הראשונה בישראל הבנויה על טהרת המשקיעים הישראליים, שמצליחה לפרוץ מעבר למתחם הראשון ולהתרחב.
 
הרשת שלנו מאפשרת ליזמים לפרוץ את הגבולות של תל אביב ומאפשרת גם למי שגר במעגל השלישי ואפילו בפריפריה לקחת חלק בבום היזמי הענק של ישראל. אנו מובילים רשת של מתחמים, שהם מעבר לעסקת נדל"ן. יש כאן אווירה ביתית ועזרה הדדית, שאין במקום אחר.
 
מה שהצלחנו ליצור מאפשר ליזמים לנסות, להעיז, להיכשל וגם, לעיתים, להצליח. זה חלק מחזון, שבבסיסו האמונה, שהחדשנות, המקוריות, והטכנולוגיה אינן עוצרות בגבולות המוניציפליים של ת"א. המתחם החדש, ממוקם בקמפוס המרכז האקדמי פרס ומאפשר ליזמים ליהנות מנגישות תחבורתית, אווירה אוניברסיטאית ואפשרות לגדול, להתפתח ולפרוץ לעולם".
 
תמונות מהאקסלרטור החדשMesh  רחובות:
מתחם Mesh רחובות
מתחם רחובות
מתחם רחובות



 
 
Bookmark and Share