Telecom News - מהסלולר לקווי: פרטנר חיברה בניין בר"ג לתשתית קווית של סיבים אופטיים

מהסלולר לקווי: פרטנר חיברה בניין בר"ג לתשתית קווית של סיבים אופטיים

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מהסלולר לקווי: פרטנר חיברה בניין בר"ג לתשתית קווית של סיבים אופטיים
מהסלולר לקווי: פרטנר חיברה לראשונה בניין מגורים ברמת גן לתשתית קווית של סיבים אופטיים
מאת: מערכת Telecom News, 20.7.16, 16:36סיבים אופטיים

חיבור בנין המגורים התבצע בהמשך להודעת פרטנר למשרד התקשורת מ-21.6.16 על כוונתה להקים תשתית סיבים אופטיים עצמאית כתחרות להוט, בזק ואנלימיטד.

בהמשך להודעת פרטנר למשרד התקשורת בחודש שעבר בדבר הכוונה לקדם הקמת תשתית קווית עצמאית מבוססת סיבים אופטיים, החלה החברה בשבועות האחרונים בניסוי הכולל חיבור בתי אב בבניין מגורים ראשון לתשתית סיבים אופטיים של פרטנר ברמת גן.
במסגרת הניסוי הושלמה חפירה והנחה של קנים ובהם סיבים אופטיים באחת משכונות העיר רמת גן, וחיבור חלק זה של השכונה לתשתית הסיבים האופטיים הקיימת של פרטנר, שפרוסה בצירים מרכזיים ברחבי הארץ.

דיירי הבניין, שחובר לתשתית האינטרנט של פרטנר, שלוקחים חלק בניסוי, נהנים מגלישה במהירויות של עד 1 גיגה. כלומר, עד פי-10 מהמקסימום המוצע כיום ללקוחות פרטיים ע"י ספקיות תשתיות אינטרנט בישראל.

במקביל להמשך קידום התכנית מבחינת היערכות החברה ובביצוע עבודות ראשונות בשטח, מנהלת פרטנר בימים אלה סדרה של פגישות עבודה עם גורמים ממשרד התקשורת, כדי להבטיח יכולת הוצאה לפועל של התכנית בטווח המידי על בסיס רגולציה קיימת.
 
יובל קינן, המשנה למנכ״ל קבוצת פרטנר: "השבוע חיברנו לקוחות ראשונים לחוויית גלישה ראשונה מסוגה בישראל, בקצבים מהירים ואיכותיים המאפשרים אימוץ טכנולוגיות מתקדמות בתחומי הבית החכם, הורדה והעלאה של תכנים במהירות של עד 1 גיגה, וקיום תקשורת מבוססת וידאו באופן רציף, מידי ואיכותי.

אנו מרוצים מהתקדמות הניסוי, ובטוחים ביכולת שלנו לקדם טכנולוגיות חדשות ולעודד תחרות אמיתית בשוק התקשורת בישראל. לחברה יכולות ורקורד מוכח בהובלת פרויקטים של תשתיות תקשורת בהיקפי השקעה של מאות מיליוני שקלים בשנה, בהם הקמת רשת הדור הרביעי המתקדמת ביותר, עם הפריסה הנרחבת ביותר בישראל".

דובר משרד התקשורת (ד"ר יחיאל שבי) הגיב: "בהמשך להודעת חברת פרטנר על הצלחת הניסוי הטכנולוגי לחיבור מבני מגורים לתשתית סיבים אופטיים, המשרד יסייע ככל האפשר כדי לקדם את המיזם שמחזק את התשתיות המתקדמות בישראל". 

לאור זאת, פניתי לד"ר יחיאל שבי במשרד התקשורת בשאלה הבאה: 
"בהמשך להודעת פרטנר ולהודעתך מהיום על ניסוי טכנולוגי של חיבור סיבים לבתים, חיפשתי באתר משרד התקשורת ולא מצאתי שום רישיון או היתר של משרד התקשורת לביצוע ניסוי שכזה.
היכן הרישיון לניסוי טכנולוגי של פרטנר?"

תגובה טרם קיבלתי. כשאקבל - אעדכן בהתאם. 

 



 
 
Bookmark and Share