Telecom News - LG השיקה בישראל את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2016

LG השיקה בישראל את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2016

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> LG השיקה בישראל את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2016
LG השיקה בישראל את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2016
מאת: מערכת Telecom News, 24.7.16, 23:56LG
 
הסדרות החדשות כוללות מסכי טלוויזיה בטכנולוגיית OLED, Super UHD, UHD ו-FHD. בין הדגמים מצוי ה-LG SIGNATURE OLED TV בעובי 2.57 מ"מ בלבד בעיצוב בשיטת "תמונה על גבי זכוכית".  LG מציגה צבע שחור מוחלט ועיצוב Uniscreen דק במיוחד.
 
LG ישראל וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של המותג בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית, השיקו הערב בארץ את סדרות הטלוויזיה החדשות ל-2016. הסדרות כוללות מסכי טלוויזיה בטכנולוגיית OLED, Super UHD, UHD ו-FHD.
 
הסדרות החדשות מחוללות מהפכה בתחום האלקטרוניקה הביתית והן כוללות את הטכנולוגיה.High Dynamic Range - HDR  לכל אחד מדגמי ה-OLED יש יכולות HDR כפולות והוא מאפשר תמיכה ב HDR10- ובפורמט המתקדם Dolby vision. בין דגמי טלוויזיות ה-4K OLED ניתן למצוא את ה- LG SIGNATURE OLED TV (דגם 6G), שגרף את פרס החדשנות בתערוכת ה-CES בלאס-וגאס, ודגמי 4K OLED נוספים בעלי מסך שטוח וקעור (דגמים 6C6 ,E ו-6.(B
 
סדרות ה-OLED של LG מביאות איכות תמונה מדהימה יחד עם צבע שחור מוחלט, בהירות משופרת וספקטרום צבעים מורחב, שמאוגדים יחד תחת עיצוב דק במיוחד. 
 
טלוויזיות ה-OLED של LG עומדות בראש טבלת המסכים עם תקן UHD Premium, שנקבע ע"י  UHD Alliance. טלוויזיית ה-LG SIGNATURE OLED  (דגם 6G)  וטלוויזיית ה-E6 OLED הן הטלוויזיות הראשונות של LG המעוצבות בשיטת "תמונה על גבי זכוכית", עם מסך OLED דק ביותר ופאנל שקוף למחצה בחלק האחורי. עוביו של מסך ה-G6 מגיע ל-2.57 מ"מ בנקודה הדקה ביותר שלו, שהוא למעשה עובי של 4 כרטיסי אשראי צמודים זה לזה. עוצמת מעבד ה-10 ביט מאפשרת תמיכה מלאה של" 2020.BT", סטנדרט הדור הבא בשידור והפצת תכנים. הטלוויזיה משלבת רגלית סאונד בר השומרת על איכות הסאונד. במאים כגון פרנסיס פורד קופולה, מכירים בעצמתה של טלוויזיה זו,  ועפ"י הרמוניק, השותף הרשמי של נאס"א בערוץ טלוויזיהUHD  של נאס"א, עם היכולת שלה להראות צבע שחור מוחלט, היא משמשת תצוגה לערוץ טלוויזיה UHD של נאס"א ולוקחת את הצופים לחוויה אמיתית של שהייה בחלל.
 
טלוויזיית ה-SUPER UHD של LG מספקת תחושת מציאות גבוהה. כך, שהצופה מרגיש, שהוא חלק מהסצנה. טכנולוגיית ה-IPS 4K Quantum משפרת את יכולת שכפול הצבעים. בנוסף, טכנולוגיית ה-ColorPrime Plus יוצרת תמונות בעלות עומק וריאליסטיות ע"י הגדלת טווח הצבעים הנראה על גבי המסך. בדומה לטלוויזיית OLED, עוצמתו של מעבד ה-10 ביט נותנת לטלוויזיית ה-Super UHD יכולת להעניק לצופה חוויית צבע משופרת. עם תצוגת ה-K Quantum4 רמת החיות והטבעיות של הצבעים נשארת גבוהה מכל זווית צפייה, מה שאומר, שהצופים יוכלו לשבת בכל מקום בחדר מבלי לחוות עיוותים בתמונה.
 
טלוויזיות ה-Super UHD  מספקות חווית HDR עם צבע ועומק מציאותיים ותומכות ב-2 פורמטים: 10HDR ו-Dolby vision. בעזרת שימוש בנתונים דינמיים לשינוי הצבע, הניגודיות והבהירות על בסיס כל סצנה וסצנה, תוכן ה-Dolby Vision משפר את הדיוק של הצבעים. כל 7 אולפני הסרטים הגדולים תומכים ביצירה ובשחרור של סרטים בפורמט Dolby Vision וספקי אינטרנט רבים הפכו פורמט זה לברירת המחדל שלהם. 
 
זיו קוריצקי, סמנכ"ל שיווק LG ישראל: "LG ממשיכה להוביל בתחום הטלוויזיות בעולם, והיא היצרנית היחידה, שהצליחה לאפשר לצרכנים ליהנות ממסכי ,OLED שמהווים את פסגת הטכנולוגיה. בכוונתנו להמשיך ולהנגיש את מוצרי ה-OLED כדי שכולם יוכלו ליהנות מחוויית הצפייה הטובה ביותר".
 
משה דניאל, מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה: "טלוויזיות ה-OLED של LG מציעות חוויית צפייה שאין שנייה לה. טכנולוגיית ה-OLED הייחודית של LG מאפשרת איכות תמונה מדהימה. 2016 נרשמת כשנת המהפכה בתחום ה-OLED בזכות הטכנולוגיה של LG. אנו צופים, שנתח השוק של טלוויזיות ה-OLED בקטגוריית ה-"55 יעלה כבר השנה לכ-20%".
 
קישור למצגת  עם כל פרטי ההכרזה, כולל המגמות בשוק, מחירים ועוד – כאן.

LG
 
 



 
 
Bookmark and Share