Telecom News - חברת הבזק האוסטרית (Telekom Austria) החלה בשירות משולב LTE ו-DSL

חברת הבזק האוסטרית (Telekom Austria) החלה בשירות משולב LTE ו-DSL

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> חברת הבזק האוסטרית (Telekom Austria) החלה בשירות משולב LTE ו-DSL
חברת הבזק האוסטרית Telekom Austria באמצעות חברת הבת של A1 הצטרפה למירוץ של אספקת שירותי פס רחב משולבים לבתים בנתב אחד. בגישה הזו החלה לפני כשנתיים חברת הבזק הגרמנית דויטשה טלקום ומאז זה התפשט לרוב מדינות אירופה, בעיקר כמענה למי שלא יוכל לקבל G.fast או סיבים עד הבית. 
מאת: מערכת Telecom News, 26.7.16, 11:50נתב משולב

חברת הבזק האוסטרית החלה לספק (באמצעות חברת הבת שלה A1) לאזרחי אוסטריה שירות משולב DSL (בטכנולוגייתVDSL) עם סלולר LTE בשם Hybrid Boost, כדי לספק עד 100 מגה בערוץ היורד ועד 20 מגה בערוץ העולה, בעיקר ללקוחות באיזורים בהם יש קושי (כלכלי או אחר) לפרוס G.fast או סיבים לבתים. 

השירות מוצע במחיר של 59.80 יורו לחודש, כש-3 חודשים ראשונים הם ב-19.90 יורו לחודש. השירות הבסיסי כולל: אינטרנט (גישה וגלישה) 100 מגה (20 מגה בערוץ העולה) כולל הסים לרשת הסלולר ונתב ביתי שכולל WiF בתקן ac עם רוחב פס של מעל 1 גיגה באוויר, 100 יורו מתנה לרכישות עתידיות או לרכישת שירותי ערך מוסף כמו הגנת סייבר מוגברת ושירותי IoT.

הלקוח מקבל בחבילה 5 תאי דואר עם יכולת לפתוח עד 25 כתובות דואר עם הגנת ספאם ווירוסים כחלק מהשירות ומקבל 1 גיגה שטח אחסון לגיבוי בענן . יש גם חבילות זולות יותר של 50 מגה, 30 מגה, 16 מגה ו-8 מגה.

במחיר של 69.60 יורו לחודש (תוספת של כ-10 יורו) מקבלים גם שירותי טלוויזיה רב ערוצית מחברת הכבלים Kabel TV. השירות הטלוויזיוני כולל 110 ערוצי SD, כ-40 ערוצי HD ו-כ-7,500 סרטים ב-VoD. אוסטריה הייתה השנייה באירופה (אחרי בלגיה) שזנחה בתחילת העשור את הרעיונות הכושלים של "שוק סיטונאי" ו"הפרדה מבנית", כמו שאנו מכירים בישראל.

השירות החדש באוסטריה מסופק בנתב ביתי של וואווי הסינית (בתמונה למעלה משמאל), בדגם קצת יותר משוכלל מזה שיש בדויטשה טלקום (חברת הבזק הגרמנית הענקית), מי שהחלה את הטרנד הזה של שירות משולב באירופה לפני כשנתיים, ומאז זה התפשט לכל רחבי אירופה.

הספקים הבולטים בדחיפת השיטה המשולבת החדשה הזו באירופה: Proximus בבלגיה (שהודיעה שהיא כבר בוחנת נתבים משולבים, שיתאימו לרשתות 5G. שתגענה בשנים הקרובות), Vodafone בספרד וביוון, סוויסקום בשוייץ, ועוד. אוסטריה היא אולי האחרונה להיכנס לשירותים בתחום זה. "חלומות באספמיה" שזה יקרה בישראל... 
DSL LTE



 
 
Bookmark and Share