Telecom News - נמצא פוקימון עם 300 מיליון ש"ח ביד, בקומה 15 במגדל שלום בת"א

נמצא פוקימון עם 300 מיליון ש"ח ביד, בקומה 15 במגדל שלום בת"א

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> נמצא פוקימון עם 300 מיליון ש"ח ביד, בקומה 15 במגדל שלום בת"א
הפוקימון, שהיה עד כה באחריות ביבי ופילבר (ראש הממשלה ושר התקשורת, מנכ"ל משרד התקשורת), שלא הצליחו "לאלף" את הפוקימון ו"לשתול" בו את מקורביהם, הועבר "להבראה" לאחריות השרה מירי רגב, עם כל 50 עובדי לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית). הציבור מוזהר, שרחובות ת"א נהיו מסוכנים למשחקים של ביבי, שלמה ומירי על הגב של לפ"מ. 
מאת: אבי וייס, 31.7.16, 19:10

באופן מפתיע לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) ,שעברה ב-2013 מהמשרד לירושלים ולתפוצות (שנקרא אז משרד ההסברה והתפוצות) למשרד התקשורת, עם כל 50 עובדי הלשכה, הועברה שוב היום ממשרד התקשורת למשרד התרבות והספורט, בראשותה של השרה מירי רגב

מי שמכיר איך משרד התקשורת מתנהל מבפנים, מבין, שסיבת ההעברה היא הצורך "לאלף" את לפ"מ להתיישר לשיטות המקובלות של הצנחת "אנשינו" לתפקידי מפתח.

כנראה לשלמה פילבר (וליד ימינו לתרגילים הללו: סמנכ"לית בכירה תמי לשם) לא היה מספיק זמן להתעסק עם לפ"מ ו"לאלף" את היחידה הזו, לכן ביבי החליט ל"צ'פר" את מירי רגב, שמגלה פעלתנות יתר בכל מעשיה, כדי שהיא "תאלף" את היחידה הסוררת הזו במשרד התקשורת. 

אך לפני כשבוע פניתי למשרד התקשורת בשאלה הבאה: "על פי הידוע לי, שדרת הניהול של לפ"מ נעלמה ואיננה ויש רק ממלא מקום זמני (שלמה אדיאל, שהוא בתפקידו מנהל מחלקה בלפ"מ).
מנהל \מנכ"ל לפ"מ פרש במפתיע ולפניו פרש סגנו והמכרז למינוי סגן חדש נתקע בגלל טענות על "חשד להטיית מכרז" (מה שלא חדש במשרד התקשורת...).
מה בדעת הנהלת משרד התקשורת לעשות לנוכח התמוטטות מערכת הניהול של לפ"מ?"

תגובת משרד התקשורת: "שדרת הניהול בלפ"מ חיה וקיימת.
מנהל הלפ"מ הודיע בצורה מסודרת כי הוא עובר לתפקיד חדש ועל כן מינה המשרד את מר שלמה עדיאל סגנו (ולא מנהל מחלקה כפי שצויין במייל ששלחת), לממלא מקומו עד שייבחר מנהל לפ"מ במכרז עפ"י הכללים המקובלים.
תפקידי שני הסגנים מאוישים כדת וכדין ואין כל חשד להטיית מכרז".

אם הכל בסדר, אז למה היה צריך להעביר היום ובמפתיע את כל היחידה הזו (עם תקציב של 300 מיליון ש"ח) למירי רגב? תמהני. 

אזהרה לציבור
מד"א מזהירה: "זהירות פוקימונים". במד"א מביעים חשש ומזהירים את הציבור משימוש באפליקציית המשחק "פוקימון גו". "זו תופעה מסוכנת הצוברת תאוצה", טוענים במד"א. מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו קוראים לציבור לנקוט אמצעי זהירות ולהיות ערים לסכנות היישומון".

לכן, הציבור מוזהר, החל מהיום, לא להתקרב, אם הוא במקרה נתקל בפוקימונים, שנעים כעת בין משרד התקשורת בקומה 15 במגדל שלום בת"א, למשרד השרה מירי רגב הנמצא ברחוב המסגר 14 בתל-אביב. רחובות תל-אביב נהיו ממש מסוכנים, למשחקים של ביבי, שלמה ומירי, על הגב של לפ"מ. 
פוקימון



 
 
Bookmark and Share