Telecom News - 75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי

75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> 75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי
75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות - טכנולוגיה לא תחליף מגע אנושי
מאת: מערכת Telecom News, 28.7.16, 18:21שיווק דיגיטלי

בוועידת ישראל למסחר אלקטרוני Go eCommerce הציג מנהל הדיגיטל של מרקס אנד ספנסר את ניסיונו בשיווק דיגיטלי ונציג השיווק הגלובלי של פייסבוק הציג תובנות על השיווק הדיגיטלי.
 
ועידת ישראל הרביעית למסחר אלקטרוני eCommerce  Go של מידע כנסים,TECH us to the future , שהתקיימה היום, הציגה את המגמות הבולטות בתחום המסחר המקוון בישראל ובעולם. במסגרת הוועידה, מנכ"לים של חברות מובילות בתחום המסחר האלקטרוני דנו והציגו הטרנדים האחרונים וטכנולוגיות חדשניות, שתשפענה על המסחר המקוון.

בלטו דבריו של מרקוס איסט, מנהל הדיגיטל העולמי של  Spencer & Marks. איסט הוא טכנולוג המתמקד בחוויית לקוח בעל רקורד יזמי, שמתמקד בשינוי ארגוני למסחר חברתי באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. הוא עבד והנהיג שינויים במותגים מובילים כמו: Apple ו-.IBM

איסט: "במרקס אנד ספנסר, חברת ענק עם כ-1000 חנויות בכל העולם, עם 250 שנות היסטוריה, האתגר הוא להנגיש את המותג בדיגיטל ולתת שירות ללקוחות און ליין. כבר בשנה שעברה ביקרו למעלה מ-8 מיליון לקוחות און ליין, וזאת עשינו באמצעות חכמת ההמון - המידע והתובנות של הלקוחות עצמם. באמצעות פרסונליזציה ולימוד המידע שיש לנו, אנו מספקים הצעות שרלוונטיות ללקוחות. ועם זאת, 75% מהלקוחות מעוניינים להגיע פיזית לחנות כדי לאסוף את המוצר, עדיין אין תחליף למגע האנושי.

המטרה כעת היא לשלב את הטכנולוגיות בחנויות הפיזיות: חשובה היכולת לשלב את הטכנולוגיה בתוך החנויות עצמן. וגם הסמארטפון יהיה המכשיר הכי קריטי בעתיד. אין זמן לדון בסוגיה הפסיכולוגית אבל מסתבר, שרווקים נוגעים בסמארטופון לפני שהם הולכים לישון וברגע שהם קמים. לפני 10 שנים לא היה לכולם נייד, והיו אנשים שאמרו, שהסמארטפון לא יעבוד. זה לא תמיד קל לחזות את העתיד, אבל די קל לומר, שהטכנולוגיה היא כאן והיא נוחה פשוטה לשימוש. לכן, קריטי להיות מוביל באמצעות המובייל ולכן שמים דגש עיקרי במרקס אנד ספנסר על שימוש במובייל".
 
רועי כהן, גולבל מרקטינג בפייסבוק: "בביקורים שלי בארץ אני אוהב לעשות סיבוב בשוק. ומה שקורה בדיגיטל זה מקביל לשוק, אנשים מסתובבים ומשווים מחירים.

כדי לתפוס את הלקוח צריך להציע לו ערך מוסף, שיובן מידית. לכן, למשל, אמזון מצליחים, כי הם נותנים ערך ברור של הגעה מהירה תוך 24 שעות.

בנוסף, חשוב מאד לפנות לכל לקוח פרסונלית עם המסר המתאים לו. מי שאומר אותו הדבר לכל האנשים לא יהפוך אותם ללקוחות.

דבר חשוב נוסף, הוא 'להיות שם רגע לפני' - לגרום לאנשים לרצות להגיע אלי עוד לפני שהוא החליט להגיע לשוק. להיות גבוה בתודעה אצלם".
 



 
 
Bookmark and Share